خبرهای کلیکسب و کار برتر

کامل ترین کدهای خطای لباسشویی بوش + راهنمایی برای حل آن ها

لباسشویی بوش یکی از لباسشویی های معروف در بازار می باشد که عمر مفید بسیار خوبی دارد و طرفداران مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و با عملکرد بهینه خود باعث شده مشتریان از آن به طور کامل راضی باشند. اما لباسشویی بوش مانند سایر لوازم برقی ممکن است روزی به مشکل جدی بر بخورد و یا خراب شود زیرا این طبیعی است که پس از سالها استفاده مداوم از لباسشویی ممکن است دستگاه شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شود که حتماً باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی باشید. در این مقاله قصد به معرفی چند خرابی مهم و کدهای خرابی لباسشویی بوش را گرفته‌ایم تا بتوانید مشکل اساسی ماشین لباسشویی خود را برطرف کنید.

ارور e81 لباسشویی بوش |ارور end در ماشین لباسشویی بوش

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش

زمانی که ماشین لباسشویی بوش دچار هر مشکلی میشود باید در کوتاه ترین زمان ممکن به فکر تعمیر آن باشید اما مهمترین سوالی که ممکن است برای شما مصرف کنندگان ماشین لباسشویی بوش پیش بیاید این است که زمانی که ماشین لباسشویی خراب شد به چه صورت عیب یابی را انجام دهیم تا مشکل ماشین لباسشویی پیدا شود. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که به گفته کارشناسان ما زمانی که ماشین لباسشویی بوش به هر دلیلی دچار نقص فنی شود در این مواقع معمولاً یک کد خطا و یا به اصطلاح کد ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی دیده می شود.

ماشین لباسشویی بوش با سیستم هوشمندی که دارد می تواند عیب یابی خود را انجام دهد بعد از بررسی خود با یک ارور به ما می‌گوید که چه مشکلی برایش پیش آمده است. با دانستن کد و ارور می توانیم به راحتی مشکل ماشین لباسشویی را برطرف کنیم پس می خواهیم در ادامه به کد و ارور های معروف ماشین لباسشویی بوش اشاره کنیم تا بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

ارور E16 و f16 لباسشویی بوش

یکی از ارور های معروف که ممکن است برای همه مصرف کنندگان ماشین لباسشویی بوش رخ دهد این است که در این مواقع معمولاً مشکلی در درب ماشین لباسشویی شما به وجود آمده است که باعث میشود ماشین لباسشویی این کد خطا را در صفحه نمایش به شما نشان دهد. همچنین در بعضی از مواقع اگر درب ماشین لباسشویی شما باز تشخیص داده شود در این مواقع معمولاً این دو کد خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی دیده می شود. به گفته کارشناسان ما برای رفع این کد خطا ابتدا باید مطمئن شوید که آیا درب ماشین لباسشویی بسته است یا خیر.

اگر متوجه شدید که درب ماشین لباسشویی بسته است اما این کد خطا هنوز وجود دارد بهتر است بدانید که به احتمال فراوان مشکل اصلی از میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی شما می باشد که باعث وقوع این مشکل شده است و در این مواقع تعمیرکار تصمیم به تعویض این قطعه را می گیرد. ناگفته نماند که در بعضی از شرایط ممکن است برد دستگاه مدل چار عیب فنی شده باشد و نتوانسته با میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ارتباط برقرار کند و باعث وقوع این مشکل شده است که باید افراد حرفه‌ای آن را بررسی کنند.

ارور E17 و f17 در ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از کدهای خطای معروف در ماشین لباسشویی بوش که ممکن است در ماشین لباسشویی شما هم دیده شود این است که در این مواقع مشکلی در قسمت آبگیری دستگاه به وجود آمده است و یا ممکن است آبگیری بیش از اندازه صورت گرفته باشد که باعث میشود کد های گفته شده در صفحه پنل دیده شود‌. در این مواقع حتماً باید در اولین قدم و برای رفع این خطا شلنگ ورودی به ماشین لباسشویی را بررسی کنید و بعد از بررسی چک کنید که آیا دچار گرفتگی و یا ترک شده است.

اگر متوجه شدید که ایراد اصلی از شلنگ ماشین لباسشویی است حتماً باید آن را تعویض کنید. همچنین در بعضی از مواقع ممکن است ایراد اصلی از شیر برقی ماشین لباسشویی باشد که باید تعمیر و یا تعویض شود. به گفته کارشناسان ما در بعضی از مواقع ممکن است ایراد از برد دستگاه شما هم باشد که باعث وقوع این مشکل می شود و حتماً باید یک تکنسین آن را به طور کامل بررسی کند که دچار نقص این شده باشد.

ارور e81 لباسشویی بوش |ارور end در ماشین لباسشویی بوش

کد خطا F18 و E17 در ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از کدهای خطای معروف که نشان دهنده خرابی در سیستم تخلیه است. به گفته تکنسین های ما چند عامل مهم در واقع این خرابی تاثیرگذار است که اولین و مهمترین آن مربوط به شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی بوش است. در این مواقع ممکن است شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی دچار گرفتگی و یا انسداد شده باشد کس باید شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را به طور کامل بررسی کنید که این اتفاق برایش رخ نداده باشد.

دومین دلیلی که باعث وقوع این مشکل می‌شود این است که فیلتر دستگاه شما به دلیل استفاده زیاد دچار گرفتگی شده است و این دو کد خطا در این مواقع در پنل دیده می شود. علاوه بر آن در بعضی از مواقع ممکن است پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش با اختلال جدی مواجه شده باشد که باید به طور کامل بررسی شود همچنین اگر مشکل همچنان حل نشد باید به فکر تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش باشید.

کد خطا E19 و f19 لباسشویی بوش

یکی دیگر از کدهای خطای معروف در ماشین لباسشویی بوش میباشد که به گفته تکنسین ها در این مواقع علت اصلی وقوع این مشکل این است که آب داخل مخزن ماشین لباسشویی بیش از اندازه و استانداردهای لازم گرم شده است و مهمترین دلیل وقوع این مشکل این است که المنت دستگاه شما معیوب شده است. در این مواقع باید این قطعه به طور کامل بررسی شود و در صورت وجود خرابی باید تعویض شود. همچنین در بعضی از مواقع ممکن است زمانی که المنت دستگاه شما به هر دلیلی خراب شود در کنار وقوع این ارور در بعضی از مواقع کد خطای e20 هم نشان داده شود.

ارور e81 لباسشویی بوش |ارور end در ماشین لباسشویی بوش

ارور E23 و F23 لباسشویی بوش

از دیگر کدهای خطای معروف در ماشین لباسشویی بوش میباشد اصلی ترین دلیل وقوع این مشکل این است که در قسمت آبگیری مشکلی به وجود آمده. در این مواقع حتماً باید شیر ورودی و شلنگ ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید همچنین در بعضی از مواقع ممکن است برد الکتریکی دستگاه شما و شیر برقی ماشین لباسشویی بوش خراب شده باشد که حتما باید تعویض شوند.

کد خط  E26 و f26 لباسشویی بوش

یکی از ارور های معروف در ماشین لباسشویی گوش که علت اصلی آن به دلیل خرابی هیدروستات است. هیدروستات یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی بوش میباشد که وظیفه آن را دارد که سطح آب را به طور کامل اندازه گیری کند و اگر آب بیش از اندازه در سطح آن باشد عمل آبگیری قطع میشود هیدروستات وظیفه مهمی را در این مواقع انجام می دهد و اگر خراب شده باشد کد خطای گفته شده در صفحه پنل به نمایش در می آید.

کد خطا f28 و e28 ماشین لباسشویی بوش

یکی از کدهای خطای معروف در ماشین لباسشویی بوش که به علت خرابی سنسور فلو (flow) در ماشین لباسشویی است. این سنسور یکی از سنسورهای مهم و ضروری در ماشین لباسشویی بوش می باشد که زمانی که این کد خطا به نمایش درآمد حتماً باید این سنسور مهم را به طور کامل بررسی کنید و اگر متوجه خرابی و وجود ایراد در این سنسور شدید حتما باید به فکر تعویض آن باشید.

کد خطا E29 و f29 ماشین لباسشویی بوش

یکی از کدهای خطای معروف در ماشین لباسشویی بوش میباشد که معمولاً علت وقوع این مشکل به دلیل عدم آبگیری درست و وارد نشدن آب به داخل ماشین لباسشویی شما است که کدهای خطای گفته شده به نمایش در می آید. معمولاً علت اصلی وقوع این مشکل مربوط به شلنگ ورودی به ماشین لباسشویی است و همچنین در بعضی از مواقع شیر برقی موجود در ماشین لباسشویی بوش دچار خرابی شده است که این کد به نمایش در می آید. اگر موارد گفته شده بررسی شود و همچنان کد در پنل دستگاه دیده شود در این مواقع باید به فکر بررسی برد ماشین لباسشویی بوش باشید.

کد خطا E31 و f31 لباسشویی بوش

از سری ارور های معروف در ماشین لباسشویی بوش میباشد که در این مواقع به احتمال فراوان سیستم تخلیه ماشین لباسشویی بوش به مشکل فنی و خورده است که ایراد اصلی ممکن است از گرفتگی در شلنگ تخلیه دستگاه و یا خرابی برد باشد. همچنین اگر پمپ تخلیه دستگاه شما و فیلتر آن دچار خرابی و یا گرفتگی شده باشد ممکن است این عراق رخ دهد و جزو ارورهای معروف در این ماشین لباسشویی است.

ارور f32 و e32 در ماشین لباسشویی

توازن نداشتن لباس های موجود در ماشین لباسشویی بوش اصلی ترین دلیل وقوع این کد خطا در لباسشویی بوش می باشد که در این مواقع اگر بیش از اندازه لباس در داخل دیگ ماشین لباسشویی باعث می‌شود این کد خطا به نمایش درآید. زمانی که این کد خطا رو مشاهده کردید پیشنهاد کارشناسان ما این است که لباس ها را به طور کامل خارج کنید و دوباره آن را به طور مرتب به داخل ماشین لباسشویی بگذارید و به این نکته مهم توجه کنید که باید لباس ها را به اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی خریداری شده قرار دهید و بیش از اندازه وارد نکنید تا این ارور به نمایش در نیاید.

ارور e34 و f34 ماشین لباسشویی بوش

از جمله ارور های ماشین لباسشویی بوش می باشد که به گفته کارشناسان در این مواقع خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی شما باعث وقوع این مشکل می‌شود و این کد خطا در پنل دستگاه شما دیده می شود. در این مواقع پیشنهاد می شود قطعه نامبرده را تعویض کنید زیر ممکن است اتصال آن به برد دستگاه قطع شده باشد که باعث وقوع این مشکل میشود.

ارور e81 لباسشویی بوش |ارور end در ماشین لباسشویی بوش

کد خطا e35 و f35 لباسشویی بوش

زمانی که این کد خطا را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید بهتر است بدانید که به احتمال فراوان مشکل اصلی از درب ماشین لباسشویی بوش است که باعث وقوع این مشکل میشود. به عنوان مثال ممکن است قفل درب ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی خراب شده باشد و یا میکرو سوئیچ آن دچار ایراد فنی شده باشد که این ارور در پنل ماشین دیده می شود.

همچنین اگر شیعی در بین لاستیک درب ماشین لباسشویی گیر کرده باشد ممکن است این کد خطا دیده شود و یا در بعضی از مواقع ممکن است برد الکترونیکی دستگاه شما قطع شده باشد و اتصالات کافی وجود نداشته باشد که باعث می شود این کد خطا را در ماشین لباسشویی بوش مشاهده کنید.

کد خطا e37 و f37 در لباسشویی بوش

یکی دیگر از کدهای خطای معروف و مهم در ماشین لباسشویی بوش که مربوط به سنسور ان تی سی در این ماشین لباسشویی می باشد. زمانی که سنسور حرارتی ماشین لباسشویی بوش دچار هر نوع خرابی شود ممکن است باعث شود که کدهای گفته شده در صفحه نمایش و پنل دستگاه شما دیده شود.

علاوه بر آن در بعضی از مواقع ممکن است خرابی برد و دستور ندادن به سنسور حرارتی علت اصلی وقوع این مشکل باشد که باید به طور کامل بررسی شود. علاوه بر آن جالب است بدانید که کد خطای ۳۸ هم می تواند مربوط به سنسور حرارتی در لباسشویی بوش باشد که باید به طور کامل بررسی شود. زمانی که شما متوجه خرابی ماشین لباسشویی بوش شدید می توانید تمامی تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به شرکت و مجموعه تعمیر بوش بسپارید.

کد خطا e4 و f4 لباسشویی بوش

زمانی که سنسور دما در ماشین لباسشویی بوش به هر دلیلی دچار خرابی شود باعث می شود که کدهای خطای گفته شده در قسمت پنل دستگاه شما دیده شود که حتما باید بررسی کنید که آیا آب ماشین لباسشویی گرم میشود یا خیر. اگر متوجه وجود خرابی در سنسور دما ماشین لباسشویی بوش شدید حتما باید به فکر تعویض این سنسور باشید.

ارور e48 و f48 ماشین لباسشویی بوش

یکی از مهمترین کدهای خطا در ماشین لباسشویی بوش که مربوط به خرابی موتور دستگاه شما است و جز مهمترین کدهای خطا میباشد ارور و کد خطا ۴۸ در ماشین لباسشویی بوش است. به گفته تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش این کد خطا آنقدر مهم میباشد که ممکن است دستگاه شما در این مواقع روشن نشود. متخصص و تکنسین باید به طور کامل موتور ماشین لباسشویی شما را بررسی کند و ایراد های فنی آن را پیدا کند تا بتواند مشکل این کد خطا را برطرف کند.

ارور e57 ماشین لباسشویی بوش

یکی از مهم‌ترین ارور ها و کدهای خطا در ماشین لباسشویی بوش که باعث شده است اصلی ترین قطعه در این دستگاه خراب شده باشد. زمانی که این ارور را در ماشین لباسشویی مشاهده کردید بهتر است بدانید که به احتمال فراوان برد دستگاه شما شده است که باعث شده ماشین لباسشویی به درستی کار نکند و در بعضی از مواقع باعث شده است تا ماشین لباسشویی به هیچ عنوان روشن نشود.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار هرگونه خرابی شد حتما باید در کوتاه ترین زمان ممکن به فکر تعمیر ماشین لباسشویی بوش باشید. شما باید تعمیر ماشین لباسشویی بوش را به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران بسپارید تا بهترین تکنسین ها و متخصصین در این حوزه ماشین لباسشویی شما را در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر کنند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل با شماره موجود در سایت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش تماس بگیرید یکی از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی به محل مورد نظر شما در سراسر تهران بیاید تا ماشین لباسشویی شما به راحتی تعمیر شود.

منبع : نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران

دکمه بازگشت به بالا