خبرهای کلیکسب و کار برتر

چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم؟ + راهنمای مجموعه مارکتینگ هادی عظیمی

انجام هر پروژه مهندسی شده ای نیازمند اطلاعاتی جامع از آن پروژه و حوزه کاری مربوط به آن است. چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم؟ شما میتوانید برند سازی شخصی خودتان را شروع کنید و کارتان را به درستی پیش ببرید. البته مجموعه مارکتینگ هادی عظیمی در زمینه طراحی نیز به کمک شما خواهد آمد. درواقع میتوانید پروژه های مشتریان ما را انجام داده و کسب درآمد کنید؛ البته قوانین مجموعه ما بسیار سخت گیرانه خواهد بود. به طوری که هرقدر این اطلاعات جامع و کاربردی­تر باشد آن پروژه فعالیت منسجم و بهتری خواهد داشت.

در دنیای مدرن و با ورود به حوزه فضای مجازی معارفه تمامی خدمات و کالاها اعم از خدمات حوزه آموزش و تعلیم، حوزه بهداشت و درمان، فروش و دست یابی به لوازم و مایحتاج زندگی و سایر اموری که انسان امروز با آن سروکار دارد از طریق فضای مجازی صورت می­گیرد. بطوری که در کنار شیوه های سنتی معرفی و اعلان حضور به شیوه مجازی، حرف اول را می­زند.

در میان دنیای جدیدی که از اپلیکیشن های مختلف موجود مشاهد می­کنیم که اتفاقا همگی دسترسی به دنیای تبلیغات را بسیار آسان­تر و قابل دسترس­تر نموده است، یکی از شیوه های پرکاربرد که رسمیت بیشتری نسبت به اپلیکیشن ها و معرفی محصول از طریق آنها دارد، داشتن یک سایت جامع متناسب با خدمات و یا محصولی است که قرار است معرفی شود. انجام امور سایت و پروژه طراحی سایت حتما باید توسط یک مهندس نرم افزار کامپیوتر صورت بگیرد که اشرافیت کامل از صفر تا صد ساخت و طراحی یک سایت را دارد.

طراحی سایت منحصر به فرد خودتان

طراحی سایت برای خودتان میتواند اولین گام برای طراحی سایت دیگران باشد. مفهوم ساده اما عمیق است؛ سفارش طراحی سایت ارزان در مجموعه مارکتینگ هادی عظیمی خدمتی است که برای همه افراد و کسب و کار ها ارائه میشود. البته در صورت درخواست برای شخصی سازی حداکثری پروژه مجموعه تیم متخصص را در اختیار شما خواهد گذاشت.

همانطور که می­دانیم طراحی یک سایت خوب اولین قدم در راستای معرفی یک برند و یا یک موضوع می‌باشد که اگر در قالب یک کار ایدئال و قوی قرار نگیرد و سطحی­نگر باشد نه تنها سایت مربوطه را از هدف و توانایی لازم سلب می­کند. بلکه حتی ممکن است به اصل موضوع که معرفی محصول و یا خدمات است، ضربه بزند.

 بسیاری از مهندسان کامپیوتر حوزه کاری خود را بطور تخصصی­تر انجام می­دهند. یعنی مهندسی مربوط به امور رایانه و کامپیوتر در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود. طراحی سایت که مربوط به بخش نرم افزاری کامپیوتر می­باشد، سعی دارد که مهندسین حوزه خود را بطور تخصصی­تر وارد کار نماید.

پروژه طراحی یک سایت منحصر به فرد حتما باید بر اساس اصول هنری و ابعاد هدفمند در جهت جذب مخاطب بیشتر قدم بر دارد. قالب اولیه یک سایت، تب ها و بخش های مختلف یک سایت، زیر گروه های هر بخش اعم از خانه و دسته بندی ها و هر یک از قسمت های مربوط به گالری تصاویر و یا ارجاع لینک ها و… باید کاملا یک طراحی منحصر به فرد در راستای موضوعی که سایت پیرامون معرفی آن ساخته شده است را نشان دهد.

ضرورت و لزوم طراحی سایت در دنیای مجازی به نقل از هادی عظیمی

لزوم طراحی سایت، تولید محتوا و سئو به دلیل افزایش قدرت کسب و کار در بستر اینترنت است. اما آیا طراحی یک سایت به تنهایی کافیست؟ طراحی سایت در اردبیل یکی از خدمات ما است که در کنار آن سئو سایت در اردبیل و بعد تولید محتوا سایت در اردبیل نیز انجام می‌شود. علت اینکار در اهمیت سفارش تولید محتوا متنی ارزان است.

رفته رفته با ظهور تکنولوژی­های دنیای مجازی و عدم کفایت روش­های کسب و کار به شیوه سنتی و فیزیکی خود به خود ضرورت وجود یک سایت را در دنیای مجازی مشخص نموده است. سایت ها کمک می‌کنند تا مخاطب بدون صرف زمان و اتلاف وقت، اطلاعات مورد نیاز خود را در طول زمانی کوتاه دست یابد.

بطور مثال در سال­های اخیر برای کسب اطلاعات علمی در خصوص یک موضوع تحقیقاتی، چندان نیاز نیست تا فرد تعداد متعددی کتاب بخواند تا به یک سری از کشفیات علمی دسترسی یابد؛ امروزه با یک سرچ ساده در فضای گوگل اطلاعات بسیار خوب و جامعی از یک موضوع علمی بدست خواهید آورد.

نکته مهم برای اعتبار بخشی به یک سایت طراحی شده، ایجاد لینک مستقیم و ارتباط از طریق لینک کردن با سایت­های مرجع و استاندارد دیگر می­باشد. مثلا بسیاری از سایت­های علمی هستند که یکایک مطلب خود را با ذکر منبع و از طریق لینک نمودن با یک سایت مرجع، اعتبار و رسمیت بیشتری می­بخشند تا اعتماد خواننده را بیشتر جلب نمایند. شیوه های جلب اعتماد و اعتبار بخشی به سایت یکی از نکات مهم در طراحی یک سایت موفق می­باشد.

چگونه یک سایت حرفه ای بسازیم؟

حرفه ای شدن در هر کاری نیازمند صرف وقت و دقت و تمرکز بیشتر است. زمانی که یک طراح سایت قصد دارد شهرت یابد و پیشنهاد پروژه های متعدد و بیشتری برای طراحی سایت داشته باشد، باید در کار اولیه خود به مهارت برسد. کارهای پیشین یک طراح سایت ماهر، رزومه کاری او در جلب اعتماد شرکت­ها، موسسات و سایر مجموعه ها برای سپردن انجام پروژه طراحی سایت می­باشد.

یک طراح سایت حرفه ای باید بداند که ایجاد پیچیدگی و سردرگمی در سایت نشاندهنده عمق سایت نیست و مخاطب را ناخوداگاه از سایت مربوطه خارج می­کند. یک سایت خوب و معتبر باید بتواند مدت زمان بیشتری مخاطب را در داخل فضای خود نگه دارد. گوگل به راحتی این مدت زمان برقراری ارتباط بین سایت و مخاطب میهمان را نشان می­دهد.

یک نکته که شاید توجه به آن ظاهرا برای طراحان مهم نباشد این است که تعدد پروژه های طراحی اصلا مهم نیست بلکه طراحی یک سایت خوب با ویژگیهایی چون کارآمدی سایت، نداشتن باگ، لود شدن راحت بر روی صفحه و… می­تواند رزومه بسیار خوبی برای شما بوده که با همان تعداد محدود شما را مشهور و خبره نماید.

انجام پروژه های طراحی سایت توسط افراد خبره در تیم هادی عظیمی

وجود دنیای مجازی موجب شده تا افراد و عموم مردم دیگر محدود به یک شهر و یک سرزمین نباشند. بلکه مراجعه به سایت های کشورهای دیگر و ارتباط با سایر نقاط جهان از طریق همین فضای مجازی صورت می گیرد. مشاوره کسب و کار اینترنتی توسط شخص مهندس هادی عظیمی با اتکا به چه قدرتی انجام می‌شود؟ دقت داشته باشید سالها تجربه زمانی که با یک تیم سازی خوب همراه شود امکان پیشرفت و تولید محتوا حرفه ای را ممکن می‌سازد.

علاوه بر تبلیغات محصولات و کالاها  شاهد هستیم که در فضای آموزشی و علمی نیز وجود سایت­های معتبر به خوبی نقش آفرینی می کنند. معمولا مراکز علمی و دانشگاهی بزرگ دنیا انجام پروژه های مربوط طراحی سایت خود را به افرادی می­سپارند که همراهی و پشتیبانی دائمی با آنها داشته باشند و صرفا یک طراح نباشند، بلکه خود یکی از اعضاء کارکنان اصلی آن مجموعه بوده تا با نگاهی دلسوزانه تر در جهت ارتقاء بخشی سطح کیفی سایت، آن حوزه علمی و آموزشی را بیشتر معرفی و مطرح نمایند.

نکته مهم دیگر اینکه پروژه های طراحی سایت هم می­تواند توسط یک تیم خبره و منظم و هماهنگ صورت بگیرد و هم می­تواند یک کار کاملا تک نفره توسط یک فرد پر تجربه باشد.

رعایت اصول اولیه طراحی سایت

از جمله نکات کلیدی در طراحی سایت رعایت قوانین سئو و اصول محتوا نویسی است. یک طراح و برنامه نویس توانمند علاوه بر ایجاد و حفظ زیبایی هنری و بصری در قالب سایت باید اصول برنامه نویسی را به درستی بلد باشد. رعایت سئوی سایت و توجه به کلمات کلیدی از جمله آیتم های اولیه طراحی یک سایت حرفه ای است.

توجه به جزئیات کار از جمله ظرافت­های یک سایت خوب است. ترکیب رنگها در قالب اولیه، استفاده از گالری گردان در جهت تنوع و عدم ایجاد خستگی برای مخاطب، نظم در دسته بندی مطالب و چیدمان هماهنگ و ارتباط بین محتوا و عدم پراکندگی، از دیگر اصول یک برنامه نویسی خوب برای سایت می­باشند.

شاید تصور ما از طراحی سایت، صرفا یک کار خشک متشکل از کد نویسی باشد اما نمی نوان نماد  و المان های هنری را در طراحی یک سایت حرفه ای نادیده گرفت. المان ها در کنار لوگوی اصلی برای یک سایت تخصصی می­تواند یک تبلیغات موثر در جهت پیشرفت صاحبان اصلی آن سایت باشد.

وبلاگ هادی عظیمی مفید برای کسب و کار

پاسخ دادیم که چگونه باید پروژه طراحی سایت بگیرید. همچنین توضیح دادیم که تیم طراحی سایت ما چه کمکی خواهد کرد. در کنار اینها گفتیم که اهمیت تولید محتوا سئو شده برای یک سایت چیست. مطالب مفید بیشتری را میتوانید در وبلاگ ما بخوانید. کسب درآمد از روبیکا تا شرح پردرآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران و انتشار لیست ثروتمند ترین افراد جهان در سال 2022 در وبلاگ هادی عظیمی انجام شده است.

آدرس وبلاگ برای دسترسی آسان تر:

https://hadi-azimi.ir/blog/

بخوانید در وبلاگ هادی عظیمی:

  • چک لیست سئو 2022، چک لیست جامع SEO
  • چگونه کد شارژ رایگان بگیریم؟
  • جملات انگیزشی فوق العاده تاثیر گذار
  • کسب درآمد از روبیکا رایگان
  • دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی پایتون
دکمه بازگشت به بالا