ورزش

حق فوتبال و مردم کشورمان را از کانادا می‌گیریم

مجیدی: ما حق فوتبال و مردم کشورمان را از کانادا می گیریم

رئیس انجمن در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از فعالیت های ماه های اخیر این انجمن گزارش داد.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور نمایندگان فیفا در ورزشگاه آزادی و با اشاره به حضور پرشور بازیکنان استقلال در روز گذشته در ورزشگاه، اظهار داشت: این روزها در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. پاسخ: نمایندگان فیفا می گفتند اگر ما در ورزشگاه نبودیم، این حضور و هیجان را درک نمی کردیم. قرار است به زودی در جام جهانی با انگلیس و آمریکا دیدار کنیم که شاید برای ما افتخار باشد.

او درباره سابقه مدیریتی فدراسیون فوتبال پس از رانده شدن عزیزی خادم گفت: برخلاف آنچه گفته شد، ما با مبلغ بسیار کمی در گیشه، فدراسیون فوتبال را تحویل گرفتیم. با حمایت وزارت ورزش و سایر ارگان ها و همچنین سازمان لیگ مبالغ قابل توجهی جمع آوری کردیم و تیم های ملی مختلف را به بیرون فرستادیم. حتی با وجود اینکه برخی از رسانه‌ها گفتند ما نمی‌توانیم کار کنیم، پسران و دخترانمان در مسابقات قهوه‌خوری موفق بودند و به آنها اعزام شدند. ما دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی را داشتیم. بابت قرارداد مربیان تیم ملی دستمزد خیلی خوبی گرفتیم. بسیاری از استان ها بر سر استعدادهای ملی بحث کرده اند و هزینه ها باقی مانده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 29 اسفند 93 ساعت 17 این بدهی ها را هم تسویه کردیم و دغدغه دوستان را برطرف کردیم. خدا را شکر می کنیم که همکاران ما در فدراسیون فوتبال هیچ گونه عقب ماندگی مالی از ما ندارند. تیم ملی المپیک کشورمان با دو بازی دوستانه در عراق اردوی خوبی را پشت سر گذاشت و یکی دو روز دیگر رقابت های فینال این تیم آغاز می شود. در همه اردوها نباید همه ریال پرداخت می شد. ما هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم تا در روز فیفا برای تیم ملی بزرگسالان اردو بزنیم. مجارستان و سایر کشورها نمی توانند با تیم های فوتبال جهان قرارداد ببندند زیرا کشورهای اروپایی و آفریقایی در لیگ های ملی آنها حضور دارند و ما از بین چند گزینه کانادا را انتخاب کرده ایم. همه کسانی که مسائل فنی را بررسی کردند اذعان داشتند که دیدار با کانادا برای شبیه سازی دیدار با ایالات متحده مناسب است. ما با برخی مسائل غیرورزشی مواجه شده‌ایم که می‌پذیریم اما بر آن‌ها غلبه می‌کنیم.

مجیدی با اشاره به شکایت فدراسیون فوتبال کانادا، تصریح کرد: ما به فوتبال و مردم کشورمان حق داریم. در جام جهانی مراحل تهیه بلیت بازی های تیم ملی بدون کوچکترین حاشیه ای انجام شد. ما هم سعی کردیم قرعه کشی را به خود فیفا بسپاریم که نه حرفی دارد و نه حرفی و پروسه بلیت فروشی مسابقات فیفا تمام شده است.

مجیدی خطاب به اعضای مجمع عمومی تاکید کرد: ما نیازمند تصمیمات درست شما عزیزان هستیم تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم. من با خیلی از شما عزیزان کار می کنم و از شما می خواهم که امروز بهترین نظر خود را بدهید تا فوتبال ایران بیش از این سردرگم نشود و به فوتبال ایران در تصمیم گیری ها کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا