خبرهای کلی

ایجاد ۶ هزار شغل در اردبیل/رفع ۱۰ درصد بیکاری به همت بنیاد برکت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی افتخاری در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل از افزایش سه برابری برنامه های اشتغال ستاد فرماندهی امام خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مناطق پروژه ستاد امام.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغال این پروژه ها افزود: ظرفیت کل پروژه های در دستور کار فرماندهی امام استان 6000 نفر است.

مدیرکل مرکز اجرایی استان امام خمینی (ره) معتقد بود که آغاز طرح اشتغال زایی جامعه محور در استان اردبیل به ابتدای سال 2009 مرتبط است و اظهار داشت: ما دیر رسیدیم.

افتخاری اظهار داشت که از نیمه دوم سال 1998 تا نیمه اول سال 1999 تعداد پروژه های اجرایی در استان 700 و میزان اشتغال این پروژه ها 2000 مورد بوده است ، با این وجود با اجرای این پروژه در استان پروژه های بنیاد برکت سقف اشتغال ستاد امام در سراسر کشور 200000 نفر تخمین زده شد.

به گفته این مقام مسئول ، طرح ایجاد مشاغل کامل برای صندلی فرمان امام و بنیاد برکت کشور امسال 270،000 مورد وجود خواهد داشت.

ارائه وام با بهره کم برای پروژه ها باعث افتخار است استخدام وی در شهرهای استان اعلام کرد و افزود: سال گذشته سقف تسهیلات ستاد امام 40 میلیون گوجه فرنگی بود اما امسال این میزان با سود 4 درصد با چند درصد افزایش به 50 میلیون گوجه فرنگی رسیده است.

10٪ بیکاری جوانان از بین می رود

وی همچنین اذعان داشت: در برخی از شهرهای استان ما به دلیل عدم اجرای طرح اشتغال زایی ستاد امام (ره) ، ما موفق به اجرای این طرح در سال گذشته در خلخال و کوثر شدیم که در مجموع 130 فقره وام پرداخت شده است. در این دو شهر “

مدیرکل ستاد اجرایی فرمانداری حضرت امام (ره) استان اردبیل گفت: با تهیه برنامه های اشتغال زایی ، سقف اشتغال استان در سال جاری به 8000 پرونده می رسد که 10 درصد از کل بیکاری را جبران می کند. نرخ. استان با اجرای طرح اشتغال امسال.

افتخاری به آموزش و جذب یاوران در شهرستانهای استان اشاره و خاطرنشان كرد: مددكاران باتجربه و منتخب پس از انتخاب و اتمام دوره های آموزش منسجم و م effectiveثر ، سرانجام پس از تقدیر از نیازهای شهرهای مختلف استان ، در آزمون و تأیید نهایی قرار گرفتند. .

وی مناطق هدف استان اردبیل را یک روستای حاشیه نشین استان دانست و یادآور شد: اجرای برنامه های اشتغال جامعه محور مرکز امام خمینی (ره) در اولویت سیاست های ارتباطی و با تأکید رئیس اداره مناطق و روستاهای محروم و محروم. همکاری و تعامل بنیاد برکت محقق شده است.

دکمه بازگشت به بالا