استان ها

ادامه ساخت سریال 52 قسمتی کاروان عروسک‌ها در کاشان

این کار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری كاشانا آنا ، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی كاشان با بیان اینكه تصویربرداری سریال 52 قسمت از كاروان عروسكی در خانه تاریخی بروجردی كاشاني است ، گفت: “سریال عروسك ها سفارش داده می شدند. آنها از مارس سال گذشته ادامه داشته اند ، اما ساخت این مجموعه به دلیل فوران تاج به تأخیر افتاده است. “

جواد دهقانی اظهار داشت: در این مجموعه عروسکی ، در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان و همچنین روابط آنها با فضای مجازی بحث و تبادل نظر می کنند. “فیلمبرداری این سریال تا دو ماه آینده در شهرهای تاریخی کشور از جمله کاشان ادامه خواهد یافت.” و سریال “کاروان عروسک” قرار است در نیمه دوم سال از تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران ، روی آنتن ملی و از کانال دوم پخش شود. “

تهیه کننده سریال “کاروان عروسک” همچنین با بیان اینکه 6 عروسک در این سریال نقش دارند ، افزود: “در ساختار آن ، این سریال بسیار جذاب است و متناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان است.”

فرشید محمودی اظهار کرد: 30 نفر درگیر فیلمبرداری و فیلمبرداری این سریال از جمله کارگردان ، فیلمبردار ، دبیر صحنه و کارگردان عروسکی هستند.ما برای ادامه فیلمبرداری این سریال بعد از اصفهان به شیراز و بوشهر رفتیم و در حال حاضر در شهر تاریخی کاشان و تاریخی هستیم. مجتمع ها ” “ما همچنان عکاسی از باغ فنلاند ، بازار بزرگ و سنتی شهر و خانه بروجردی را انجام می دهیم.”

به گزارش آنا ، شعبه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با همکاری همه جانبه و تهیه هتل شعبه دانشگاهی در خدمت جامعه هنر است و با ارائه خدمات به جامعه هنری در آینده برای غنی سازی و تولید آثار شگفت انگیز ادامه خواهد داد.

انتهای پیام 4103/4062

دکمه بازگشت به بالا