گیتی پسندیها تست کرونا دادند

گیتی پسندیها تست کرونا دادند

رویداد برتر / اصفهان تیم فوتسال گیتی پاسند تست تاج را انجام داد.

سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که مس سونگون و گیتی پاسند اصفهان در فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین دو تیم به مصاف هم خواهند رفت که بازیکنان گیتی پاسند امروز (چهارشنبه 7 ژوئن) کورونا را آزمایش می کنند تا برای شروع تمرین آماده شوند.

در گفتگو با رویداد برتر ، مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پاسند اظهار داشت: به خاطر رفاه حال بازیکنان ، ما این تست ها را بیشتر در سالن پیروزی انجام داده ایم و قبل از رسیدن اعضای تیم ، کل منطقه سالن پیروزی کاملاً ضد عفونی شده است. .

جواد شریف افزود: “بازیکنان ، اعضای کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه در این آزمون حضور داشتند. قبل از انجام آزمایش ، تب تب و اندازه گیری میزان اکسیژن خون بازیکنان با نظارت متخصصان انجام شده و نتیجه آزمایش طی 24 ساعت آینده مشخص می شود.” ما مشتاقانه منتظر هستیم تا مرکز Ifmark و انجمن پزشکی ورزشی اعلام کنند که تمرین را برای آماده شدن برای اولین بازی نهایی با تیم فوتسال Mes Sungun که 20 ژوئن در اصفهان است ، اعلام کنند.

در مورد وضعیت بازیکنان برزیلی ، گیتی پاسند گفت: “هر دو بازیکن برزیلی قبل از ترک ایران کرونا را امتحان کردند که خوشبختانه منفی بود. آنها همچنین آن را در کشور خود آزمایش کردند و بلیط برگشت را تهیه کردند. 7 ژوئن آنها به پرواز در می آیند.” به منظور شرکت در تمرینات.

شریف خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی تجربه جدیدی است که همه در آن دخیل هستند ، اگرچه در ایران و برزیل همه بازیکنان با برنامه هایی که توسط کادر فنی در این دوره ارائه شده است آموزش های فردی را انجام داده اند. اما برای اینکه بتوانید در لیگ برتر و سطح نهایی بازی کنید ، به یک آموزش با کیفیت خوب نیاز دارید و امیدوارم به زودی زمان شروع تمرین اعلام شود تا بازیکنان بتوانند در این مدت بسیار کوتاه تمرین را شروع کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا