ورزش

استیلی: ۶ بازیکن فردا اضافه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر; حمید استیلی درباره بیماری خود و ملیت های زیاد در برنامه فوتبال نوروزی گفت: زمانی که تیم ملی کره وارد ایران شد تست تاج و قرنطینه در محل زندگی آنها انجام شد اما ما را به هتل بردند. یک بازیکن دیگر خریدند. در آنجا تست تاج من مثبت شد و سایر بازیکنان به محل زندگی خود رفتند.

وی در خصوص هجوم تاج بازیکنان نیز افزود: اللهیار صیاد منش و علی قلی زاده تست منفی داشتند و در تیم حضور داشتند اما مهدی طارمی، جهانبخش و سامان قدوس در کشور مبدا آزمایش تاج مثبت گرفتند و نتوانستند ما را همراهی کنند. در این بازی.”

مدیر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که 6 بازیکن کشورمان احسان حاج صفی، میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، امیر عابدزاده و سردار آزمون فردا از طریق استانبول به تیم ما خواهند پیوست. به علاوه، این افراد نیز مانند ما باید چند ساعت برای پاسخگویی به تست ها صبر کنند و تنها یک جلسه با تیم داشته باشند.

وی در خصوص حضور هواداران گفت: این دیدار در ورزشگاه ملی سئول برگزار می شود و بیش از 65 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد. ما هم نامه ای نوشتیم که با اپیدمی کرونری مشکل داریم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

استیلی در خصوص دیدار مقابل لبنان در مشهد و اینکه آیا این بازی با حضور هواداران برگزار می شود یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست اما رئیس هیئت مدیره و انجمن تلاش می کنند تا این دیدار با حضور هواداران برگزار شود. از بعد از بازی با دستگاه چارتر، به مشهد هم می رویم.

وی افزود: همچنین می توانیم سعید عزت الله و صادق محرم را در دیدار مقابل لبنان مستقر کنیم و امیدواریم در آن دیدار نیز موفق باشیم. امیدوارم بازیکنان در این دو بازی شب خوبی را برای هواداران رقم بزنند.

استیلی گفت: “خدمه و بازیکنان برای موفقیت در دو بازی آینده تلاش می کنند.” اگرچه در دیدار بسیار مهم تاثیرگذارترین بازیکنان را در اختیار نداریم، اما بقیه سرحال و آماده این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا