جامعهکسب و کار برتر

ترفندهای خانگی باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه که تا به حال نمی دانستید

بهترین لوله بازکنی در تهران کیست؟

ایجاد رسوب و گرفتگی در لوله ­های فاضلاب ممکن است در هر خانه­ ای رخ بدهد. رخ دادن این اتفاق هیچ ربطی به قدیمی یا نوساز بودن خانه­ ها ندارد. در مورد مشکلات و اتفاقاتی که امکان دارد برای محل کار یا ساختمان شما بیفتد، گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین آن­ها می باشد. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به علت­های مختلفی ممکن است رخ بدهد. اما دلیل این مسئله هر چیزی که باشد برای ساکنان ساختمان مشکل آفرین خواهد بود و می­تواند روند زندگی روزمره آن‌ها را با مشکل مواجه کند.

احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما نیز دچار گرفتگی یا ترکیدگی لوله شود بسیار زیاد است. بنابراین عقل سلیم حکم می کند که قبل از به وجود آمدن مشکل به فکر راه چاره ای برای آن باشید. احتمالا اولین راه حلی که در چنین زمانی به فکر هر فردی می­رسد تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و حرفه ای لوله بازکنی می باشد. در این راستا می­توانید با مجموعه لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر آباد تماس بگیرید.

سرویسکاران با کادری مجرب و آموزش دیده دراین مجموعه در کوتاه­ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات برای انواع گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله می­باشد. این مرکز با در اختیار داشتن ابزارهای مدرن و کار آمد جهت رفع مشکل شما اقدام می کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

راهکارهای خانگی باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه و لوله بازکنی فوری

قبل از تماس گرفتن با لوله بازکنی بسیاری از افراد سعی می­کنند با استفاده از روش­های خانگی برای رفع گرفتگی چاه اقدام کنند. اولین راهکار خانگی جهت لوله بازکنی فوری و چاه بازکنی، ریختن آب داغ در راه آب است. مقدار زیادی آب را جوش بیارید و در چند نوبت در راه آب بریزید. اگر این کار جواب داد خوشحال باشید، که کار به جاهای باریک نکشید. هر چند مدت اگر حتی مشکل گرفتگی لوله ندارید، شما اینکار را برای پیشگیری از فنر زدن لوله انجام دهید.

راه حل بعدی قبل از زنگ زدن به لوله بازکنی فوری این است که مانند یک لوله بازکن حرفه ای، وسیله ای شبیه فنر درست کنید. می توانید از یک سیخ یا یک تیکه میله نازک برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید. یک طرفش را به شکل قلاب کنیم و به صید موهایی که در چاه حمام گیر افتاده و یا تکه های غذا و روغنی که در لوله آشپزخانه گیر کرده بپردازید.

سرکه و جوش شیرین

بهترین راه برای لوله بازکنی ارزان و فوری آشپزخانه ، کمک گیری از سرکه و جوش شیرین است. ترکیب این دو مانند یک اسید قوی تمام چربی ها را با خودش می شورد و ازبین می برد و موجب باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه می شود.

لوله بازکنی فوری توالت با روان کننده دست ساز و خانگی

به این ترتیب که مقداری مایع ظرف شویی را با آب بگذارید به حرارت بالایی برسد و یک باره در چاه توالت بریزید. امکان اینکه چاه باز شود و رفع گرفتگی انجام شود، بسیار بالاست.

لوله بازکنی به وسیله جوهر نمک

 ترکیب جوهر نمک با آب قدرت انحلال بالایی دارد. به طوری که در صورت برخورد با پوست موجب سوختگی می شود. پس خیلی مراقب باشید. در یک دبه 4/3 آن را با آب سرد پر کنید و 2 لیوان به آن جوهر نمک اضافه کنید. درون چاه فاضلاب بریزید و یک شبانه روز به حال خودش رها کنید و روی چاه توالت را با یک تکه پارچه محکم ببندید.

در صورتی که تمامی روش­های دستی بالا برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما کارساز نبود، می­توانید با مجموعه لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر آباد تماس بگیرید. کارکنان مجرب و با تجربه لوله باز کنی امیر آباد در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما اقدام خواهند کرد. برای اطلاع از نحوه­ی ارتباط با مجموعه لوله بازکنی یوسف آباد می توانید به سایت دکتر لوله بازکنی مراجعه کنید.

لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر آباد شامل چه مواردی است؟

خدمات لوله بازکنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیراباد موارد زیادی را شامل می شود. مواردی مانند باز کردن چاه توالت، رفع گرفتگی توالت فرنگی، رفع گرفتکی لوله فاضلاب دستشویی، باز کردن سینک ظرفشویی، تخلیه فاضلاب و … همه از خدمات رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی است. این خدمات با استفاده از دستگاه لوله بازکنی و اتحادیه لوله بازکنی انجام می شود.

لوله باز کنی یوسف آباد و لوله بازکنی امیر اباد از چه روش هایی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله استفاده می شود؟

با توجه به نوع گرفتگی و محل مورد نظر روش لوله بازکنی انتخاب می شود. در ادامه روش های لوله باز کنی می پردازیم.

لوله بازکنی با فنر

برای باز کردن گرفتگی های سخت از این روش استفاده می شود. دستگاه لوله باز کنی با فنر از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور آن به شکل دریل است که فنر روی آن وصل می شود. برای باز کردن لوله های با ابعاد مختلف از فنرهای مختلفی استفاده می شود. این فنرها باید کاملا منعطف باشند

لوله بازکنی با استفاده از روش تراکم هوا

اگر خاک در لوله انباشته شده باشد. با استفاده از فشار هوا در داخل دستگاه لوله بازکنی به داخل لوله فرستاده می شود. به این ترتیب گرفتگی با فشار هوا به حرکت در می آید و لوله باز می شود.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

این روش برای از بین بردن گرفتگی های کم در لوله فاضلاب استفاده می شود. این دستگاه در اکثر خانه ها وجود دارد و دارای یک قطعه پلاستیکی نیم داره ای و یک دسته است که موجب باز شدن گرفتگی های سطحی می شود.

لوله بازکنی ارزان با دستگاه فنر زنی چیست؟

دستگاه فنر زنی از یک فنر محکم و بلند تشکیل شده است. که به انتهای آن سری فولادی محکمی نصب شده است. لرزش و ارتعاشاتی که به این فنر وارد می شود، باعث می شود که عواملی که موجب گرقتگی لوله شده اند، به آن برخورد کنند و از لوله جدا شوند و راه لوله باز شود.

در استفاده از دستگاه فنر زنی تجربه و مهارت لوله بازکنی نقش بسیار مهمی دارد. در واقع تنها به این شکل نیست که فنر را در داخل لوله فرو کنیم و دستگاه را روشن کنیم به امید اینکه لوله بازکنی به بهترین نحو ممکن، انجام شود. اینکه فنر به چه طریقی و در کدام جهت وارد لوله شود و چه سر فنری، برای گرفتگی استفاده بشود و اینکه ارتعاشات وارده به فنر در کدام جهات باشد، از مهارت ها و تجربیات لوله بازکن به شمار می رود. در این رابطه لوله بازکنی امیر اباد و لوله بازکنی یوسف اباد سعی کرده است از افراد متخصص و باتجربه استفاده کند تا کمترین خرابی و اسیب به منزل مشتریان وارد شود.

دکمه بازگشت به بالا