آب سد آزاد نباید از استان خارج شود/ضرورت ساماندهی فضای مجازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آب سد آزاد نباید از استان خارج شود/ضرورت ساماندهی فضای مجازی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام عابدین رستمی عصر امروز در شورای اداری شهرستان قروه اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد پوکه معدنی و ۷۰ درصد طلای کشور در شهرستان قروه تولید می‌شود اما شهرستان نمی‌تواند از آن بهره برداری کند و همه حقوق دولتی معادن به قروه باز نمی‌گردد.

وی افزود: مسئله آب یکی دیگر از از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت چرا که کردستان ۹ درصد آب شیرین کشور را دارد اما رقم عجیبی از این ذخایر آبی از این استان خارج می‌شود.

امام جمعه قروه اظهار داشت: با وجود اینکه ۹ درصد آب کشور را استان کردستان تأمین می‌کند اما آب سد شهید کاظمی را آذربایجانی‌ها می‌برند، بخش مهمی از آب دریاچه ارومیه از آب کردستان تأمین می‌شود و آب سد گاوشان را کرمانشاه می‌برد.

حجت‌الاسلام رستمی خطاب به مدیران استانی و کشوری افزود: اگر شما به دنبال انتقال آب سد آزاد از کردستان به همدان هستید، نظر مردم و نخبگان را نیز بشنوید.

وی تصریح کرد: همین آب فردا از جلو چشم همین مردم عبور خواهد کرد.

امام جمعه قروه اظهار کرد: چرا اولین تخصیص باید یک مجموعه صنعتی و مردم برای شرب خود نیازمند منابع آبی مناسب باشند.

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه سخنان خود از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتقاد کرد و گفت: مدیران کل بعضاً کارهایی می‌کنند بدون اینکه از مدیران شهرستان نظرخواهی کنند و حتی در حوزه مدیریت کلان از جمله فرمانداری هیچ گونه نظر خواهی نمی‌شود و این یک آسیب است.

وی افزود: بعضی از مدیران از آشفتگی در فضای مجازی شهرستان گلایه دارند چرا که از فاز خبرنگاری خارج شده است و هر کس به سهم خودش درگیر تحقیق و مسائلی از این جمله می‌باشد.

امام جمعه قروه اظهار کرد: بعضی چنان اخبار را منتشر می‌کنند که انگار رسانه‌هایی از خارج از کشور می‌باشند این اخبار را منتشر می‌کنند.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: ما حق نداریم مردم را ناامید کنیم چرا که نوع کار سیاسی و رسانه‌ای مهم‌تر است و حواسمان به این مسئله باید باشد.

دکمه بازگشت به بالا