کسب و کار برترهنر و فرهنگ

برای طراحی دکوراسیون داخلی از کجا شروع کنیم؟

طراحی داخلی جلوه ای فریبنده دارد و یک انتخاب شغلی ایده آل برای کسانی است که استعدادهای هنری و طراحی دارند. این جاذبه می تواند

این نیز به دلیل سلیقه حرفه ای طراح است، جنبه مثبت این حرفه این است که می توان آن را در هر سن و مقطعی از زندگی دنبال کرد.

من اخیراً با مالک هدلی، لزلی وود، در مورد نکات و نکات شروع حرفه ای در طراحی داخلی صحبت کردم. طولی نکشید که لسلی تصمیم گرفت رویای خود را برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی دنبال کند و موفقیت قابل توجهی در این کار به دست آورد. از لزلی خواستم راز موفقیت خود را با کسانی که در این سفر هستند در میان بگذارد.

طراحی داخلی

شغل بدون محدودیت سنی

لزلی، مانند بسیاری از زنان، پس از گرفتن مدرک مدیریت بازرگانی و کار در یک شرکت معتبر، کار خود را برای تشکیل خانواده رها کرد. وقتی فرزندانش بزرگ شدند، حرفه ای به عنوان طراح داخلی (رویای همیشگی او) بهترین انتخاب برای او بود. او برای دریافت مدرک در دوره های طراحی داخلی ثبت نام کرد. وی ضمن تحصیل در رشته طراحی، با حضور در سمینارها و سخنرانی ها تا حد امکان به فعالیت در زمینه طراحی داخلی ادامه داد. در این دوره ها و کنفرانس ها او کم کم سبک خودش را شناخت و به طراحی لوکس هیجان زده شد. مشتریان او به دلیل طراحی سنتی و میراثی که برای سبک زندگی صمیمی و خانوادگی خود به آن نیاز داشته اند بسیار سپاسگزار هستند. این طراحی مجلل تخصص لزلی است.

چگونه در طراحی داخلی حرفه ای شویم؟

تمرکز

مهم است که بر سبک، استعداد، علایق و استعداد خود تمرکز کنید. دانش خود را در زمینه های خاص افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر به هنرهای زیبا علاقه دارید، در آن رشته به اندازه کافی مطالعه کنید تا موقعیتی برای خود ایجاد کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید. سپس مردم برای تجربه شما به شما مراجعه خواهند کرد. همچنین، زمانی که مهارت های کافی در زمینه خود کسب کنید، این فرصت را خواهید داشت که با طراحان متخصص در زمینه های مختلف کار کنید. به این ترتیب، روابط کاری پایدار ایجاد خواهید کرد. یک راه موثر برای اینکه پای خود را به در کنید و مورد توجه قرار بگیرید، کارآموزی یا کار برای پیشگامان صنعت پایدار است. این کار یک تجربه ارزشمند و یک روش عملی یادگیری است. اگر این کار را می کنید، راهی برای کار با طراحانی است که سبک آنها به شما نزدیک است.

برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده محتوا، شروع کنید: سرمایه

برای راه اندازی شرکت خود به پول زیادی نیاز ندارید. ارتباط در اینجا نقش زیادی دارد و ارتباط با پیشگامان بزرگ و افراد قابل اعتماد مهم و مهم است. به این ترتیب پایه های رابطه خود را مستحکم کرده و بعداً شروع به جذب مشتریان خود خواهید کرد. با انجام اقدامات لازم برای یادگیری، تمرین و معاشرت، ارتباطات شما به تدریج رشد خواهد کرد.

نحوه محاسبه

حسابداری در هر پروژه ای می تواند سخت ترین، گیج کننده ترین و سخت ترین بخش ساخت کسب و کار شما باشد. ابتدا باید بدانید که در حال انجام چه کاری هستید. از همان ابتدا به کیفیت مناسب فکر کنید. مشتریان شما از این آگاهی از استاندارد قدردانی خواهند کرد. به این ترتیب، می توانید به طور دلخواه محاسبه کنید که چند ساعت در یک پروژه خاص کار کرده اید و این تعداد را بر سود خالصی که از پروژه می گیرید تقسیم کنید. در ابتدا حقوق 75 دلار در ساعت معقول و مقرون به صرفه است. مقدار ممکن است بسته به محل زندگی شما کمی متفاوت باشد. اگر یک لوله کش می تواند به این سطح برسد، شما هم می توانید! مشتریان برای بینش خلاق شما هزینه می پردازند. در نهایت، اگر مشتری شما بتواند همه این کارها را انجام دهد، دیگر هرگز به شما کمک نمی کند!

قرارداد نوشتن

قراردادها بسیار ضروری هستند، به طوری که از همه طرف های توافق محافظت می کنند. یک قرارداد کتبی تهیه کنید تا مشتری شما تمام مفاد آن را بخواند. هنگام امضای قرارداد، بهتر است نیمی از هزینه را از قبل پرداخت کنید تا در صورت تغییر نظر مشتری متضرر نشوید. از همان ابتدا حرفه ای تر باشید و برای زمان، استعداد و دانش تجاری خود ارزش بیشتری قائل شوید. رسیدها و تمام پول خود را مرتب نگه دارید. برخورد با تجار، مغازه داران و مشتریان مهم و مهم است. اگر مشتری از شما درخواست ممیزی کند که یک درخواست قانونی است، باید جزئیات بیشتری را ارائه دهید. اگر حسابرسی جامع مورد نظر شما نیست، یک حسابدار استخدام کنید.

چگونه خود را به مشتریان معرفی می کنید؟

چه در خانه یا محل کار با مشتریان پرمشغله ملاقات کنید، عکس ها و فیلم های آماده از پروژه خود، از جمله فیلم های کوتاه از اتاق یا اتاق هایی که در حال بازسازی هستید، دریافت کنید. آنها به شما این امکان را می دهند تا مطمئن شوید که فضای داخلی شما از هر نظر هماهنگ است. خدمات خوب به مشتریان لسلی را توصیه می کند. او مشتریان خود را با جعبه های زیبا پر از بوم و پوشش های کتانی برای مبلمان، تابلوها، لوازم خانگی و موارد دیگر به خانه می فرستد. لزلی قاطعانه معتقد است که این سطح از توجه به جزئیات به کسب و کار شما رونق سریعی می دهد.

چگونه حرفه خود را به عنوان یک طراح داخلی ارتقا دهید

در عصر رسانه های پرمخاطب، اکثر مردم به قدرت کلمات و بازخورد مثبت تکیه می کنند. دایره خود را گسترش دهید. بیرون بروید و با هر کسی از هر کلاسی تعامل کنید. به شبکه های کاری و اجتماعی بپیوندید. چشم انداز خود را با مشاوران املاک، معماران و مهندسان تازه کنید. روابط شخصی خود را تقویت کنید و روابط تجاری شما نیز تغییر خواهد کرد. برند خود را به همه بشناسانید. یک وبلاگ یا سایت یا هر دو ایجاد کنید تا استعداد و سبک شما شناخته شود. اجازه دهید مشتریان بالقوه شما به کسب و کار شما نگاه کنند. اینترنت و رسانه ها ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند و توانایی برقراری ارتباط با افرادی را دارند که به طور معمول شما را پیدا نمی کنند. رسانه های محبوب به ویراستاران فعال و نویسندگان وب اجازه می دهد تا کار شما را کشف و تبلیغ کنند. همه این عوامل به شما کمک می کند تا شغل و برند خود را توسعه دهید و اگر محصولی برای فروش دارید، به فروش آن کمک می کند. برای اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا