اقتصادی

اتصال آزادراه تهران-شمال به مازندران تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی محدوده بندرفت بزرگراه 2 شمال تهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: در این صورت مردم می توانند در عرض چهار دقیقه از این بزرگراه تا پل زنگوله در تهران عبور کنند. استان مازندران. باندها.”

خیرالله خادمی در گفت وگو با رویداد برتر، اظهار کرد: تمام تلاش می شود تا باند منطقه 2 اتوبان تهران شمال در سال جاری به بهره برداری کامل برسد تا مردم از روی پل چهار بانده زنگوله از منطقه 2 عبور کنند. کردن.

وی افزود: در بازدید اخیر از منطقه، بیش از 2100 کارگر، هزاران ماشین آلات سنگین و چندین کارگاه فعال در این بزرگراه با وجود شرایط سخت برای تکمیل تا پایان کار مشغول هستند. از این سال از سازندگان و سرمایه گذاران بزرگراه تهران – شمال تشکر می کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: باند بزرگراه تهران – شمال تاکنون حدود 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هفته گذشته به همراه وزیر امور زیربنایی ارمنستان از این مقام خارجی دیدن کردیم. شگفت انگیز است زیرا این پروژه دشوار بدون تخصص، نیروی انسانی و دارایی های خارجی در حال اجراست و از آن به عنوان پروژه قرن یاد می شود.

خادمی در پاسخ به این سوال که خط برگشت منطقه دو بزرگراه تهران شمال چه زمانی به بهره برداری می رسد و در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: خط برگشت منطقه 2 بزرگراه تهران شمال آماده است. در تونل ها و پل ها فعالیت زیادی وجود دارد زیرا ما نمی توانیم در این مکان ها کار کنیم.

وی میزان پیشرفت فیزیکی بزرگراه تهران – شمال با احتساب خط رفت و برگشت را در مجموع 57 درصد اعلام کرد و تکمیل آن نیازمند منابع مالی شدیدی است که ایمن سازی آن دشوار است. اما در صورت تامین اعتبار، تکمیل این قطعه از بزرگراه هیچ دغدغه اداری نخواهد داشت و پس از افتتاح باند، عملیات اجرایی و غیرنظامی در باند برگشت با سرعت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت. و ما در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا