هنر و فرهنگ

«حکم» با روایت یک تهیه‌کننده مشهدی تئاتر از زندان روی صحنه می‌رود

رویداد برتر/ خراسان رضوی مستند «حکم شو» روایتی از خاطرات مسعود حکم آبادی روزنامه‌نگار زندانی و تهیه‌کننده تئاتر، پنجشنبه ۲۹ مرداد در تماشاخانه خورشید مشهد به نمایش درمی‌آید.

نمایش حکم به نویسندگی سهند خیرآبادی، کارگردانی پویا قاضی و تهیه کنندگی مجتبی شفیعی روایتگر خاطرات مستند و واقعی مسعود حکم آبادی روزنامه نگار و تهیه کننده تئاتر است که مدتی را در زندان وکیل آباد مشهد گذرانده است.

این نمایش از پنجشنبه 30 مرداد ماه هر روز ساعت 20 بین خیابان معلم 28 و چهارراه دانشجو در تماشاخانه خورشید اکران می شود.

از جمله بازیگران این نمایش می توان به مسعود حکم آبادی، مبینا سمیعی و بهادر اورعی اشاره کرد.

حکم آبادی در صفحه مجازی خود درباره این تئاتر نوشت:

از سهند خیرآبادی خواستم نمایشنامه ای برای کسانی که نمی دانند در زندان چه می شود بنویسد و خاطرات من را بنویسد. گفت باشه کی بازی میکنه؟ خودم گفتم… خندید.

آخرین بار روی صحنه نقش یک دانش آموز را بازی کردم. کشیشی که می‌خواهد بین خانواده‌ها ریش سفید درست کند و صلح را به ارمغان بیاورد… اما حالا من نقش خودم را بازی می‌کنم. یک زندانی آزاد شده ماجراهای خود را از لحظه دستگیری تا آزادی بازگو می کند.

من بازیگر خوبی نیستم. بنابراین از پویا قاضی کارگردان خواستم که بهادر اورعی را بیاورد تا دستم را بگیرد و مبینا سمیعی نیز به جمع ما پیوست تا من روی صحنه تنها نباشم. پوستر زیبای ما توسط جواد علیخویان طراحی شده است. مهدی ضیاچمانی از نورمونت هم در نظر داشت که تیم برنده آسیب نبیند چون مجتبی شفیعی هم تهیه کننده ماست.

شما که احتمالاً دوستان واقعی یا مجازی هستید، بعید است داستان سریال جالب باشد…

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا