جامعهکسب و کار برتر

چگونگی افزایش لایک اینستاگرام

خرید لایک

افزایش و خرید لایک ارزان همیشه در اینستاگرام یکی از مهم ترین دغدغه های فعالان اینستاگرام بوده است. برای این کار راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها خرید لایک اینستاگرام می باشد. خرید لایک اینستاگرام انواع مختلفی مانند خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی دارد که هر کدام از این لایک ها ویژگی های مخصوص خودش را دارد.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور 100 درصد واقعی یکی از راه های دیگری است که با استفاده از آن می توان لایک پست ها را بالا برد. وقتی که تعداد فالوور پیج بالا باشد به صورت طبیعی لایک پست ها نیز بالا خواهد بود.

البته ناگفته نماند که خرید فالوور انواع مختلفی مانند خرید فالوور ارزان، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی، خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش و خرید فالوور اینستاگرام ارزان دارد. خرید هر کدام از این فالوورها می تواند به همراه خود تعداد لایک زیادی به پیج شما بیاورد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و لایک اینستاگرام

مهم تر از انواع لایک و فالوور سایتی است که از آن خدمات اینستاگرام را خریداری می کنید. خرید از وب سایتی که علاوه بر کیفیت قیمت مناسبی داشته باشد می تواند یک خرید کاملا مطمئن و خوب باشد. وب سایت مای ممبر بهترین سایتی است که شما می توانید از آن تمام خدمات اینستاگرام حتی خرید ویو اینستاگرام را نیز انجام دهید.

خرید بازدید اینستاگرام از انواع مختلف مانند خرید ویو پست اینستاگرام و خرید استوری اینستاگرام از خدماتی است که شما می توانید از وب سایت مای ممبر با کیفیت بالا تهیه کنید.

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و… شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید؟

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند.

همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است:

    لایک و فالوور ایرانی

    لایک و فالوور خارجی

    لایک و فالوور واقعی

     لایک و فالوور فیک

در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

·       حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام:

بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

·       بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

مزایای خرید لایک یا ویو برای پیج شخصی یا کسب و کار

در سال­ها اخیر بسیاری از فعالان اینستاگرامی در تلاش هستند تا با به حداکثر رساندن لایک و ویوی پیج خود محبوبیت خود را در این شبکه­‌ی اجتماعی به سایر کاربران نشان دهند.

مزیت­های بسیاری در پس این تصمیم وجود دارد. از آنجا که کاربران اینستاگرامی را می­توان به دو گروه، یعنی کاربرانی که پیج­های شخصی خود را مدیریت می نمایند و یا افرادی که کسب و کاری اینترنتی را در اینستاگرام نمایندگی می­کنند، تقسیم نمود، دلایل این دو دسته نیز برای خرید لایک و یا ویوی اینستاگرامی متفاوت است.

در مقاله سعی داریم تا به هر دوی این گروه­ها بپردازیم و راه حل مطمئنی برای رسیدن به اهدافشان به آن­ها نشان دهیم. با ما همراه باشید.

اینستاگرام و زندگی روزمره

اینستاگرام را دیگر نمی توان به همین راحتی از زندگی روزمره افراد حذف نمود. چرا که با نفوذی همه جانبه توانسته است تمام بخش­های زندگی انسان­ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

این شبکه­ی اجتماعی در مدتی محدود به پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی تبدیل شد و علت آن را گستردگی طیف فعالیت­هایی می توان دانست که در اینستاگرام قابل انجام شدن است.

به همین دلیل هم روزانه افراد زمان زیادی را در اینستاگرام می­گذرانند.

بالا بودن تعداد مخاطبان اینستاگرام باعث شده­است تا کاربران بسیاری با دلایل گوناگون تمایل داشته باشند محبوبیت و معروفیت خود را به سایر کاربران نشان دهند و تعداد بالای لایک و ویو یکی از مهم­ترین عوامل در این زمینه می­باشد.

و داشتن فالوور میلیونی یکی از نشانه های سلبریتی بودن افراد شده است و یکی از مهمترین فاکتورهای دریافت تیک آبی می باشید پس با خرید فالوور اینستاگرام فوری میتوان قدم های محکمی در این زمینه برداشت.

تاثیر لایک اینستاگرامی در شناخته شدن پیج­های شخصی

حتی اگر شما کسب و کاری را در اینستاگرام مدیریت نمی­کنید، احتمالا برایتان مهم است که فرد معروفی در اینستاگرام شوید. از این رو هرگز نباید از تاثیر تعداد بالای لایک اینستاگرامی غافل شوید.

اگر شما صفحه­ی اینستاگرامی توان برای عموم باز باشد، با تعداد لایک بالا به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا می­کنید.

و همچنین مقدار بازدید هر پست که به اصطلاح ویو گفته میشود نیز تاثیر مستقیمی با کیفیت پیج و احساس مخاطب به پیج شما دارد با زود تر با افزایش ویو اینستاگرام فوری مقدار آن را متناسب با مقدار فالوور هایتان کنید تا نتیجه بهتری کسب کنید.

راه یافتن به اکسپلور رویای بسیاری از کاربران است چرا که با این کار در واقع خود اینستاگرام پیج شما را به سایرین معرفی کرده و از این طریق بسیاری با صفحه­ شما آشنا می­شوند و محتوای شما را می­بینند.

می­توان اینطور برداشت کرد که با راه یافتن به اکسپلور شما گامی بزرگ در جهت تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرامی برداشته اید.

از سوی دیگر همان طور که از نام لایک اینستاگرامی مشخص است، تعداد لایک شما نشان دهنده این موضوع است که چند نفر محتوای شما را پسندیده اند.

همین نیز به شکلی ناخودآگاه بر نظر کاربران دیگر هم تاثیر می گذارد چرا که اگر ما بدانیم یک موضوع خاص را افراد زیادی پسندیده اند، این احتمال را می­دهیم که خودمان هم از آن مطلب خوشمان بیاید و همین می­تواند ما را ترغیب کرده که خودمان هم آن پست را لایک کنیم.

در اصل شما با تعداد لایک بالا هم بر افراد اثر می گذارد و هم در اینستاگرام.

ویو یا بازدید اینستاگرامی چطور شما را در اینستاگرام به معروفیت می­رساند

اگر به پست­هایی که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی پست می­کنند دقت نمایید، مشاهده خواهید کرد که تعداد لایکی که هر یک از پست­های این صفحات دریافت می­کنند در اکثر مواقع بیش از تعداد دنبال کنندگان این پیج ها است.

علت این است که کیفیت محتوا باعث می­شود تا افراد این ویدیوها را برای دوستان و آشنایان خود هم بفرستند و به همین شکل ویوی پست­های آن­ها بیشتر و بیشتر می­شود.

از این موضوع می توان این نتیجه را گرفت که ویوی بیشتر یعنی کیفیت محتوای بیشتر.

علاوه بر این از آنجا که در اکثر مواقع، برای ویدیوهای پست­ شده در اینستاگرام بجای تعداد لایک، تعداد ویو نشان داده می­شود، می­توان گفت ویو به شکلی نقش لایک را نیز ایفا می­کند.

چرا داشتن تعداد زیاد ویو و لایک برای کسب و کارها حیاتی است

وقتی صحبت از کسب و کارهای اینترنتی می­شود اهمیت لایک و ویو حتی حیاتی­تر از میزان اهمیت آن در پیج­های شخصی می­شود.

اگر شما در اینستاگرام مشغول به اداره کسب و کاری هستید، باید توجه داشته باشید که تعداد لایک و ویوی شما نقشی اساسی در جلب اعتماد کاربران دارد .

جلب اطمینان مخاطبان، شاه کلید رسیدن به بیشترین میزان فروش و سود در اینستاگرام است چرا که کاربران به راحتی به خرید اینترنتی اطمینان نمی کنند و تمایل دارند یا خرید خود را از مغازه انجام دهند و یا اگر اینترنت را انتخاب کردند، از پیج­های خرید داشته باشند که با تعداد بالای مخاطبان این اطمینان را به آن­ها بدهد که منبع قابل اعتمادی برای خرید هستند.

چطور به بیشترین تعداد لایک و ویو اینستاگرامی برسیم؟

برای رسیدن به تعداد بالای لایک و ویو چندین راه وجود دارد. نخستین راه افزایش لایک و ویو این است که مخاطبان خود به تدریج با شما آشنا شده و از این راه محتوای شما را بپسندند.

راه دیگر این است که با تبلیغ در پیج­های پرمخاطب افراد را جذب پیج خود نمایید.

دو روشی که بیان شد، در عین این که ممکن است تاثیرات مثبتی برای شما داشته باشد ولی یا سرمایه ی بسیاری را از شما میگیرند و یا با هدر دادن زمان، شما را عقب تر سایر فعالان­ قرار می­دهند.

به همین دلیل است که خرید لایک و ویو بهترین راهکار برای شما است.

چرا باید لایک و یا بازدید اینستاگرامی بخریم؟

با خرید لایک اینستاگرام پرسرعت ، شما هر فعالیتی که در اینستاگرام داشته باشید، این اعتماد را به مخاطب خود می­دهید که با پیجی معتبر مواجه است.

یکی دیگر از مزیت­های خرید لایک و ویو این است که در کمترین زمان ممکن شما را وارد اکسپلورر می کند و ورود شما به اکسپلور یعنی دریافت لایک و ویو و حتی فالوور بیشتر.

خرید لایک و ویو نه به اندازه­ی تبلیغات از شما هزینه می برد و نه زمان شما را هدر می­دهد. این راه حل شما را در سریع­ترین زمان ممکن به کاربران زیادی معرفی می­کند و این به معنای معروفیت در اینستاگرام است.

بهترین منابع خرید ویو و لایک اینستاگرامی کدام سایت­ها هستند؟

با سرچی ساده در گوگل و یا حتی خود اینستاگرام، سایت­ها و پیج­های زیادی را پیدا خواهید کرد که به فروش خدمات اینستاگرامی مانند لایک و ویو مشغول هستند. در این بین اگر معیارهایی مناسب برای انتخاب خود نداشته باشید، ممکن است با انتخابی اشتباه، خود را در مسیر نادرستی قرار دهید. شما باید سایتی را انتخاب نمایید که نتایج قابل قبولی در رساندن پیج­های دیگر به معروفیت اینستاگرامی داشته باشد. از سوی دیگر تعادلی مناسب بین کیفیت و قیمت نیز موضوعی است که باید توجه لازم را به آن داشته باشید و به همین دلیل نیز مای ممبر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

چرا مای ممبر بهترین انتخاب برای شما است؟

مای ممبر در مدت کمی توانست بیشترین بازدهی را برای پیج­های اینستاگرامی داشته باشد و از این راه خود را پیشتاز سایت­های فروش لایک و ویو کند. تعداد بالای پیج هایی که با اعتماد به مای ممبر توانسته ­اند بیشترین مخاطب را جذب کنند، اعتبار مای ممبر را تایید می­کند. از همین رو شما نیز می­توانید با سپردن معروفیت خود در اینستاگرام به این سایت، آینده ای روشن را برای خود تضمین کرده و دیگر نگران سختی­های این راه نباشید. مای ممبر با پشتیبانی همه جانبه در تمام طول این مسیر همراه شما خواهد بود.

سخن پایانی

انجام هر فعالیتی چالش­های خاص خود را داشته که با شناخت این چالش­ها نه تنها به راحتی می توانید آن­ها را پشت سر گذارید که حتی خواهید توانست از آن­ها مانند پلی برای پیشرفت و سبقت از رقبای خود استفاده کنید. با خرید لایک و ویوی اینستاگرامی پیج خود را به تعداد زیادی از کاربران نشان خواهید داد و می­توانید از مزیت­های معروفیت در اینستاگرام لذت ببرید. در این راه روی مای ممبر حساب کنید.

تیتر و عناوین این خبر مخفی کن
دکمه بازگشت به بالا