ورزش

تشکیل ستاد راهبردی پیگیری شعار سال در دانشگاه آزاد بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجان، ستاد راهبردی ویژه با حضور سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، مسئولان دانشگاه و یک دستگاه اجرایی ارشد تشکیل شد.


بیشتر بخوانید:

انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نکا به عنوان دبیر اجرایی شعار سال


سیدحسن هاشمی درباره عملکرد ستاد گفت: هدف از تشکیل ستاد استفاده بهتر از توان علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری است. علاوه بر پیام نوروزی مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه اعضای این ستاد قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مقام معظم رهبری در سال های اخیر تاکید ویژه ای بر رونق تولید و جلوگیری از تولید و رونق اقتصادی داشته اند و این نشان دهنده اهمیت تولید است. زیرا تولید ملی به عنوان اصلی ترین راه عبور از مشکلات اقتصادی تلقی می شود و از این رو تاکید می کند که تولید باید ایجاد اشتغال و ایجاد اشتغال کند. دانش محور بودن. از آنجایی که تولیدکنندگان دانش‌بنیان بر دانش جدید و پیشرفت‌های علمی تکیه می‌کنند، این مشکل کار را برای دانشگاه‌ها سخت‌تر می‌کند و لازم است مسئولان، اساتید و پژوهشگران دانشگاه تلاش مضاعفی برای دستیابی به منویات خود داشته باشند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا