معرفی انواع دستگاه های تزریق پلاستیک افقی و عمودی

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود در ایران و جهان تولید کنندگان تمایل به تولید محصولاتی مقرون به صرفه دارند این موضوع در اکثر صنایع مانند صنایع هوایی ، نظامی ، تجهیزات پزشکی ، خودروسازی ، برق و الکترونیک ، تجهیزات ارتباطی ، ساختمان سازی ، لوازم خانگی و … صدق میکند ، از اینرو به مرور زمان استفاده از قطعات پلاستیکی در تولیدات صنایع مختلف افزایش یافت.

پلاستیک |صنعت

از عمده دلایل استفاده از قطعات پلاستیکی میتوانیم به وزن کم ، استهلاک بالا ، مقاومت شیمیایی مناسب ، عایق بودن در برابر الکتریسیته و سهولت در تولید اشاره کرد.

با مراجعه به فاران ماشین میتوانید اطلاعاتی مفید در زمینه ی دستگاه ها و تولید محصولات پلاستیکی کسب نمایید.

دستگاه‌های تزریق پلاستیک و نقش کلیدی آن‌ها در تولید محصولات پلاستیکی

دستگاه های تزریق پلاستیک در تولید محصولات پلاستیکی نقش کلیدی ایفا میکند ، این دستگاه ها از چهار واحد اصلی شامل واحد تزریق ، واحد کنترل ، واحد هیدرولیک و واحد گیره تشکیل شده اند و با همکاری با یکدیگر تضمین بخش تولید محصولاتی با کیفیت هستند ، این دستگاه ها با توجه به قدمت طولانی که در صنعت چه در ایران و جهان دارند از گذشته تا به امروز در حال پیشرفت بوده اند به عنوان مثال اتلاف و مصرف انرژی این دستگاه ها در گذشته بسیار زیاد بود اما امروزه با استفاده از تکنولوژی های بروز این موضوع به حداقل رسیده است ، با توجه به محصول نهایی شما قادر به انتخاب انواع مختلفی از دستگاه های تزریق پلاستیک هستید که هر کدام مخصوص کاربرد و صنعتی خاص هستند.

انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک

 

●       دستگاه تزریق عمودی و کاربردهای آن

 

 

 

یکی از انواع دستگاه تزریق پلاستیک دستگاه تزریق عمودی است با توجه به گسترش روز افزون محصولات دو جزئی همراه با پلاستیک و حاشیه سود جذاب تولید این محصولات استفاده از دستگاه های عمود تزریق گسترش یافته است این دستگاه ها ب دلیل قرارگیری واحد تزریق عمود بر سطح زمین و واحد گیره در زیر آن تولید قطعات کاشتنی یا اینسرتی را تسهیل نموده است ، این قطعات بیشترین کاربرد را در صنایع مانند تجهیزات پزشکی ، برق و الکترونیک و خودرو را دارد.

●       دستگاه تزریق افقی و مزایای آن

از دیگر دستگاه های تزریق پلاستیک دستگاه های افقی هستند ، این دستگاه ها به دلیل تولید طیف وسیعی از محصولات قیمت مقرون به صرفه تر و پیچیدگی های فنی کمتر به شکل گسترده ای در تمام صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.

کشور های مختلفی مانند چین ، ایران ، ژاپن و کشور های اروپایی در زمینه ساخت این دستگاه ها فعالیت دارند.

امروزه در ایران با توجه به قیمت مناسب و تکنولوژی نسبتا به روز دستگاه های تزریق پلاستیک چینی از محبوبیت بالاتری در بین صنعتگران پلاستیک  برخوردار است.

تجهیزات جانبی مورد نیاز برای راه‌اندازی خطوط تولید پلاستیک

در کنار دستگاه های تزریق پلاستیک برای راه اندازی خطوطی مقرون به صرفه شما نیازمند تجهیزاتی مانند چیلرها ، گازگیرها و آسیاب های پلاستیک هستید ، این تجهیزات تضمین بخش تولیداتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

انتخاب دستگاه مناسب برای ورود به صنعت تزریق پلاستیک

اگر شما هم قصد ورود به صنعت تزریق پلاستیک را داشته باشید با دستگاه هایی با برند های مختلف در نمونه ی نو و کارکرده رو به رو شده اید که هریک از آنها مزایا و معایبی دارند که شما با توجه به سرمایه اولیه خود باید انتخابی صحیح از بین آنها داشته باشید.

فاران ماشین دارای چندین نوع دستگاه عمودی و افقی برای تزریق پلاستیک از برندهای معتبر چینی از جمله لیژو و ایرفا است. برای اطلاع از قیمت دستگاه تزریق پلاستیک و مشخصات آن‌ها روی لینک کلیک کنید. ما در رویداد برتر به شما توصیه میکنیم اگر به دنبال ورود یا سرمایه گذاری در این صنعت هستید حتما به فاران ماشین مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا