خبرهای کلیهنر و فرهنگ

معرفی بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک در شیراز

بر اساس آمار منتشر شده در یک وب سایت خارجی، حدود 49 درصد از SME ها طراحی گرافیک را بخش بسیار مهمی از موفقیت خود می دانند، در حالی که 31 درصد اعتقاد مشابهی ندارند، اما از تاثیر مثبت آن بر رشد برند آگاه هستند. بر اساس تعاریف رسمی، طراحی گرافیک «هنر یا حرفه استفاده از عناصر طراحی (مانند تایپوگرافی و تصاویر) برای انتقال اطلاعات یا ایجاد یک اثر است». طراحی گرافیک در همه جا وجود دارد و به هر چیزی که می‌بینیم، لمس می‌کنیم یا می‌شنویم جذابیت بصری می‌افزاید. با در نظر گرفتن اهمیت بسیار زیاد طراحی گرافیک برای موفقیت در تجارت، اکثر آنها به دنبال بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک هستند.

اگر شما هم یکی از این مشاغل هستید و می خواهید بهترین شرکت طراحی گرافیک در شیراز را بشناسید، در این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی را که برای انتخاب یک شرکت طراحی گرافیک برای همکاری لازم است به شما بگوییم.

شرکت طراحی گرافیک چیست؟

شرکت های طراحی گرافیک آژانس هایی هستند که کارهای گرافیکی را برای شرکت ها و برندها انجام می دهند. این آثار گرافیکی می توانند هر چیزی باشند. از طراحی لوگو گرفته تا منظره اداری و چاپ، چاپ دیجیتال و چاپ هدایای تبلیغاتی.

در حالی که پایه‌های این آژانس‌ها خلاقانه و هنرمندانه هستند، اما مهارت‌های تجاری برای درک خواسته‌های مشتری، تفکر عمومی و روندهای بازار را نیز دارند و آنها را قادر می‌سازد آنچه را که مشتری می‌خواهد ارائه دهند.

نکاتی برای انتخاب بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک

اکنون که با اصطلاحات و تعاریف استاندارد رشته طراحی گرافیک آشنا شدید، در زیر به بررسی نکات اختصاصی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی گرافیک می پردازیم:

نمونه کارهای آن هارا مشاهده کنید

تحقیق اولین قدم برای یافتن بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک است. فقدان وب سایت معتبر و نداشتن نمونه کار یا نداشتن نمونه کار می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت مذکور قابل اعتماد نبوده و نباید با آن برخورد شود.

اما اگر شرکت مورد نظر دارای وب سایتی است، نمونه کارهای طراحی آنها را بررسی کنید و اگر آن را دوست داشتید، به آنها پیام دهید تا نیازها و خواسته های خود را با آنها در میان بگذارید. کیفیت کلی مجموعه یک شرکت طراحی گرافیک می تواند به شما کمک کند تا تجربه و تخصص آنها را بسنجید و ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر. علاوه بر نظرسنجی های آنلاین، سعی کنید بدانید که مشتریان قبلی در مورد شرکت چه گفته اند.

به دنبال طیف گسترده ای از خدمات باشید

یک شرکت طراحی گرافیک می تواند با ارائه خدمات متنوع مشتریان را جذب کند. این شرکت باید در طراحی انواع ابزارهای تبلیغاتی تجربه داشته باشد و تیمی از متخصصان گرافیک داشته باشد که بتواند نیازهای مشتریان را به بهترین شکل برآورده کند.

چنین شرکتی می تواند به شما کمک کند تا اهداف بازاریابی خود را هماهنگ کنید، بهترین ابزارها را برای بازاریابی انتخاب کنید، داستان خوبی برای برند خود داشته باشید و به نکات مهمی اشاره کنید، اما ممکن است از توجه شما دور شود. یک شرکت طراحی گرافیک با طیف گسترده ای از خدمات نه تنها نتایج مورد نیاز را به شما می دهد، بلکه به کسب و کار شما نیز ارزش افزوده می دهد.

نگرانی ها و خواسته های خود را با شرکت در میان بگذارید

وقتی صحبت از مفاهیم خلاقانه می شود، گاهی اوقات ارتباط بین شرکت و مشتری می تواند دشوار باشد. شما ممکن است ایده هایی در مورد طراحی داشته باشید، اما این شرکت رویکرد کاملا متفاوتی نسبت به مفهوم دارد. بیشتر اظهارات نادرست ناشی از سوء تفاهم بین دو طرف است.

سعی کنید با شرکت ساختمانی مورد نظرتان ارتباط شفاف و شفافی داشته باشید. قبل از انتخاب بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک، مطمئن شوید که با روند رزرو آنها راحت هستید. از آنها بپرسید که شامل چه فرآیندی است و از چه ابزارها و رویه هایی استفاده خواهد شد. به آنها کمک کنید بفهمند به دنبال چه هستید، و اگر می توانید، منابعی را ارائه دهید که توضیح شما را واضح تر می کند. اگر کلمه ای را متوجه نشدید، معنی آن را بپرسید. این به رفع هرگونه سردرگمی کمک می کند.

دریابید که طراحان به چه چیزی نیاز دارند.

البته این شما هستید که به خدمات طراحی گرافیک برای کسب و کار خود نیاز دارید. با این حال، باید به طراح کمک کنید تا بتواند به شما کمک کند. درک نیازهای طراح از سوء تفاهم و تاخیر جلوگیری می کند. این الزامات می تواند هر چیزی باشد. از ارائه اسناد تجاری گرفته تا خلاصه یا بازخورد. همچنین می توانید با یک شرکت طراحی گرافیک در مورد انعطاف پذیری (از نظر زمانی) و سایر الزامات صحبت کنید تا بهترین نتیجه را از این تعامل بگیرید.

به دنبال چه مهارت هایی هستید؟

در حالی که نیازی به درک عمیق از طراحی گرافیک ندارید، داشتن دانش اولیه از موضوعات تخصصی همیشه مفید است. اگر می خواهید کمپین های بازاریابی سنتی و دیجیتال داشته باشید، به طراحی چاپ مناسب و همچنین ابزارها و فرآیندهای مجازی نیاز دارید. اگر می خواهید فقط بر بازاریابی سنتی تمرکز کنید و از رسانه های چاپی استفاده کنید، باید به دنبال بهترین شرکت طراحی گرافیک با تجربه و دانش کافی در زمینه مربوطه باشید.

سفارش یک پروژه آزمایشی

شروع یک پروژه آزمایشی راه خوبی برای سنجش دانش طراح، توانایی آنها در تطبیق ایده های خود با اهداف شما و البته درک مهارت های حرفه ای آنها است. لازم نیست این پروژه های آزمایشی گسترده و وقت گیر باشند، اما باید چیزی ساده سفارش دهید که یک طراح بتواند در چند ساعت آن را تکمیل کند.

محدودیت های زمانی و فرآیند طراحی آنها را بشناسید

در نهایت، سعی کنید در یک بحث آزاد شرکت کنید و از شرکت در مورد روند طراحی خود بپرسید. این به شما کمک می کند بفهمید چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است و آیا آن چیزی است که به دنبال آن هستید یا خیر. همانند فرآیندهای ارتباطی عمومی، ندانستن فرآیند طراحی منجر به درگیری و ویرایش های تکراری و غیر ضروری می شود. ارائه طرح ها برای بررسی مداوم خلاقیت را کاهش می دهد و هزینه ها را افزایش می دهد.

درک جدول زمانی و محدودیت های شرکت به شما کمک می کند تا استراتژی خود را بر اساس قابلیت های شرکت خود برنامه ریزی کنید. اجازه دهید شرکت در مورد محدودیت های زمانی شما صحبت کند و کار را به موقع انجام دهد.

حرف پایانی

در این راهنمای انتخاب یک شرکت خدمات طراحی گرافیک، نحوه انتخاب بهترین شرکت خدمات طراحی گرافیک و معیارهایی را که در انجام این کار باید در نظر بگیرید را توضیح داده ایم. شرکت طراحی گرافیکی که استخدام می کنید، مسئول ایجاد تصویری بصری از برند شماست که مخاطبان شما با آن همذات پنداری کنند. این تصویر می تواند بازیگوش، جدی یا مینیمال باشد، اما هر کدام از اینها نیاز به فردی با تجربه دارد که در تفسیر و رفع نیازهای شما مهارت داشته باشد.

بسیاری از برندها تا زمانی که آژانس طراحی گرافیک مناسب را پیدا کنند، از یک طراح به طراح دیگر می پرند. این در فرآیند تغییر نام تجاری که بسیاری از شرکت ها در آن درگیر هستند منعکس می شود. تفاوت را می توان به وضوح در پیام های بازاریابی چنین برندهایی مشاهده کرد. بنابراین باید در انتخاب این شرکت طراحی گرافیک بسیار دقت کنید.

پایون دیزاین یکی از بهترین شرکت های طراحی گرافیک با نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه طراحی و چاپ انواع ست لوازم التحریر، بروشور، بروشور و محصولات تبلیغاتی (کیف، جعبه، زونکن، تقویم، سررسید و …) می باشد. در شیراز می توانید نمونه کارهای این شرکت را در وب سایت مشاهده کنید و با سبک کاری آنها بیشتر آشنا شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا