استان ها

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد

با صدور اطلاعیه‌ای؛

دانشگاه جامع امام حسین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌عنوان یکی از پنج دانشگاه جامع برتر کشور، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۳۴ رشته دکتری تخصصی و ۸۰ رشته کارشناسی ارشد در حوزه‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی، از طریق سهمیه استعداد‌های درخشان (بدون آزمون) دانشجو می‌پذیرد.

این پذیرش بر اساس آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های تحصیلی دکتری تخصصی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ و آیین‌نامه «پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۳۰۷۸۶۲/۲ مورخ ۱۷ دی ۱۴۰۱ از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی (برای دوره کارشناسی‌ارشد) و کارشناسی‌ارشد (برای دوره دکتری) صورت می‌گیرد.

جذب هدفمند دانشجو در این دانشگاه با همکاری حوزه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های برتر کشور صورت می‌پذیرد و ثبت نام کلیه داوطلبان صرفاً از طریق سایت دانشگاه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به سایت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نشانی https://www.ihu.ac.ir مراجعه کرده و در این فراخوان ثبت نام کنند.

دکمه بازگشت به بالا