خبرهای کلیکسب و کار برتر

ساخت دکل دوربین مداربسته

امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش نیاز به امنیت، استفاده از دوربین‌های مداربسته بسیار رایج شده است. یکی از عوامل مهم در نصب دوربین مداربسته، دکل است که تضمین می‌کند دوربین به درستی و با پایداری بالا نصب شود. دوربین‌های مداربسته و نصب آن‌ها، به عنوان یکی از پرکاربردترین و اساسی‌ترین وسایل در حفظ امنیت اماکن مختلف استفاده می‌شوند. برای اینکه دوربین مداربسته به بهترین شکل عمل کند، نیاز به دکل مناسب دارید.

گروه تولیدی صنعتی دکل بان «dakalban.ir» با تکیه بر دانش و مهارت نیروهای متخصص و مجرب توانسته است در زمینه مشاوره، طراحی و تولید دکل دوربین مداربسته بسیار موفق عمل نماید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی و ساخت دکل دوربین مداربسته، قیمت و مزایای آن و همچنین نحوه نصب آن بپردازیم.

دکل های دوربین مداربسته در ویژگی هایی مانند ارتفاع، نوع پوشش (جنس آلیاژ)، طریقه مونتاژ و اتصالات با هم تفاوت دارند. البته نوع دوربین هم مهم است و دکل های دوربین مداربسته برای دوربین های ثابت و چرخشی متفاوت هستند. این ویژگی ها با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر هستند و مشتری می تواند دکل را طبق محل نصب دکل و شرایط آب و هوایی منطقه در ارتفاع های مختلف و با جنس بدنه مختلف سفارش دهد. سایر ویژگی ها مانند نوع دوربین، نحوه مونتاژ و قابلیت نصب پرژکتور نیز در هنگام سفارش باید ذکر شود. فروشگاه دوربین استور ساخت انواع دکل دوربین مداربسته طبق سفارش مشتری با هزینه مناسب در کمترین زمان را انجام می دهد. برای سفارش ساخت دکل دوربین می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید.

نکات مهم در مورد دکل مونوپل

در ادامه این بخش نکات مهمی که در خصوص دکل منوپل باید در نظر داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهیم تا در زمان خرید دکل منوپل قیمت انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

    این که از نمونه های دایره ای یا چند وجهی استفاده کنید به ماهیت پروژه، مکان مورد نظر و شرایط جغرافیایی شما بستگی دارد و باید همه این فاکتورها را در کنار هم در نظر بگیرید.

    دکل های منوپل معمولا به دو صورت تلسکوپی یا با استفاده از پیچ و مهره روی هم قرار میگیرند.

    دکل منوپل دارای انواع و زیر شاخه های زیادی است و به عنوان مثال دکل پل یکی از زیر شاخه های این محصولات به حساب می آید.

    از آنجایی که این دکل ها به صورت تک پایه هستند، روند نصب آنها به این صورت است که بخشهای بالایی روی قسمت های پایینی سوار میشوند. به هر کدام از این بخش ها “سکشن” میگویند و بلندترین ارتفاع در آن ها 6 متر می باشد.

    بیشترین کاربرد این محصولات در مواردی مانند برج های روشنایی، پایه تابلو راهنما مسیر، برج استادیومی، دکل مخابراتی، پایه پرچم، پایه دوربین مداربسته، پایه دکل دوربین های ترافیکی، پایه چراغ راهنما و دکل بی سیم می باشد.

پایه دوربین ترافیکی چیست؟

تأمین امنیت، همواره یکی از اهداف انسان ها می باشد. همانطور که می دانید، روشنایی یکی از الزامات ایجاد امنیت در شب است. در کنار روشنایی می بایست برای بالا بردن امنیت از دوربین های جاده ای مناسب برای محیط موردنظر استفاده کرد، همچنین با توجه به اینکه کنترل تردد خیابان ها، بزرگراه ها، مراکز عمومی مکانیزه شده است و باید به دوربین مدار بسته مجهز شوند از این رو نیاز به ساخت پایه دوربین خیابانی چند وجهی توسط تولید کنندگان تجهیزات مبلمان شهری دیده شد.

پایه دوربین یک بخش مهم به حساب می آید که دوربین ها روی آن نصب می شوند. بنابراین پایه دوربین ترافیکی باید طوری ساخته شود که با توجه به وجود بادهای شدید و پر ارتعاش لرزشی در تصویر ایجاد نشود برای این منظور از ورق هایی با ضخامت بالاتر استفاده می شود.  ایجاد سیستم دوربین مداربسته در محیط های خارجی، چالش هایی را به همراه دارد که یکی از این چالش ها انتخاب پایه دوربین مناسب از نظر جنس و ارتفاع مورد نیاز می باشد.

دکمه بازگشت به بالا