خارجی

اطلاعات کلیه اتباع خارجی در کشور باید ثبت شده باشد

رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان ری؛

رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه ساخت زائرسرا و هتل برای شهر ری ضروری است، گفت: هیچ تبعه خارجی در کشور حضور نداشته باشد مگر آنکه همه اطلاعات لازم آن‌ها ثبت شده باشد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در ادامه سفرهای اداری خود به شهر ری رفت و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم این شهرستان شد.

رئیس جمهور با حضور در شورای اداری شهرستان ری اظهارداشت: مردم انتظار یک نگاه تحولی از سوی مسئولان را دارند. مصوبات سفر به تصویب رسیده و تاکید شده تا در زمان مورد نظر به پایان برسد و ما انتظار داریم تا پروژه‌های مربوط به بیمارستان هفتم‌تیر و کمربندی شهرستان تکمیل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری است و یکی از مسائل مهم فعال شدن اقتصاد گردشگری است، بیان کرد: ساخت زائرسرا و هتل برای منطقه، هم برای اسکان زائران و هم برای جذب گردشگران یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به حضور اتباع افغانستانی در شهرستان ری گفت: وضعیت اتباع از جمله وضعیت تأهل، تحصیلات و شغل باید ثبت شود. جابجایی آن‌ها از یک شهر به شهر دیگر هم باید مشخص شود.

وی تأکید کرد: هیچ تبعه خارجی در کشور حضور نداشته باشد مگر آنکه همه اطلاعات لازم آن‌ها ثبت شده باشد.

رئیس جمهور اضافه کرد: میراث فرهنگی و آثار باستانی باید حفظ شود اما هرگز نباید زندگی مردم دچار مشکل شود، اصل میراث فرهنگی باید حفظ شود اما اطراف و محوطه آن باید به نحوی در نظر گرفته شود که به نفع مردم باشد.

حجت الاسلام رئیسی گفت: مردم آمادگی کامل جهت فعالیت‌های تولیدی و کار اقتصادی را دارند، در مقابل ما هم باید از حضور آنها استقبال و راه‌های پیش‌روی یک فعال اقتصادی را هموار کنیم.

وی اضافه کرد: موضوع کشاوزی در شهرستان مهم است. نسبت به تامین آب و پس‌آب در حوزه کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته است همینطور در بازدیدهایی که از مراکز تامین آب داشتیم، تاکید شد که در جهت تامین آب مورد نیاز هیچ مشکلی بوجود نیاید.

در حال بروزرسانی…

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا