خبرهای کلی

تکلیف یارانه نقدی و معیشتی در بودجه ۱۴۰۱ روشن شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
سید محمدرضا میرتاج الدینی رئیس کمیته هدف کمیته تلفیق بودجه سال 1401 با اشاره به تصویب تبصره 14 لایحه بودجه سال آینده در جلسه امشب این کمیته گفت: اکثریت آرا به تصویب رسید.

ادامه: تبصره 14 لایحه بودجه به موضوعات مهمی از جمله یارانه نقدی و معیشتی، یارانه خرید گندم، تامین کالاهای اساسی، یارانه و پرداخت مستمر سالانه سازمان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخته است. محرومیت زدایی، کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از نیازمندان، فعالیت های فرهنگی و…

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای ملی تصریح کرد: در خصوص میزان یارانه نقدی و معیشتی، میزان یارانه نقدی و معیشتی 73 هزار و 800 میلیارد تومان و یارانه پزشکی نیز 710 هزار میلیارد تومان بوده است. اخذ بیمه درمانی برای افراد فاقد بیمه و مراقبت از بیماران و صعب العلاج.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 اظهار داشت: اعضای کمیسیون، سازمان بیمه سلامت ایران را در حوزه سلامت و بر اساس اجرای ماده 46 قانون الحاق برخی مواد از مقررات بیمه ای و 32 میلیارد تومان در نظر گرفتند. تومان برای اجرای این بخش. حمایت بیمه ای از اقشار آسیب پذیر و آسیب پذیر جامعه از جمله رانندگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، قالیبافان، زنبورداران، صنعتگران، زنان خانه دار، باربران و صیادان شمالی خدمتگزار مساجد و… 3000 میلیارد تومان تصویب شده و همچنان ادامه دارد. بودن.

وی همچنین گفت: در تبصره 14 لایحه بودجه سال آینده کمیته تلفیق یک هزار و پانصد میلیارد فقره برای هلال احمر و چهارصد میلیارد فقره برای سازمان اورژانس کشور تصویب کرد.

میرتاج الدینی تاکید کرد: 19 هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی شامل حل آب و راه روستایی، آب و جاده عشایری، اجرای طرح جنگ و بنیاد مسکن و 35 هزار و ششصد میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق است. در دعا از طریق کمیته یاری خمینی. ) و سازمان بهزیستی را اختصاص داد.

یک نماینده مردم در مجلس حدود هزار میلیارد تومان برای شیر مدارس و کمک غذایی به دانش‌آموزان مدارس محروم، 34 هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان و پرداخت تسهیلات مسکن گفته است. خانواده های دو معلول یا بیشتر که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند. 5 هزار میلیارد تن برای حمایت از مسکن مددجویان کمیسیون امداد امام خمینی (ره) و 1000 میلیارد تن برای مدیریت پسماند استان های شمالی و 6 هزار میلیارد تومان برای کاهش آن در نظر گرفته شده است. آسیب اجتماعی

رئیس کمیته هدفمندی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای ملی در بخشی دیگر از تبصره 14 با عنوان حمایت از تولید و حمایت از طرح های عمرانی شرکت ملی گاز اعم از نفت و گاز، حمل و نقل، ذخیره سازی گفت: . و توزیع فرآورده های نفتی، هزینه های حمل و نقل در مجموع 76 هزار میلیارد تن در مسیرهای فرآورده های نفتی، هزینه های تولید، حمل و نقل، توزیع و فروش گاز طبیعی هزینه شده است.

دکمه بازگشت به بالا