خبرهای کلیکسب و کار برتر

چرا دانلود از اینستاگرام انجام نمیشود؟

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید + آموزش تصویری

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تا کنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد.

با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید instagram video download می توانید بهترین روش دانلود را برگزینید و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت.

نرم افزار دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید

برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در گوشی Android نرم افزاهای متعددی وجود دارد که کار با آنها بسیار ساده است.

در زیر با برخی از این اپلیکیشن های مهم و کاربردی آشنا می شوید:

FastSave

از نرم افزارهای دانلود خودکار عکس و فیلم اینستاگرام محسوب می گردد کافیست آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

بر روی نماد بالای تصویر مورد نظرتان کلیک و گزینه Copy link را انتخاب کنید.

برنامه عکس را به طور خودکار دانلود می کند و می توانید آن را در گالری خود مشاهده نمایید.

این برنامه شاید به شما امکان دانلود چندین عکس را به صورت همزمان ندهد اما بسیار سریع عمل می کند و اگر قصد دارید تصاویر زیادی را از شبکه های اجتماعی دانلود کنید گزینه مناسبی خواهد بود.

Instasave

InstaSave یکی از اپلیکشن های کاربردی برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است و دانلود همزمان چندین پست از قابلیت های این برنامه محسوب می گردد.

نرم افزار InstaSave را از گوگل پلی نصب کنید.

  1. در این مرحله اپلیکیشن اینستاگرام را به کمک گزینه open instagram باز کنید.
  2. آدرس URL را به کمک گزینه copy link کپی کنید. سپس روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

4- سپس عکس یا ویدئوی اینستاگرامی مورد نظرتان ذخیره می شود.

پس از اجرای برنامه لیستی از پست هایی که گزینه Copy Link را برای آنها انتخاب کرده اید نشان داده می شود. کافیست بر روی آیکن دانلود در زیر هر پست کلیک کنید. پس از انجام این کار می توانید عکس ها و فیلم های دانلود شده را در پوشه گالری گوشی خود مشاهده نمایید.

Insta Downloader

نرم افزار InstaDownloader از دیگر نرم افزارهای پرکاربرد است که جهت مقابله با محدودیت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از تلگرام در گوشی اندروید

این بار میخواهیم برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از نرم افزار تلگرام کمک بگیریم.

به گالری گوشی خود بروید عکس یا فیلم موردنظرتان را در پوشه telegram خواهید یافت.

سایت instadownloader.co یک سرویس تحت وب است که به کمک آن می توان مستقیما عکس یا فیلم مورد نظر را از اینستاگرام دانلود کرد.

دانلود عکس و فیلم از پیج شخصی اینستاگرام در اندروید

روش هایی که تاکنون بیان شده قابل استفاده برای حساب های کاربری عمومی (public) است. برای دانلود عکس و فیلم از پیج های خصوصی (private) مراحل زیر را دنبال کنید.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام بدون نصب برنامه جانبی

در صورتی که امکان دانلود هیچ برنامه جانبی را ندارید می توانید از پست های اینستاگرام اسکرین شات بگیرید. شاید بتوان گفت اسکرین شات ساده ترین و سریع ترین راه جهت ذخیره عکس های اینستاگرام محسوب می گردد. چرا که بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص یا انجام مرحله پیچیده قادر به ذخیره سازی عکس مورد نظرتان خواهید بود. این کار یک روش کاربردی محسوب می گردد که فقط برای ذخیره کردن عکس های اینستاگرام قابل استفاده می باشد. اما امکان ذخیره ویدیو ها در این روش وجود ندارد. همچنین عکس با کیفیت اصلی ذخیره نمی شود.  با فشردن کلیدهای ترکیبی تعریف شده در گوشی تلفن همراه، از صفحه گوشی شما عکس گرفته و آن را در گالری ذخیره می کند.

جهت استفاده از عکس ذخیره شده به این روش کافیست به پوشه اسکرین شات ایجاد شده در گالری خود مراجعه کنید و در صورت نیاز با کمک قابلیت تصحیح عکس تلفن همراه خود، آن را برش بزنید.

اگر تنها کاری که میخواهید انجام دهید این است که تصاویر و یا ویدیو مورد نظرتان را برای مشاهده بعدی داشته باشید نیازی به بارگیری و دانلود فیلم و یا تصویر ندارید. برای اینکار پستی که میخواهید ذخیره کنید را بیابید و در زیر پست بر روی علامت نشانه گذاری کلیک نمایید. برای مشاهده تمام تصاویر ذخیره شده به این روش کافیست به نمایه خود بروید. آن پست در قسمت نشانه گذاری های حساب کاربری اینستاگرام شما ذخیره می گردد که در هر بار مراجعه قابل دسترسی است.

در این مقاله تلاش شده است بر اساس تجربیات به دست آمده بهترین و کاربردی ترین روش های موجود برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید معرفی گردد. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید به راحتی با استفاده از این روش ها تصاویر و ویدیوهای دلخواه خود را در گالری تان ذخیره نمایید. دیدگاه های خود را با میزبان فا در میان بگذارید.

ساده ترین روش دانلود عکس و فیلم و IGTV پرایوت و عمومی از اینستاگرام و ذخیره عکس و ویدئو

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام به شما آموزش می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک نرم افزار تلگرام!

به‌روزرسانی مهم: روش ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام به کمک تلگرام به تاز‌گی از کار افتاده و دیگر قابل انجام نیست. پس به سراغ روش‌های بعدی در ادامه مقاله بروید.

به‌روزرسانی مهم: روش فوق برای ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام به کمک تلگرام به تاز‌گی از کار افتاده و دیگر قابل انجام نیست. با کپی کردن لینک به تلگرام، فقط لینک آن نمایش داده می‌شود.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک مرورگر گوشی

در روش بعدی ما از مرورگر تلفن همراه و یک سرویس تحت وب استفاده می‌کنیم.

مزایا و معایب روش فوق برای دانلود فیلم و ویدئو از اینستاگرام

مزیت این روش این است که نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی ندارد و هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ قابل انجام است. و با کمک آن می‌توان هم عکس، هم ویدئو و هم IGTV را ذخیره کرد. اما نقص بزرگ این روش این است که در عکس‌ها و ویدئوهای چنداسلایدی، فقط اسلاید اول را دانلود می‌کند.

ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام از حساب‌های خصوصی (پرایوت)

روش بالا فقط برای پست‌هایی قابل استفاده است که پروفایل کسی که آنها را منتشر کرده، عمومی (پابلیک) باشد. به این معنی که اگر پروفایل کسی خصوصی (Private) باشد، نمی‌توانید با این روش عکس یا فیلم‌هایی را که منتشر کرده دانلود کنید.

عمده اپلیکیشن‌هایی هم که برای دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام موجود هستند، همین محدودیت را دارند. البته برخی اپلیکیشن‌ها امکان دانلود ویدئو و عکس از اکانت‌های پرایوت اینستاگرام را دارند، که لازمه استفاده از آن‌ها این است که نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را در اختیار اپلیکیشن قرار دهید. بنابراین، استفاده از این اپ‌ها از نظر امنیتی چندان قابل توصیه نیست.

ما اینجا روشی به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را از حساب‌های خصوصی نیز دانلود کنید. این کار به صورت تحت وب و به کمک مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس و فقط روی کامپیوتر یا لپتاپ قابل انجام است:

مزایا و معایب این روش برای دانلود فیلم و ویدئو از اینستاگرام

این روش روی اکانت‌های خصوصی هم به خوبی کار می‌کند و روی پست‌های چند اسلایدی هم به خوبی جواب می‌دهد. اما نقص آن این است که روی موبایل قابل انجام نیست.

جلوگیری از دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام

جلوگیری از دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام یکی از امکانات شبکه اجتماعی اینستاگرام است که به شما این امکان را می دهد که از تکثیر ناخواسته عکس ها و فیلم هایتان در فضای اینستاگرام جلوگیری کنید. اگر شما هم به مانند بسیاری از کاربران دیگر تصاویری دارید که نمی خواهید توسط افراد ناشناس دانلود شود مطالب این مقاله به شما کمک می کند.

اینستاگرام (Instagram) بدون شک یکی از محبوب‌ترین شبکه ‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم‌ها و لذت بردن از آن‌ها همراه با دوستان، همکاران و طرفداران شماست. با اینستاگرام، نه‌ تنها می‌توانید تصاویر، فیلم ها و اخبار را دنبال کنید،

بلکه می‌توانید این موارد را در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذارید. در حقیقت، شما قادر به ایجاد لینک بین شش حساب از شبکه اجتماعی مختلف به اینستاگرام خود هستید.

پس از اتصال لینک‌های مختلف شخصی خود به اینستاگرام، هر زمان که شما پستی در لینک اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، این پست‌ها در خبرخوانِ شش حساب دیگر نیز همزمان به نمایش در می‌آیند. اگر شما مایل به غیرفعال‌کردن و عدم نمایش پست‌ها در این حساب ها را دارید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

اما بعد از اجرا و ایجاد یک حساب کاربری، عموما کاربران از دانلود بی‌وقفه اطلاعات موجود شکایت دارند، زیرا حجم زیادی از بسته اینترنت مصرفی آن‌ها صرف دانلود تصاویر و ویدیو‌های شده که عموماً افراد تمایل به دیدن آن‌ها ندارند یا بخش زیادی از حجم حافظه گوشی آن‌ها صرف تصاویر و ویدیوها غیرضروری و بی‌اهمیت شده است.

علاوه براین، برخی از کاربران از کپی و پخش ویدیو‌های منحصربه‌خود در این شبکه‌ی اجتماعی بدون رعایت حق انتشار رنجیده خاطر هستند. این مقاله به هدف بررسی موارد شکایت کاربران از جمله، جلوگیری از دانلود، کپی و انتشار خودکار ویدیوها و تصاویر در اینستاگرام تنظیم و برای آگاهی از نحوه مدیریت حساب کاربران و مشکلات پیش‌رو نوشته شده است.

جلوگیری از باز شدن ویدیو در اینستاگرام

شاید اولین و اصلی‌ترین شکایت کاربران دانلود خودکار فیلم و عکس‌ها موجود در اینستاگرام می‌باشد. خوشبختانه، غیر فعال کردن قابلیت اجرای خودکار ویدیوها در اینستاگرام امر پیچیده‌ای نیست و شما به راحتی قادر به انجام آن هستید. بدین منظور، سه روش متفاوت به تفکیک دستگاه های اندرویدی و IOS پیشنهاد شده است.

روش اول؛ در اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

قدم اول: بر روی آیکون تنظیمات بزنید و وارد Settings شوید.

قدم دوم: بخش Data را انتخاب کنید.

قدم سوم: تنظیمات Video Autoplay را بر روی Never play videos automatically قرار بدهید.

کافی است مراحل بالا را طی کرده و و فقط گزینه Auto-play Video را به حالت Off برگردانید.

۱- برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و بخش پروفایل (Profile) مراجعه نمایید.

۲- آیکون شبیه به چرخ دنده موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.

۳- گزینه Cellular Data Usage را انتخاب کنید.

۴- حال باید گزینه Use Less Data را انتخاب کنید. بدین صورت زمانی که از اینترنت سیم کارت خود استفاده می‌کنید، دانلود و اجرای اتوماتیک ویدیو در اینستاگرام غیر فعال می‌شود.

قدم اول: در صفحه پروفایل خود بر روی دکمه (……) در گوشه بالا سمت راست بزنید.

قدم دوم: وارد Cellular Data Use شوید.

قدم سوم: گزینه Use Less Data را فعال کنید.

البته این نکته را در نظر بگیرید که ویدئوها و تصاویر حتی با وجود فعال بودن این گزینه با اتصال وای فای به نمایش در می‌آیند و تنها زمان استفاده از اینترنت دیتا است که این گزینه عمل می‌کند. اما برای جلوگیری و توقف از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام با وای فای متاسفانه هنوز راهی وجود ندارد.

روش سوم؛ خاموش کردن Notificationاینستاگرام

در این روش با خاموش کردن Notification شما قادر خواهید بود که تصاویر و ویدیوهای افراد مشخصی را که Notification آنها روشن است را مشاهد کنید. برای این کار کافی است به پروفایل شخصی رفته و در قسمت Push Notification، تنها افرادی که مورد علاقه خودتان را در میان فالورها انتخاب کنید.

جلوگیری از دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام

می‌دانید که شما به‌صورت زنده می‌توانید با خودت اپلیکیشن اینستاگرام عکس یا ویدیو بگیرید و آن‌ها را با اشتراک بگذارید (Share)، صرف نظر از به اشتراک گذاری یا نگذاشتن، در دو حالت آن عکس یا ویدیو تهیه شده در گوشی شما ذخیره می‌شود. حال هر چقدر این تصاویر و ویدیوها بیشتر شود، فضای بیشتری از رم گوشی شما را خواهد گرفت. بنابراین، در راستای بهینه سازی فضای ذخیره سازی گوشی تان می توانید از مراحل زیر استفاده کنید، تا تنها ویدیو یا عکس را در صفحه خویش مشاهده کنید؛

قدم اول: به پروفایل تان در اینستاگرام بروید.

قدم دوم: از گوشه بالا در سمت راست، روی دکمه … کلیک کنید.

قدم آخر، به سراغ تنظیم Save Original Photos بروید و همان‌طور که در تصویر زیر می بینید، به‌صورت پیش‌فرض، وضعیت آن ON است با لمس آن، وضعیت را OFF کنید. بدین ترتیب هر عکسی که با اینستاگرام بگیرید، چه آن را به اشتراک بگذارید یا خیر، عکس در گوشی شما ذخیره نمی‌شود.

قدم اول: بر روی آیکون تنظیمات بزنید و وارد Settings شوید.

قدم دوم: بخش Option را انتخاب کنید

قدم سوم: گزینه Save Original photos را به حالت خاموش یا Off برگردانید.

جلوگیری از کپی عکس در اینستاگرام

اگر شما مایل نیستید که برخی تصاویر را برروی صفحه اصلی خود قرار دهید و یا آن را با همه دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، بهتر است که این تصاویر فقط برای برخی از افراد خاص فرستاده شوند. این ویژگی، حداکثر به ۱۵ نفر اجازه می‌دهد تا تصاویر خصوصی شما را مشاهده نمایند و جالب است بدانید نوشتن نظر یا کامنت گذاشتن برروی آن‌ها، مانند دیگر تصاویری است که در صفحه اصلی خود با همه به اشتراک گذاشته می‌شوند.

مواردی که با این ترفند به اشتراک گذاشته شوند، در جستجو یافت نخواهند شد و می‌توانید هرزمان که مایل باشید آن‌ها را حذف نمایید. مراحل زیر برای این منظور کاربردی است؛

۱- باید در صفحهShare To به سربرگ Direct مراجعه نمایید.

۲- سپس به دو صورت می‌توانید گیرندگان خاصی که می‌خواهید به این تصاویر دسترسی داشته باشند را انتخاب کنید:

۳-پس از انتخاب گیرندگان، عبارت Send را لمس نمایید. در صورت تمایل برای مشاهده پیام‌های خود، به آیکون Tray در بالای سمت راست صفحه اصلی خود مراجعه کنید.

اما اگر شما گاهی شما بدنبال جلوگیری از دانلود کردن تصاویر توسط برنامه‌های مختلف هستید کافی است گزینه ی copy share URL رو برای پست های خودتان بردارید.

عدم پخش فیلم در اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اینستاگرام در حال گشت و گذار هستید و به یک ویدیو برمی خورید ولی هر کار می کنید، نمی توانید آن را ببینید. این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل این مشکل اتصال اینستاگرام به سرور های فیسبوک است. دلیل دیگر می‌تواند خود نرم افزار اینستاگرام باشد در این مطلب آموزش حل مشکل پخش نشدن فیلم در اینستاگرام را برای شما آماده کرده ایم.

اول از همه شما باید یک VPN روی تلفن همراه خود نصب کنید. این کار می تواند کمک زیادی برای باز شدن این کلیپ ها بکند. تنها کافیست VPN را روی گوشی خود نصب کنید و سپس از طریق آن اینستاگرام را باز کنید و ویدیو را ببینید. اگر این روش جواب نداد باید از یک نرم افزار دیگر برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید. بهترین نرم افزار غیر رسمی برای این کار + Instagram است.

آموزش کامل دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای همه دستگاه ها

یکی از ویژگی‌های اینستاگرام این است که به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند. در مقاله امروز روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم. در صورتی که شما هم تمایل دارید نحوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید و محتواهای مورد علاقه خود را خیلی راحت دانلود کنید، کافی است تا پایان این مقاله به ما همراه شوید. البته کافی است ویدیوی کوتاه زیر را ببینید که سریع‌ترین راه دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم:

روش‌های دانلود از اینستاگرام با دستگاه‌های مختلف

خوشبختانه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرامی مختلفی برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام طراحی و به بازار عرضه شده است که در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهیم شد:

شیوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از رایانه شخصی

اگر می‌خواهید با استفاده از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، عکس، ویدیو، استوری یا IGTV از اینستاگرام دانلود کنید، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. مزیت این وب‌سایت‌ها این است که دانلود کردن با استفاده از آن‌ها خیلی راحت است و از طرفی دانلود را خیلی سریع انجام می‌دهند.

نکته‌ دیگر اینکه وب‌سایت‌های مختلفی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده، فقط مخصوص کامپیوتر نیستند و با استفاده از گوشی هوشمند خودتان هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند وب‌سایت خوب و کاربردی می‌پردازیم:

1. سایت دانلودگرام (DownloadGram)

سایت دانلودگرام، دانلود عکس، ویدیو، استوری و IGTV را برای شما خیلی راحت کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به محتوای خود را از اینستاگرام کپی کنید.

برای کپی کردن لینک محتوا، ابتدا وارد پلتفرم اینستاگرام شوید، به پست یا استوری مورد نظر خود بروید. در بالای سمت راست آن محتوا (در کامپیوتر، سمت راست است ولی در اپلیکیشن اینستاگرام، در بالای سمت چپ پست قرار دارد) یک نشان سه نقطه وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

اکنون منوی زیر ظاهر می‌شود که از این منو باید روی گزینه «Copy Link» کلیک کنید. با این کار لینک مربوط به تصویر یا ویدیو کپی می‌شود.

اکنون وارد وب‌سایت دانلودگرام شوید. لینکی که کپی کرده بودید را در کادر موجود در این سایت قرار دهید و روی دکمه «Download» کلیک کنید. به همین سادگی!

2. سایت آی‌گرام (iGram)

روش دانلود از این سایت هم دقیقاً مثل دانلودگرام است؛ یعنی کافی است لینک محتوای مورد نظر را در کادر موجود در این سایت قرار دهید. مزیت سایت آی‌گرام این است که امکان دانلود محتوای اینستاگرامی با کیفیت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

3. سایت اینستا دانلودر (InstaDownloader)

سایت اینستا دانلودر یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزارهایی است که امکان دانلود تصویر و ویدیو از اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کند. یکی از مزایای این وب‎سایت این است که بخشی دانلود پروفایل اینستاگرام هم دارد. کافی است لینک پروفایل مورد نظر خود را در کادر مربوطه قرار دهید و روی دکمه «Download» کلیک کنید.

4. سایت حرفه‌ای و کم‌نظیر الو اینستاگرام (Aloinstagram)

سایت الو اینستاگرام یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده و خدمات مختلفی را به صورت کاملاً رایگان به کاربران خودش ارائه می‌دهد. این خدمات عبارت است از:

  • دانلود IGTV اینستاگرام
  • دانلود استوری‌های اینستاگرام
  • دانلود ویدیوها و تصاویر اینستاگرام
  • تولیدکننده هشتگ برای اینستاگرام
  • دانلود هایلایت‌های اینستاگرام
  • دانلود پروفایل پیج‌های مختلف اینستاگرام
  • کپی کپشن‌های مربوط به پست‌های اینستاگرام

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت الو اینستاگرام، کافی است ابتدا لینک محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید و سپس بسته به نوع محتوا وارد بخش مربوطه در این سایت شوید و تصویر، ویدیو، IGTV یا استوری را دانلود کنید.

5. سایت اینستا آفلاین (Insta Offline)

سایت اینستا آفلاین هم از آن سایت‌های خوبی است که امکان دانلود از اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کند و هیچ محدودیتی هم در مقابل شما قرار نمی‌دهد. هر نوع محتوایی که مد نظر باشد، با استفاده از سایت اینستا آفلاین می‌توانید دانلود کنید. لینک محتوا را در کادر موجود در این سایت قرار دهید و روی دکمه «Download» کلیک کنید. در مرحله بعدی لینک دانلود برای شما ظاهر می‌شود و می‌توانید خیلی راحت تصویر یا ویدیوی مورد علاقه خود را دانلود کنید.

6. افزونه درجه یک فست سیو (FastSave)

افزونه «FastSave»  یکی از بهترین افزونه‌هایی است که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده است. البته علاوه بر مرورگر کروم، با استفاده از مرورگر اوپرا هم می‌شود از این افزونه استفاده کرد. ابتدا افزونه FastSave را روی مرورگر خود نصب کنید.

پس از نصب روی آیکون مربوط به افزونه کلیک کنید. اگر در کامپیوتر، وارد حساب اینستاگرامی‌تان شده این افزونه به طور مستقیم وارد حساب شما می‌شود وگرنه لازم است ابتدا وارد حساب خود شوید تا بتوانید تصویر، ویدیو، استوری یا IGTV مورد نظر خود را دانلود کنید. زمانی که وارد حساب خود شدید، در پایین سمت چپ ویدیو یا تصویر، آیکون FastSave نمایش داده می‌شود که با یک کلیک ساده روی آیکون، تصویر یا ویدیو دانلود می‌شود:

حال فرض کنید که می‌خواهید یک استوری را دانلود کنید. ابتدا روی آیکون افزونه FastSave کلیک کنید تا وارد حساب اینستاگرامی خود شوید. سپس وارد استوری مورد نظر خود شوید. در بالای سمت راست یا سمت چپ صفحه، آیکون FastSave نمایش داده می‌شود که با یک کلیک ساده روی آن می‌توانید استوری را دانلود کنید.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی اندروید و آیفون

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی اندروید و آیفون می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که معرفی کردیم استفاده کنیم. البته یک سری اپلیکیشن خوب هم در این زمینه وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم:

1. اپلیکیشن فست سیو (FastSave)

اپلیکیشن FastSave یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای اندروید و iOS طراحی شده است. برای استفاده از این برنامه، لازم است ابتدا آن را روی گوشی خود نصب کنید

پس از نصب این برنامه روی گوشی، آن را راه اندازی کنید. ابتدا لازم است وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اکنون سراغ محتوای مورد نظر خود بروید. در سمت راست پایین صفحه، آیکون مربوط به دانلود قرار داده شده است. باید روی این آیکون بزنید تا تصویر یا ویدیو برای دانلود آماده شود.

اکنون تصویر زیر به نمایش درمی‌آید. در این مرحله روی دکمه «Fast Download» بزنید تا محتوا دانلود شود.

2. اپلیکیشن این سیور (InSaver)

اپلیکیشن این سیور هم از آن دسته برنامه‌های خوب برای دانلود از اینستاگرام است که کلیه محتواهای موجود در اینستاگرام را با استفاده از آن می‌شود دانلود است.

دانلود با استفاده از این برنامه هم راحت است. کافی است لینک محتوای اینستاگرامی مورد علاقه خود را در این کادر قرار دهید تا دانلود انجام شود.

3. اپلیکیشن اندروید Easy Downloader for Instagram

دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن « Easy Downloader for Instagram» واقعاً آسان است ولی متأسفانه این برنامه صرفاً برای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده است. برای دانلود تصویر یا ویدیو از طریق این اپلیکیشن، کافی است آدرس محتوا را کپی کنید، در کادر این اپلیکیشن قرار دهید و دکمه دانلود را بزنید.

 شیوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از ربات تلگرامی FullSavebot

ربات‌های تلگرامی مختلفی امکان دانلود از اینستاگرام را برای کاربران خود فراهم می‌کنند ولی ربات FullSavebot هم رایگان است و هم کار با آن خیلی آسان است. کافی فیلترشکن خود را روشن کنید و روی FullSavebot کلیک کنید. پس از ورود به ربات، کافی است لینک تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را در ربات قرار دهید. ربات در عرض چند ثانیه محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید آن را دانلود کنید.

ذخیره محتوا در خود اینستاگرام

در پایین سمت چپ هر پست در اینستاگرام یک آیکون به شکل ربان وجود دارد. با کلیک روی آن، پست‌ها در یک مجموعه خصوصی در اینستاگرامتان (نه در حافظه موبایلتان) ذخیره می‌شود. البته فقط خودتان می‌توانید پست‌های ذخیره را ببینید و برای دوباره دیدن آن باید به اینستاگرام وارد شوید.

این قابلیت باعث می‌شود تا حافظه گوشی شما با حجم تصاویر و ویدیوهای دانلودشده پر نشود اما اگر صاحب عکس مورد نظر آن را پاک و یا صفحه خود را از دسترس خارج کند، شما هم دیگر به آن محتوا دسترسی نخواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم با چند مورد از بهترین و کارآمدترین روش‌های دانلود از اینستاگرام آشنا شویم. در صورتی که این مقاله برای شما مفید و ارزشمند بود، پیشنهاد می‌شود مقاله معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای ایجاد محتوای جذاب و افزایش تعامل استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

تیتر و عناوین این خبر مخفی کن
دکمه بازگشت به بالا