خبرهای کلی

۱۳۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی مازندران نیاز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهمن نادری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش کشاورزی اظهار داشت: در بخش کشاورزی نهاده ها حرف اول را می زند و امروز علاوه بر تامین ارز، سوخت نیز برای بخش کشاورزی اهمیت زیادی دارد. ، زیرا فرآیند مکانیزاسیون توسعه یافته است.

وی ادامه داد: با توسعه مکانیزاسیون باغات و مزارع تقاضا برای سوخت افزایش یافته است و در حال حاضر با توجه به ضریب نفوذ خودرو، تامین سوخت کافی و به موقع برای بخش کشاورزی بسیار مهم است.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی تامین سوخت کشاورزی گفت: در حال حاضر کاربرد سامانه ها برای کشاورزان چندان ملموس نیست، آنها فرهنگ سازی در این حوزه را موضوع مهمی می دانند.

نادری یادآور شد: تامین سوخت در مرحله کاشت، رشد، برداشت و پس از آن در کشاورزی مورد نیاز است و کشاورز برای هر عرضه باید از سیستم مورد نظر استفاده کند. تائیدیه اپلیکیشن را ثبت کنید.

رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: هدف از طراحی سامانه ها توزیع مناسب سوخت و جلوگیری از قاچاق خارج از شبکه است.

وی با اشاره به محدودیت های موجود در سامانه ها، اهداف سامانه ها را زیر سوال برد و مشکلات و اعتراض کشاورزان را ناشی از دریافت سوخت از طریق سامانه دانست.

نادری با بیان اینکه استان 440 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 160 هزار هکتار باغ دارد، تصریح کرد: این استان دارای 440 هزار هکتار اراضی باغی است. بر اساس بر اساس سطح زیر کشت و ماشین آلات موجود ۱۳۰ میلیون لیتر سوخت نیاز داریم اما اکنون ۷۸ میلیون لیتر سوخت به استان اختصاص دارد.

دکمه بازگشت به بالا