ورزش

تراکتور ۲- استقلال صفر؛ تیم ساپینتو در تبریز یخ زد/ پایان تلخ نیم فصل برای مدافع عنوان قهرمانی

هفته پانزدهم لیگ برتر

تیم فوتبال تراکتورسازی دومین شکست فصل خود را مقابل شاگردان ساپینتو متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 14 در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد.

داور: وحید کاظمی

توجه: رضا اسدی، ریکاردو آلوز، گوستاوو (تراکتورسازی)، کوین یاماگا، روزبه چشمی (استقلال)

اخراج:

گل: محمد قنبری (36 و 54) برای تراکتورسازی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی (82. آرش قدری)، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا (84. ابوالفضل رزک پور)، صفا هادی، گوستاوو (88. بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، محمد کباسایی عباس 7. و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی (58 رضا میرزایی)، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (71 سعید مهری)، زبیر نیک نفس (46 پیمان بابایی)، مهدی مهدی پور، کوین یاماگا، محمد موهلان (2) و مهدی قیدی (71 آرمان رمضانی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

در این نیمه تراکتور بهترین تیم زمین بود و صاحب بازی بود که این تیم در دقیقه اول بازی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که توپ را در تیرک استقلال پیدا کرد. در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 با گل آفساید به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم تراکتور فرصت طلبی کرد و روی ضد حمله الکترا آسیا قنبری با ضربه پای چپ گل دوم را وارد دروازه حسینی کرد. در آینده هم قدرت استقلال به تراکتور نرسید و تعویض های بی نتیجه ساپینتو هم کارساز نشد تا پس از شکست خانگی مقابل سپاهان در اولین بازی فصل، آبی پوشان دومین شکست خود را در تبریز تجربه کنند. استقلال که در خارج از خانه ثابت کرد شکست ناپذیر است، در دیدار امروز این عنوان را از دست داد.

تراکتور با این 3 امتیاز 22 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. در رده چهارم ماند استقلال که برای عقب افتادن از پرسپولیس به این 3 امتیاز نیاز داشت و فاصله این تیم با بالای جدول به 5 امتیاز رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا