خبرهای کلی

اجرای ۹۸ برنامه در رزمایش جهادگران فاطمی در شهر قزوین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علیرضا حیدری صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تمرین سراسری جهادگران فاطمیون در استان قزوین اظهار داشت: گروه های جهادی در سال های اخیر توانمندی های خود را نشان داده و نقش موثری ایفا کرده اند.

وی افزود: نقش گروه های جهادی در محرومیت زدایی در سال های اخیر بی بدیل بوده و امروز اعتماد به این گروه ها بیش از هر زمان دیگری است.

فرمانده ناحیه مقاومت حسن مجتبی امام (ره)ع) قزوین تصریح کرد: از سوی دیگر کیفیت خدمات گروه های جهادی باعث افزایش اعتماد و استفاده این گروه ها شده است.

وی تاکید کرد: بسیج صنعت ساختمان از ابتدای انقلاب تا امروز به اشکال مختلف در خدمت مردم به ویژه در مناطق محروم است و این حضور همیشه پابرجا خواهد بود.

این مسئول تاکید کرد: جهادگران بسیجی قزاقستان در کنار سایر گروه های جهادی برای خدمت به مردم در این کشور حضور دارند.

وی با اشاره به تمرین جهادی فاطمیون قزاق گفت: این تمرین با 98 برنامه و حضور فعال گروه های جهادی داوطلبانه از 27 تا 26 اردیبهشت ماه در قزوین ادامه خواهد داشت.

حیدری افزود: شهر قزوین در این دوره تاریخی 14 حوزه مقاومت با حضور فعال در عرصه های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی با گروه های جهادی خود خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: حضور فعال و موثر گروه‌های جهادی در عرصه خدمات عمومی علاوه بر کمک به ارتقای خدمات عمومی، در ایجاد امید نیز نقش بسزایی دارد.

دکمه بازگشت به بالا