خبرهای کلی

فعالیت دستگاه های اجرایی کردستان با ۵۰ درصد ظرفیت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد ابراهیم زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه شاهد وخامت اوضاع تاج در استان هستیم و بر این اساس از امروز فعالیت ادارات همزمان با 50 درصد نیروها انجام می شود.

وی افزود: دستگاه های خدماتی از این آیین نامه مستثنی هستند و خدمات را به طور قطع ارائه می دهند ، اما بخش اداری این دستگاه ها بنا به صلاحدید مدیر مربوطه می تواند از راه دور عمل كند.

زارعی خاطرنشان کرد: در شهرهای بانه ، بیجار ، سقز ، سنندج ، کامیاران و مریوان نیز فعالیت گروه های 2 ، 3 و 4 از امروز به 23 این ماه بشدت محدود شده و این محدودیت مطابق با نظر مرکز ملی است. یا می توان رهبری استانی کرونا را گسترش داد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: در مورد فعالیت مراکز آموزش مجازی یا شخصی در مناطق روستایی شهرهای محدود ، پس از اتمام این طرح در مرکز شهر ، تصمیم لازم براساس تصمیم استاندار و رئیس آموزش و پرورش اتخاذ می شود. شد.

زارعی ضمن درخواست همکاری همه فعالان شغلی محدود در گروه های 2 ، 3 و 4 ، تأکید کرد: معیشت مردم مهم است ، اما اکنون اولویت همه ما باید بهداشت عمومی باشد.

وی تأکید کرد که تأیید مرکز ملی و استانی علیه کرونا قانون است ، بنابراین قوه قضائیه قطعاً با مجرمان برخورد خواهد کرد و به کسانی که این قانون را رعایت نکنند ابتدا اخطار داده می شود و در صورت عدم رسیدگی به نگرانی ها ، مغازه آنها بسته خواهد شد

دکمه بازگشت به بالا