هنر و فرهنگ

از نقاشی بر کفش لیونل مسی تا توپ‌های جام‌جهانی

یک هنرمند پاراگوئه ای که به خاطر خلق نقاشی های پیچیده و ظریف روی کفش های فوتبال شهرت دارد، اکنون به توپ های جام جهانی قطر روی آورده است.

به گزارش رویداد برتر به نقل از رویترز، «لیلی کانترو» هنرمند 29 ساله پاراگوئه ای است که به خاطر خلق نقاشی های خاص روی کفش های فوتبال ستارگانی چون «لیونل مسی» و «رونالدینیو» در آستانه این مسابقات شهرت دارد. جام جهانی در قطر. او برای این رویداد جهانی هنری جدید و رنگارنگ خلق می کند.

این هنرمند قصد دارد حدود 20 جفت کفش، توپ و نقاشی با الهام از قطر و پایتخت آن “دوحه” با روح جام جهانی خلق کند.

با حضور لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی، “کانترو” یک جفت کفش فوتبال با رنگ آمیزی مخصوص برای او فرستاد که عکس های این بازیکن و خانواده اش با جزئیات قابل توجهی حک شده بود.

از نقاشی کفش های لیونل مسی تا توپ های جام جهانی

این هنرمند حتی فکرش را هم نمی کرد که «مسی» این کفش ها را به دست بیاورد اما در کمال تعجب عکسی از «مسی» را دید که این کفش های فوتبال را در دست گرفته بود.

نقاشی های رنگارنگ این هنرمند توجه سایر فوتبالیست ها از جمله رونالدینیو را نیز به خود جلب کرد. تا اینکه «کنترو» به این بازیکن فوتبال یک جفت کفش فوتبال و یک توپ فوتبال نقاشی شده داد.

از نقاشی کفش های لیونل مسی تا توپ های جام جهانی

“Cantereo” قصد دارد 8 توپ فوتبال را در قطر به نمایش بگذارد و تصاویری برای ادای احترام به کشورهای قهرمان جام جهانی در طول تاریخ باشد.

تصاویر سه بعدی از هشت استادیومی که قطر برای جام جهانی در دوحه ساخته است بر روی کفش های فوتبال چاپ شده است.

از نقاشی کفش های لیونل مسی تا توپ های جام جهانی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا