خبرهای کلی

اجاره خودرو فرودگاه اهواز

اجاره ماشین در اهواز بدون راننده و با راننده [بدون چک و مدرک]

اجاره ماشین در اهواز با شرایط آسان و قیمت های مناسب با خدمات متنوع نظیر : اجاره ون در اهواز، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده.شرکت ما با طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه درزمینهٔ اجاره خودرو آماده خدمات‌رسانی به همشهریان اهوازی می‌باشد. خودروهای اجاره‌ای شرکت به دو صورت باراننده و بدون راننده در اهواز و شهرهای اطراف آن کرایه داده می‌شود. قیمت اجاره خودرو در اهواز شامل هزینه سوخت و سرویس کارواش و کرایه خودرو می‌باشد که با توجه به نوع خودرو قیمت‌ها متغیر می باشد.

شرکت اجاره خودرو در اهواز

مجموعه ما به‌عنوان سامانه اجاره خودرو در ایران در بیشتر شهرهای کشور دارای شعبه و نمایندگی فعال می‌باشد. اهواز جزو نمایندگی‌های مهم و پرکاربرد این مجموعه است که به دلیل قرار گیری در منطقه آزاد و شهری گردش پذیر ،کرایه ماشین اهواز رونق بسیاری داشته است. مشتریان اهوازی می‌توانند با تماس با شماره های ذکر شده شعبه این شهر را پیداکرده و خودرو موردنیاز خود را رزرو کنند.

در طول چند سال گذشته مجموعه ما به لطف قیمت های مناسب و خودروهای با کیفیتی که ارائه می دهد در بسیاری از شهرهای ایران به خصوص در اهواز مورد توجه قرار گرفته است. ما دربین شرکت های دیگر اجاره ماشین در اهواز قیمت های رقابتی بسیار مقرون به صرفه ای را برای مشتریان در نظر  گرفته ایم .

خودروهای جدید با قیمت های پایین بخشی از خدمات ارزنده ما هستند. آیا شما برای تجارت و سفر خود به یک خودرو و یا ون نیاز دارید، شرکت ما با مجموعه ای از خودروهای داخلی و خارجی مناسب برای اجاره ماشین در اهواز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

محدوده محصولات ما در اجاره اتومبیل در اهواز شامل :

  • کرایه ون در اهواز
  • اجاره ماشین عروس در اهواز
  • اجاره خودرو بدون راننده در اهواز
  • اجاره خودرو با راننده در اهواز

اجاره خودرو بدون راننده در اهواز

اهواز جزو مناطق مهم گردشگری برای مسافرین نوروزی و توریست‌ها است که برای تردد داخل شهر مسافران می‌توانند از اجاره خودرو این شهر استفاده کنند. بیش‌ترین فعالیت ما اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد که متناسب با نیاز مشتریان در چارچوب درست باقیمت‌های رقابتی مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌شود.

کرایه ماشین بدون راننده در اهواز جزء خدماتی است  معمولاً به‌صورت خدمات ویژه اجاره  خودرو ارائه می‌شود و در بسیار پرطرفدار می‌باشد. اجاره خودروهای بدون راننده در اهواز به‌صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت است که با توجه به درخواست مشتریان خودرو از بیش از 3 روز اجاره داده می‌شود.

برای اجاره خودرو بدون راننده اهواز با انتخاب و  بررسی خودرو موردنظر خود در سایت، درخواست خود را از طریق تماس تلفنی  و یا واتساپ و ایمیل مطرح کنید، کارشناسان ما جهت انجام امور اجاره خودرو، با شما تماس خواهند گرفت و خودرو را برای شما رزرو خواهند کرد.

پس از رزرو پیش فاکتوری دریافت خواهید کرد که پس از تائید شما پیامی به تأییدیه برایتان فرستاده خواهد شد که به‌عنوان رزرو نهایی خودرو می‌باشد. شرکت دارای مجوز رسمی است که در زمان تحویل خودرو، قرارداد و فاکتور رسمی در تمامی نمایندگی‌ها ارائه می‌گردد.

_تمامی هزینه های تعمیر و نگه داری خودرو از قبیل موارد مصرفی و غیر مصرفی بر عهده شرکت می باشد.

_مبلغ ودیعه نقدی ( دیپوزیت ) در زمان عودت خودرو  به مشتری باز گردانده می شود.

_در صورت نیاز می توانید خودرو را در تهران ، فرودگاه مهر آباد ، فرودگاه امام خمینی و محل اقامت خود در تهران تحویل گرفته و در شهر تهران ، فرودگاه مهر آباد و امام خمینی ، شهر شیراز و بندر عباس عودت نمایید.

_اجاره خودرو ها به صورت کیلومتر محدود می باشد و همچنین در صورت نیاز  بدون محدودیت کیلومتر نیز ارائه می گردد.

اجاره خودرو با راننده در اهواز

اگر به هر دلیلی قادر به رانندگی نیستید ، گواهینامه رانندگی ندارید ، اگر در اواخر شب یک کار فوری دارید ، اجاره خودرو با راننده کارشما آسان خواهد کرد.برای اجاره خودرو با راننده در اهواز ، نیازی به مراجعه به دفتر ندارید. وارد سایت ما شده، خودرو خود و خدمات مورد نیازتان را انتخاب کرده، با شرکت تماس گرفته و خودرو را با تعداد روزها و زمان مشخص شده رزرو کنید. وسیله نقلیه ای که انتخاب کرده اید در هر جایی که بخواهید با راننده ای حرفه ای به سراغ شما خواهد آمد.

اجاره خودرو با راننده در اهواز نیاز به هیچ مدرکی نداشته و شما می توانید اجاره خودرو بدون چک و سند را تجربه کنید. باید به همشهریان اهواز ی این نوید را بدهیم که ما برای بهره مندی از خودروهای با راننده مجموعه ای از بهترین خودروهای موجود در بازار جهانی راگردهم آورده ایم تا برای تشریفات و سفرهای کاری خود از آن بهره مند شوید.

به محض ورود به فرودگاه شما می توانید از اجاره خودرو این شهر درخواست خودروی مورد نظر را بدهید تا اسرع وقت آماده خدمت گذاری به شما باشد و شما با خیال آسوده و با خودروی خود سفری با اطمینان و راحتی داشته باشید. هر یک از مراکز اجاره خودرو بدون راننده از جدیدترین خودروهای تولید شده برخوردار می باشند که هر یک از متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن نسبت به اجاره ماشین اقدام کنند. اگر قصد دارید تا به هر دلیلی از شرایط اجاره خودرو بدون راننده بهره مند شوید در گام نخست باید با ما تماس بگیرید

اجاره ماشین عروس در اهواز

پیشنهاد ویژه ما به زوج های جوان اجاره ماشین عروس در اهواز می باشد. برای شبی به یادماندنی می توانید از خودروهای لوکس و کلاسیک این مجموعه استفاده کنید. کرایه ماشین عروس اهواز به صورت با راننده و بدون راننده  موجود می باشد. لطفآ جهت اطلاع از شرایط و قیمتهای اجاره ماشین عروس در اهواز با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا در اسرع وقت مسئول بخش اجاره ماشین عروس با شما هماهنگی لازمه را به عمل بیاورند.

یکی از خودروهای اجاره ای برای ماشین عروس بنز s500 مشکی فول آپشن می باشد که ایده آل جهت مراسم عروسی است. لطفآ برای رزرو و هماهنگی زمان و روز اجاره با ما تماس فرمایید. توجه فرمایید که بعضی از خودروها به دو صورت اجاره ماشین با راننده و بدون راننده بوده و راننده نیز با تجربه بالا و سابقه کاری در خدمت عروس و دامادهای محترم می باشد. اگر می خواهید ماشین عروس مناسب خود را پیدا کنید ، می توانید با ورود به صفحه اجاره ماشین عروس و مرور گالری های ما به راحتی خودرو مورد نظرخود را انتخاب کنید.

کرایه ون در اهواز

برای مسافرت‌های گروهی و جابجایی‌های گروهی خود بهترین گزینه استفاده از ون‌های موجود در این مجموعه می‌باشد. کرایه ون در اهواز معمولاً برای جابجایی‌هایی گروهی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ون‌های اجاره‌ای اهواز شامل ون هیوندایh350، ون مکسوس، ون تویوتا هایس و… است که به دلیل مشخصات فنی بی‌نظیر جزو بهترین‌ها است.

کرایه ون در اهواز برای جابه‌جایی 5 تا 14 نفرمسافر مورد استفاده می‌گیرد که بسته به تعداد و نوع خدمات دریافتی مشتریان با قیمت های متنوعی کرایه داده می شود.

ما با اجاره ون، شما را در یک تور راحت و سفری به‌یادماندنی قرار می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات اجاره ون فرودگاهی در اهواز بهره‌مند شوید. بیشتر اتوبوس‌ها و ون‌هایی که ما در خدمات مشتریان قرار می‌دهیم از استانداردهای بالایی برخوردار بوده که قبل از تحویل به مشتری از سرویس کارواش بهره‌مند می‌شود.

برای دریافت قیمت اجاره ون در اهواز وارد صفحه موردنظر شده و خودرو موردنظر خود را انتخاب کنید.به‌منظور رزرو خودرو در این شرکت باید غیر از مبدأ و مقصد خودتان، تعداد روزهای موردنظر یا حداقل ساعت‌هایی را که قصد دارید به اجاره ماشین بدون راننده بپردازید تعیین کنید.

در اغلب موارد نیازی به حضور در محل موسسه نبوده و خودروی موردنظر را می‌توانید در مبدأ تحویل بگیرید. در این سامانه‌ها به هنگام ثبت‌نام می‌توانید نوع و مدل خودروی موردنظر یا بند آن را نیز تعیین نموده و ماشین دلخواهتان را انتخاب نمایید. در خصوص اعتبارسنجی راننده و اجاره ماشین بدون چک نیز می‌توانید اطلاعاتی کسب نمایید.

قیمت اجاره خودرو در اهواز

شما می توانید قیمت اجاره خودرو در اهواز را از طریق لیست قیمت ها ی اجاره اتومبیل مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت خودرو اجاره ای در اهواز می توانید جستجوی خود را بر اساس نوع خودرو ،  کرایه خودرو بدون راننده ، کرایه خودرو با راننده، اجاره ماشین عروس در اهواز و اجاره ون  انجام دهید. قیمت اجاره خودرو اهواز بسته به نوع خودرو، تعداد روزها و کیلومتری طی کرده مشتری می باشد.

بنابراین بهترین گزینه برای اطلاع از قیمت اجاره ماشین در اهواز مراجعه به لیست اتومبیل های اجاره ای موجود در اهواز می باشد که می توانید خودرویی با بودجه خود و قیمتی مقرون به صرفه کرایه کنید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در اهواز

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده :

    شرایط سنی مورد نیاز :

    داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

    گواهینامه رانندگی :

    گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

    مدارک شناسایی مورد نیاز :

    کارت ملی

    احراز مدرک شغلی :

    گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

(گواهی شغلی يعنی: فيش حقوقی یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزی كه نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

    ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

    یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

    مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

اجاره خودرو با پلاک ملی در اهواز

اهواز جزو مناطق آزاد کشور می باشد که شهروندان آن می توانند  با پلاک مناطق آزاد در این شهر تردد کنند. خودروهایی که دارای پلاک اروند هستند تنها 20 روز در ماه می توانند خارج از اهواز رانندگی کنند. به همین دلیل افرادی که  خودروهایی با پلاک های اروند دارند می توانند برای تردد خود خارج از محدوده  با اجاره خودرو پلاک ملی در شهرهای دیگر نیز رانندگی کنند. ما به عزیزانی که در مناطق آزاد کشور زندگی می کنند این نوید را می دهیم  که به راحتی می توانند با اجاره خودرو پلاک ملی در هرجایی این استان که می خواهد تردد کنند.

اجاره ماشین در اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان، از بزرگ‌ترین کلان‌شهرهای ایران و همچنین از بزرگ‌ترین مراکز تولیدکننده نفت و فولاد خام است. کارون پرآب‌ترین و بزرگ‌ترین رودخانه ایران است که از میان شهر می‌گذرد و آب آشامیدنی شهر از این رود نیز تامین می‌شود. برای تردد در شهر وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی در مناطق هشت‌گانه شهر تبیعه شده ‌است اما اگر تصمیم دارید این شهر را به روش خود بگردید، اجاره ماشین راهکار مناسبی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

اجاره ماشین برای یک سفر یک روزه به شوش و شوشتر هم بسیار مناسب است، شوش در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز و شوشتر در فاصله ۹۶ کیلومتری اهواز واقع شده‌است. همچنین با یک زمانبندی مناسب می‌توانید بخشی از زمان خود را به بازدید از بزرگ‌ترین زیگورات ایران، چغازنبیل، درنزدیکی هفت تپه اختصاص دهید.

اجاره ماشین به عنوان مهمان به شما این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیر ماشین، ماشین مورد نظر خود را برای مدتی معین در اختیار داشته‌ باشید. در زمان اجاره ماشین کافی است از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید تا سفری سالم داشته باشید. اما به عنوان میزبان، شما این فرصت را دارید که از ماشین خود با اطمینان خاطر کسب درآمد کنید و البته سلامت ماشین شما با پوشش بیمه‌ای مناسب تضمین شده‌است.

برای رانندگی در شهر اهواز توجه به موارد زیر ضروری است:

گواهینامه معتبر

قبل از اجاره ماشین در اهواز مطمئن شوید که گواهینامه شما دارای اعتبار است، زیرا به هنگام اجاره ماشین نشان دادن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه ضروری است. گواهینامه خود را همراه کارت‌های ماشین همیشه با خود داشته باشید.

تقسیمات بافت شهری

به واسطه وجود رودخانه کارون، شهر اهواز به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده‌است. در قسمت غربی شهر محلات مسکونی پرجمعیت و نوساز واقع شده و در قسمت شرقی شهر بازار و مراکز اقتصادی واقع شده‌است. برای ورود به هریک از این مناطق، لازم است زمان اوج ترافیک، موقعیت و راه‌های دسترسی به آن را بررسی کنید. همچنین میزان تردد در بافت قدیمی شهر، در زمان فصل سفر به این شهر بیش از مواقع عادی است.

نحوه اجاره ماشین در اهواز

مجموعه ما این شرایط را برای شما فراهم آورده است که با ایجاد حساب کاربری به نام خود و پیروی از قوانین مشخص در کمترین زمان ماشین موردنظر خود را برای مدت زمان مشخص در اختیار داشته باشید. با اجاره ماشین در اهواز، شهر پل‌ها، به سبک خود و البته با وسیله تقلیه انتخابی خود تردد کنید.

دکمه بازگشت به بالا