خبرهای کلی

لزوم تسریع در پیگیری پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به زنجان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن افشارچی در جلسه پیگیری آخرین وضعیت پروژه های سفر ریاست جمهوری که با حضور روسای نهادهای مرتبط با طرح های سفر ریاست جمهوری به استان زنجان برگزار شد، بر ضرورت تاکید کرد. تسریع در پیگیری مصوبات اولین جاده ریاست جمهوری استان زنجان که در آبان ماه برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: این اتفاق در سال گذشته رخ داد، سپس افزود: باید تلاش کنیم در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان پروژه های مصوب سفر اول را تکمیل کنیم یا حداقل پیشرفت قابل توجه و قابل قبولی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه به همان اندازه که نگران پایان پروژه هاست، مدیران نیز باید دغدغه داشته باشند، گفت: مدیران باید پروژه های باقی مانده را شروع کنند و مطمئن باشند که بدهی پیمانکاران پرداخت شده و پروژه ها به تاخیر نیفتد چرا که از این مشکلات

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی در دست اجرا جزو داشبورد اداری استان خواهد بود، اظهار داشت: باید به صورت آنلاین از مراحل و وضعیت اجرای پروژه ها مطلع شویم.

افشارچی همچنین با اشاره به اهمیت آب در شرایط کنونی جهان و به تبع آن در کشور و استان، تصریح کرد: در پاییز و زمستان امسال باید نسبت به استفاده از طرح های ذخیره آب برای جمع آوری رواناب ها بسیار حساس باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت پروژه های ورزشی از مدیران ذیربط منطقه خواست نسبت به تکمیل پروژه های این بخش حساسیت ویژه ای داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 800 میلیارد تومان از محل مجوزهای سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص و ابلاغ شده است، گفت: پیشرفت فیزیکی اکثر پروژه های سفر مصوب در حد کافی و قابل قبول است. .

شهرام میرزایی با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه باید در امر فروش املاک دستگاه های مختلف مشارکت داشته باشد، گفت: درآمد حاصل از فروش املاک و مستغلات بنگاه ها باید ایجاد و استفاده شود. اموال حاصل در تهیه پلان ها و برنامه های اداره ذی صلاح به مصرف رسیده و برگشت آن از بیت المال به استان باید در این خصوص مشخص و تضمین شود.

در این جلسه مقرر شد که رهبران برای پیگیری مجوزهای سفر و ارائه شفافیت و جزئیات بیشتر در مورد پیشرفت پروژه ها و مسائل پیرامونی در جلسه بعدی تلاش بیشتری کنند.

دکمه بازگشت به بالا