جامعه

بیوگرافی سهیل مهرزادگان خواننده جوان ایرانی + زندگی شخصی

سهیل مهرزادگان خواننده پاپ ایرانی که در دو سال اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده بود، با آهنگ های لالایی و پیاده روی خود به شهرت رسید. با ما همراه باشید تا به بیوگرافی و زندگی شخصی سهیل مهرزادگان و معرفی بهترین ترانه های او بپردازیم.

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان متولد ۲۶ خرداد ۱۳۷۷ است. این خواننده متولد تهران و یکی از بهترین خوانندگان نسل جدید پاپ ایران است. سهیل مهرزادگان دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد است. سهیل مهرزادگان از 15 سالگی علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی داشت و هم اکنون آهنگ های سهیل مهرزادگان را می توانید از رسانه دانلود موسیقی دانلود کنید.

این خواننده جوان همچنین دارای مدرک موسیقی، نوازندگی گیتار، پیانو و ستاره است.

سهیل مهرزادگان دالایی

بیوگرافی + زندگی شخصی سهیل مهرزادگان خواننده جوان ایرانی

همانطور که گفتیم سهیل مهرزادگان با آهنگ های الاغ و لالایی بسیار محبوب شده است و هم اکنون می توانید آهنگ های سهیل مهرزادگان را به صورت رایگان از سایت های دانلود آهنگ دانلود کنید. لیست جدیدترین آهنگ های سهیل مهرزادگان به شرح زیر است:

  • حواس
  • بدون عشق
  • پرسه
  • لالایی
  • پاییز بی رنگ
  • تنهایی
  • خواب دل خسته

این خواننده تنظیم آهنگ ها را بر عهده دارد و آهنگ پیشواز هم در ایرانسل و هم در همراه اول فعال است. این خواننده در سال 1399 نیز در برنامه دورهمی شرکت کرد و آهنگ بسیار زیبایی را برای مخاطبان شبکه نسیم اجرا کرد.

اینستاگرام سهیل مهرزادگان

بیوگرافی + زندگی شخصی سهیل مهرزادگان خواننده جوان ایرانی

سایت رسمی اینستاگرام سهیل مهرزادگان soheilmehrzadegan_official است. برای حمایت از این خواننده شبکه های اجتماعی و اینستاگرام سهیل مهرزادگان را حتما دنبال کنید. علاوه بر این، موسیقی این خواننده تحت برچسب موسسه فرهنگ و هنر آکسیرنوین است. اما آهنگ های این خواننده هم اکنون به صورت رایگان از رسانه موزیکدل قابل دانلود است.

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا