ورزش

‌دیدار سجادی و صالحی‌امیری با مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با آمنه مانیا مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفتگو کرد. و پاتریک ویلسون، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری صحبت کردند.

در این جلسه در مورد اساسنامه انجمن، نحوه برگزاری و نحوه برگزاری انتخابات و موضوعاتی مانند ورزش پاک، دوپینگ در ورزش و انجمن بحث های سازنده ای صورت گرفت.

صالحی امیری در این خصوص اظهار داشت: طی مذاکراتی که در جلسه فوق صورت گرفت و با توجه به تغییرات و تحولات فدراسیون دوچرخه سواری ایران، مدیرعامل فدراسیون جهانی دوچرخه سواری متقاعد شد که آینده این انجمن باید معطوف شود. و انتخابات باید برگزار شود. تثبیت برنامه ها پیگیری بلندمدت مقرر شد در روزهای آتی فدراسیون جهانی به طور رسمی موافقت خود را با اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کند و پس از آن انتخابات فدرال برگزار شود و دوچرخه سواری ایران پس گرفته شود و مجدداً تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این دیدار مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نگرانی های خود را بیان کردند و با مذاکرات سازنده و مطلوب خود به توافق مشترکی دست یافتیم که طی آن روندهای آتی اتحادیه دوچرخه سواری ایران در دستور کار قرار گرفت. “

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: دیروز در ابتدای جلسه با جیمز مک‌لئود معاون اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک و خانم الیان رئیس دفتر رئیس جمهور گفت‌وگو کردیم. کمیته بین المللی المپیک کمیته بین المللی المپیک.”

وی افزود: همچنین مقرر شد جلسات ما با مدیران و مسئولان ارشد کمیته بین المللی المپیک صبح امروز برای بررسی همبستگی المپیک (همبستگی)، منشور المپیک و مسائل اجرایی فی مابین ادامه یابد. امیدواریم به خوبی برسیم

صالحی امیری در خاتمه گفت: ظهر امروز با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز دیدار خواهیم داشت و دیدار با رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک از برنامه های بعدی ما خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا