رویدادها

ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران در شب‌های قدر

تهران

معاون آموزش و فرهنگ حمل‌ونقل پلیس راهور تهران از ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در جاده‌های قدر در جاده‌های تهران خبر داد.

سرهنگ علی هاموخانی در گفت وگو با رویداد برتر، با اشاره به تمهیدات پلیس برای شب های قدر، اظهار کرد: پلیس راهور تهران برای شب های قدر تدابیر ویژه ترافیکی خواهد داشت و ماموران ما در شب های قدر به ویژه اطراف امامزاده حضور صددرصدی خواهند داشت. ، تکایا و حسینیه ها برای تسهیل تردد و تنظیم تردد خودروها، موتورسیکلت ها و شهروندان اقداماتی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری مراسم ممکن است برخی از راهروهای فرعی به صورت موقت برای برگزاری مراسم بسته شود، تاکید کرد: ممکن است در طول برگزاری مراسم معابر و محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شود که از شهروندان درخواست می شود در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

همخانی با اشاره به اطلاعیه قبلی پلیس مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در شهر تهران در شب های قدر، گفت: امشب در نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان پلیس راهور در مبادی ورودی تهران مستقر است و کامیون ها در حال ورود به شهر هستند. در همین راستا کامیون‌هایی که به داخل شهر می‌روند را متوقف کرده و با اجرای قانون، آنها را از شهر بیرون می‌کنند.

معاون آموزش و حمل و نقل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: امشب چند کامیون وارد شهر تهران شدند که ده ها کامیون توسط پلیس راهور متوقف شدند.

هاموخانی ابراز امیدواری کرد با اقدامات نیروی انتظامی و اتحاد شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم در آرامش کامل از این شب های پربرکت بهره معنوی کافی ببرند.

وی گفت: استقرار و آمادگی پلیس راهور در تهران بزرگ تا پایان مراسم شب در قدری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا