کسب و کار برترورزش

معرفی بهترین ترکیب تاریخ فوتبال از نگاه ChatGPT

پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT که سر و صدای زیادی به پا کرده، در جدیدترین اقدام خود، تیم منتخب تاریخ فوتبال را معرفی کرد که شامل فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زین الدین زیدان، دیگو مارادونا و پله می شود. Score90 این نظرسنجی را برای تعیین بهترین یازده نفر انجام داد. اسطوره ایتالیایی، جانلوئیجی بوفون که هنوز در سن 45 سالگی برای پارما بازی می کند، در میان چوب ها نامیده شد.

به گزارش سیب تیپ کافو کاپیتان برزیلی قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲، مدافع راست است. فرانکو بارزی، اسطوره ایتالیایی و فرانتس بکن‌باوئر مدافع آلمانی، دو مدافع میانی هستند. پائولو مالدینی مدافع چپ این تیم است. زین الدین زیدان قهرمان جام جهانی 1998 در میانه میدان در کنار بازیکنانی مانند یوهان کرایف و دیگو مارادونا بزرگ فقید حضور دارد. پله برنده سه بار جام جهانی فوتبال که اخیرا درگذشت، در کنار بزرگان امروزی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در حمله قرار دارد.

ChatGPT، یک ابزار پردازش زبان طبیعی است که به لطف فناوری هوش مصنوعی قادر به مکالمات انسان ‌مانند است. تقریباً هر چیزی را بپرسید و با یک پاسخ دقیق باز خواهد گشت. گاهی اوقات پاسخ ها کمی عجیب یا به سادگی نادرست هستند، اما در کل، کار بسیار چشمگیری را انجام می دهد. این ترسناک است که فکر کنید این فناوری در 5 تا 10 سال آینده چقدر خوب خواهد بود. Score90 از خواست تا بهترین تیم فوتبال تمام دوران را به آنها بدهد. که نتیجه تا حدودی قابل پیش بینی بود. بیایید نگاه دقیق تری به این تیم بیندازیم.

آستانه |هوش مصنوعی

تیم منتخب تاریخ فوتبال از نظر ChatGPT

دروازبان: جیان لوئیجی بوفون (ایتالیا)

یک شروع حرفه ای برای ChatGPT. این ابزار هوش مصنوعی برای خطر دروازه، جی جی بوفون را انتخاب کرد. بوفون در طول دوران حرفه ای طولانی خود تقریباً همه جام های ممکن را برده است. با این حال تنها جای خالی کارنامه او لیگ قهرمانان اروپا است. شاید جالب باشد بدانید که بوفون هنوز در سن 45 سالگی بازی می کند. او در حال حاضر بازیکن تیم پارما در سری بی ایتالیاست.

دفاع راست: کافو (برزیل)

کافوی افسانه ای، برنده جام جهانی فوتبال در سال های 1994 و 2002 با برزیل، که با بازی های ماندگارش نقش دفاع کناری را در دنیای فوتبال متحول کند، به عنوان دفاع راست انتخاب شد. طبق نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال، کافو بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال شناخته می شود.

مدافع میانی: فرانکو بارزی (ایتالیا)

بارزی که بسیاری او را بهترین مدافع میانی تاریخ می دانند، تمام دوران حرفه ای خود را (1977-1997) در میلان گذراند. بارزی بعد از مالدینی بیشتری بازی را برای میلان انجام داده است. در کارنامه افتخارات او 5 قهرمانی سری آ ایتالیا و سه قهرمانی جام باشگاه های اروپا دیده می شود. همچنین بارزی به همراه تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 1982 قهرمان شد.

مدافع میانی: فرانتس بکن باوئر (آلمان)

بکن باوئر یکی از تنها سه مردی (دیدیه دشان، ماریو زاگالو، فرانتس بکن باوئر) است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی جام جهانی را فتح کرده است. قیصر فوتبال آلمان در کارنامه خود 5 قهرمانی بوندس لیگا و سه قهرمانی جام باشگاه های اروپا با بایرن مونیخ را دارد. در عرصه ملی نیز فرانتس بکن باوئر در سال 1974 به عنوان بازیکن و در سال 1990 به عنوان سرمربی قهرمان جهان شد.

دفاع چپ: پائولو مالدینی (ایتالیا)

اسطوره های برزیلی روبرتو کارلوس و نیلتون سانتوس توسط مالدینی که مانند بارزی تمام دوران حرفه ای خود را در میلان سپری کرد، کنار گذاشته می شوند و این یعنی مالدینی بهترین دفاع چپ تاریخ فوتبال به شمار می رود. مالدینی به عنوان اسطوره باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا سابقه 7 قهرمانی در سری آ و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. در عرصه ملی او در یکبار به مقام سوم و یکبار به مقاوم نایب قهرمانی جام جهانی دست پیدا کرد. شاید تنها جای خالی کارنامه او قهرمانی جهان با ایتالیا بود که موفق به فتح آن نشد.

خرید اکانت chatgpt

چت جی پی تی به تازگی نسخه ۴ ام خود را به بیرون عرضه کرد که باعث شگفتی علاقمندان شد، این نسخه فقط برای مشترکین پلاس در دسترس است. هزینه اشتراک پلاس در ماه ۲۰ دلار بوده که وبسایت سیب تیپ به صورت پرداخت دلاری امکان خرید اکانت chatgpt را فراهم ساخته است. تیم تاریخی ربات هوش مصنوعی برای خرید میانی زیدان را انتخاب کرده است با ادامه مطلب همراه باشید.

هافبک میانی: زین الدین زیدان (فرانسه)

تماشای او لذتی مطلق بود. زیدان هنرمندی بود که کارهای خارق العاده ای با توپ انجام می داد و در طول دوران حرفه ای فوق العاده اش برنده تمامی جوایز ممکن شد. زیدان به عنوان نماد، سنبل و اسطوره فرانسه و نیز یک مدیر بسیار شایسته است. زیدان در کارنامه افتخارات خود 2 قهرمانی در سری آ، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را یدک می کشد. همچنین در عرصه ملی او در سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد. زیدان در همان سال یعنی 1998 جایزه توپ طلای فرانس فوتبال که به بهترین بازیکن سال تعلق می گیرد را کسب کرد.

هافبک میانی: دیگو آرماندو مارادونا (آرژانتین)

بدون شک مارادونای بزرگ، یکی از بااستعدادترین فوتبالیست های تاریخ به شمار می رود و قطعا شایستگی جایگاهش را در یازده نفر تمام دوران دارد. به عقیده بسیاری از افراد مارادونا بهترین فوتبالیست تمام دوران است. در کارنامه افتخارات مارادونا قهرمانی لیگ برتر آرژانتین، دو قهرمانی سری آ، قهرمانی لالیگا وجود دارد. با این حال مهمترین عنوان قهرمانی او مربوطه به قهرمانی جام جهانی 1986 است که توانست یک تنه آرژانتین را به این عنوان برساند. مارادونا در 25 نوامبر 2020 (5 آذر 1399) بر اثر حمله قلبی درگذشت.

هافبک میانی: یوهان کرایف (هلند)

از نظر هوش فوتبالی و درک بازی، کرایف مسلماً در در سبک خودش خاص و منحصر به فرد بود. از کرایف یکی از مهم ترین چهره های تاریخ فوتبال یاد می شود. او خالق فلسفه تیکی تاکا است که توسط بزرگترین مربیان دنیا استفاده می شود. او 8 قهرمانی لیگ هلند، یک قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی جام باشگاه های اروپا را در کارنامه دارد. کرایف هرگز نتوانست قهرمان جهان شود. در سال 1974 تا نزدیکی آن پیش رفت اما در فینال مغلوب شد. او افتخارات فردی زیادی دارد اما مهمترین آن ها کسب 3 توپ طلای فوتبال در سال های 1971، 1973 و 1974 می باشد. کرایف در 24 مارس جان خود را از دست داد.

مهاجم راست: لیونل مسی (آرژانتین)

در اوایل دوران حرفه ای او به وضوح مشخص بود که مسی برای عظمت و کسب افتخارات بسیار مقدر شده است. با این حال، مهاجم آرژانتینی توانسته است از همه انتظارات فراتر رود. قهرمانی در جام جهانی 2022 جایگاه او را به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ از نظر بسیاری تثبیت کرد. آرزویی که پس از 5 جام جهانی توانست آن را بدست آورد. در کارنامه افتخارات مسی 10 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی لیگ 1 فرانسه و 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا مشاهده می شود. قهرمانی او در جام جهانی 2022 اوج افتخاراتی بود که توانست بدست بیاورد. همچنین مسی برنده 7 توپ طلای بهترین بازیکن فوتبال دنیا شد که از حیث رکورددار است.

مهاجم چپ: کریستیانو رونالدو (پرتغال)

شما نمی توانید بدون اشاره به رونالدو، رقیب دیرینه مسی، در مورد او صحبت کنید. این فوق ستاره پرتغالی که اغلب به خاطر اخلاق کاری خارق‌العاده‌اش تحسین می‌شود، استانداردهای جدیدی را برای حرفه‌ای بودن تعیین کرده است. او با سبک زندگی سالم توانسته تا آستانه 40 سالگی همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشد. او در کارنامه پر افتخار خود سه قهرمانی لیگ جزیره، دو قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی سری آ را دارد. همچنین با 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین بازیکنان این لیگ به شمار می رود. رونالدو موفق به کسب 5 توپ طلای فوتبال جهان نیز شده است. همچنین او رکورد بیشتری گل زده در بازی های ملی که تا پیش از این در اختیار اسطوره فوتبال ایران، علی دایی بود را توانست بشکند.

مهاجم میانی: پله (برزیل)

پله برنده سه جام جهانی، اولین فوق ستاره جهانی فوتبال بود که توانست از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی دفاع کند. پله در دوران بازیگری خود افتخارات و عنوان زیادی را در سانتوس برزیل به دست آورد. از پله به عنوان یکی از بزرگترین اسطورهای دنیای فوتبال یاد می شود. پله در 29 دسامبر 2022 و در سن 82 سالگی به دلیل بیماری سرطان روده بزرگ درگذشت.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی بهترین تیم تاریخ فوتبال از نگاه ChatGPT پرداختیم منبع این خبر خبرگذاری UKsport بود. بدون شک تمامی این بازیکنان بهترین های دنیای فوتبال بوده و هستند و شایسته حضور در این لیست می باشند. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دکمه بازگشت به بالا