خبرهای کلی

متقاضیان زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن اقدام کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهزاد کردلو با اشاره به پرداخت کمک هزینه مسکن گفت: بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارتخانه ذی صلاح، ثبت نام از متقاضیان دریافت کمک هزینه مسکن در روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه، انجام شد. از طریق وزارت مسافرت برنامه ریزی شهری از http://saman.mrud.ir آغاز می شود.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت در خصوص کمک هزینه بلاعوض مستاجرین 1401، برای دریافت خدمات مذکور از طریق سایت وزارت حمل و نقل و شهرسازی در روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 10 صبح باید وارد شوید. / saman .mrud.ir آغاز خواهد شد.

رئیس اداره مطالعات راه و مسکن استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ماده 4 قانون جهش مسکن امسال تا سقف 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات سپرده گذاری با معرفی وزارت شهرسازی

کردلو خاطرنشان کرد: در تهران، مراکز استان ها و سایر مناطق شهری سقف 100، 70 و 40 میلیون تومانی برای یارانه مسکن مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. مدت بازپرداخت 5 سال است. .

در استان زنجان 3376 نفر از واجدین شرایط موفق به اخذ ودیعه مسکن شدند

وی با اشاره به اینکه سه شرط برای اعطای وام مسکن وجود دارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان باید متاهل یا دارای سرپرست خانواده و دارای برگه سبز رنگ C و دارای اجاره نامه رسمی در ملک باشند. سامانه ثبت.و دارای املاک و دارای کد رهگیری و تاریخ انعقاد اجاره واحد مسکونی 1378/01/07 می باشد. پست.

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مسکن استان زنجان با یادآوری اینکه در سال گذشته 22 هزار و 662 نفر برای دریافت وام مسکن در این استان ثبت نام کردند، افزود: تا پایان سال گذشته 3 هزار و 376 نفر واجد شرایط در استان زنجان سپرده مسکن دریافت کرده اند. ، و مبلغ پرداختی برای این رقم حدود 843 میلیارد و 550 میلیون ریال بوده است.

کردلو در پایان سال 1401 اعلام کرد که 70 میلیون تومان در زنجان و 40 میلیون تومان در سایر شهرهای استان برای متقاضیان واجد شرایط وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا