خبرهای کلی

شهدا بهترین الگو تربیتی برای دانش آموزان هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سلمان محمدی بعدازظهر یکشنبه در همایشی که به مناسبت روز ملی جوان و بسیج دانشجویی دهه 80 برگزار شد، نماینده ولی قانونی و معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) نیز حضور داشتند.پ) استان کرمانشاه که در دبیرستان دخترانه علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، گفت: حادثه تروریستی در حرم رخ داد. شاه سراق شیراز اقدام دشمن تنها با هدف ایجاد ناامنی در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوادث اخیر که حول محور لاپوشانی بود، ناشی از ناآگاهی بود که منجر به سوء استفاده های دشمن شد، افزود: دشمن این اتفاقات را مرتکب شد و به امنیت ایران دامن زد و با توجه به اینکه می دانند اقتدار نظام اسلامی ایران مملو از گروه های علم آموزی است، آنها تلاش زیادی کردند تا کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها را تعطیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: در دوره سه ساله کرونا، آسیب های جبران ناپذیری به دانش آموزان و تحصیلات آنها وارد شده است، اما باید بگوییم که اجازه نمی دهیم مشکل دیگری بر تحصیل دانش آموزان تأثیر بگذارد. . سیستم آموزشی را به حاشیه می برد

محمدی با بیان اینکه شهید فهمیده درس فداکاری، رشادت و مردانگی را به دانش آموزان می دهد، تاکید کرد: امنیت این جامعه با خون شهدا به دست آمد و این امنیت به راحتی خدشه دار نمی شود و دانش آموزان در مواقع حساس بصیرت لازم را دارند. باید از امثال این شهید یاد بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس در کشور فداکار انقلاب اسلامی شدند که از این تعداد 820 نفر در استان شهید به شهادت رسیدند. پرورش دهنده کرمانشاه بود

دکمه بازگشت به بالا