خبرهای کلی

امنیت مطلوبی در کشور حکم‌فرما است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه عسلویه پس از دعوت مؤمنان به تقوای الهی به نقل از خطبه 176 نهج البلاغه بر لزوم اطاعت از فرامین الهی تاکید کرد. مولا و افزود: فرمود: ای مردم از آنچه خداوند گفته است استفاده کنید، نصایح خدا را بپذیرید، نصایح او را بپذیرید، زیرا خداوند راه را با دلایل روشن نشان داده و حجت را برای شما تمام کرده است.

وی افزود: حجت های نورانی خداوند به واسطه انبیا و اولیای الهی به رهبری پیامبر اکرم و ائمه معصومین حجت را برای ما کامل کرده است و خداوند آنچه را که لازم بوده گفته است.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان در خصوص شهدا فرمودند که می بینیم یا می شنویم که برخی از شهدا مشتاقانه آرزوی شهادت داشتند زیرا خداوند در دل آنها نور افکند. حقیقت را در این پرتو می دیدند، می بینند که عاشق شهادت می شوند، نمونه بارز آن شهید عزیز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که عشق، هدف و آرزویش شهادت بود.

وی گفت: رهبر انقلاب به خانواده شهدای شاهچراغ گفتند که علاوه بر عاملان مرگ و خیانت، حامیان داعش نیز در این جنایت شریک هستند.

هاشمی نژاد ادامه داد: آمریکا اینقدر درباره حقوق بشر صحبت می کند اما در عمل فرق می کند. چه کسی این موجود خطرناک داعش را ایجاد کرد؟ خودشان آشکارا گفتند ما داعش را به نام مسلمانان با پرچم اسلام درست کردیم، به طرز وحشتناکی. مسلمانان کشته می شوند، گول حرف های رنگارنگ دشمن را نخورید، مراقب باشید.

وی افزود: به ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، مردی که همه چیز را مدیون همه است، نزدیک می شویم.

ایشان به من یادآوری کردند که مردم جلسات را اداره کنند و به آن افتخار کنند.

امام جمعه عسلویه به مناسبت شصت و سومین سالگرد تأسیس سپاه پدافند هوایی در 14 آذر 1342 فرمودند: از زمانی که سپاه وارد فرودگاه شد و در این 40 سال هیچ هواپیمایی موفق نبود.

امام جمعه عسلویه گفت: ایمان، تقوای اسلامی و تجارب ارزشمند این عزیزان مانع از ربودن هواپیما توسط دشمن شد و سازمان هواپیمایی بین المللی ایران نیز ایمنی پروازهای ایران را به رسمیت شناخته و به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احترام گذاشت. .

هاشمی نژاد از زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات قدردانی کرد و افزود: این عزیزان کار پیچیده و بزرگی انجام می دهند و در بسیاری از موارد خبری نیست، خدمتشان مثال زدنی است. نادر و خطرناک

وی گفت: چند روز پیش چهار گروه عملیاتی سازمان موساد توسط سربازان صادق وزارت اطلاعات که در حال برنامه ریزی کارهای خطرناک بودند شناسایی و دستگیر شدند که صمیمانه و متواضعانه از شما عزیزان تشکر می کنم.

امام جمعه عسلویه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: همه خلق خدا مدیون حضرت زهرا هستند، ملکوت و ملکوت از آن حضرت است. فاطمیون در بیدخون برای پیاده روی برای شرکت همه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا