سلامت و دانش

در صورت نیاز فوری پزشکی در جام جهانی قطر چه باید کرد؟

دارندگان «هیا کارت» برای استفاده از اقدامات پزشکی در قطر مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش رویداد برتر به نقل از تلگراف، جام جهانی 2022 قطر که از چند هفته دیگر آغاز می شود، اولین جام جهانی خواهد بود که در خاورمیانه برگزار می شود. امروز می خواهیم به شما بگوییم که اگر در شرایط اضطراری بهداشتی هستید در آن کشور چه کاری انجام دهید.

به طور کلی توصیه می شود که بیمه درمانی جامع بین المللی بگیرید، در غیر این صورت در صورت بروز حادثه باید هزینه زیادی پرداخت کنیم.

اگر در طول جام جهانی 2022 قطر نیاز فوری پزشکی دارید، چه کاری باید انجام دهید:

اخیراً اعلام شده است که شرکت کنندگان در جام جهانی 2022 به تمام خدمات بهداشتی قطر اعم از دولتی و خصوصی و همچنین کلینیک های مستقر در استادیوم ها، مناطق فن فست، ویلاها و تفرجگاه ها دسترسی خواهند داشت.

از طرف دیگر آمبولانس ها از کسانی که به دلیل تصادف نیاز به حمل و نقل فوری دارند، پشتیبانی می کند، فقط با شماره 999 تماس بگیرید تا از خدمات موجود در 24 ساعت شبانه روز استفاده کنید.

برای بیماری های جزئی مانند سوختگی، رگ به رگ شدن، سردرد یا ناراحتی عمومی می توان به یکی از 13 بیمارستان خصوصی مندرج در بیمه نامه مراجعه کرد، اما بیمارستان های دولتی نیز برای کسانی کهشرم بر شما خدمات ارائه خواهند داد. با این حال، این هزینه ها رایگان نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا