استان ها

گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهری ، به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، علیشهر

در این مراسم معنوی ، مدیران ، کارکنان و معلمان دبیرستان فنی و حرفه ای پسران همان عالیشهر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ سفارش شده ، مزار مطهر شهدای گمنام با گل رز و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) توسط فاتحه والامقام شستشو شد. رهبري كه اتحاد را تجديد كرد.

استقلال و آزادی نتیجه انقلاب اسلامی ایران بود

رئیس جمهور سید ابراهیم دشتی واحد دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر وی در دیدار با دانشگاهیان ضمن تبریک ایام دهه فجر و تأکید بر ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی ، اهداف و آرمان های آنان را تبیین و تشریح کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین و اساسی ترین شعارهای انقلاب استقلال ، آزادی و شعارهای نه گانه شرق و غرب بود که بنیانگذار انقلاب از ابتدا سعی در عمل به آن داشت و نتیجه آن کوتاه شدن تفکر تا استکبار بود. ، استقلال و آزادی. در همه زمینه ها. “امروز ما می بینیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر حضور آگاهانه در راه انقلاب را ضامن تلاش برای پیروزی و حفظ این واقعه دانست.

در آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، رئیس جمهور سعید قاضی مغربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادبود امام خمینی (ره) همراه با هیئت مدیره ، جمعی از کارمندان و اساتید در جهت تجدید اتحاد با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور پرشور و انقلابی من در حرم مطهر و در مورد شهدای خود ، با معمار بزرگ انقلاب اسلامی و آرمان های مقام معظم رهبری بیعت جدیدی به دست آورد.

در این مراسم ، دانشگاهیان گروه یادبود امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در گلزار مطهر حضرت ائمه راحل (ره) با تاج گل و قرائت فاتحه ، با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی اتحاد مجدد کردند. ، یاد امام راحل و شهدا انقلاب اسلامی جشن گرفته شد.

در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، تبیین و تفسیر کتاب 40 سال عروج برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضا مهاجری ، مدرس حوزه و دانشگاه ، به تدریس و توضیح کتاب معراج 40 ساله پرداخته و در مورد پیشرفت جمهوری اسلامی و پیشرفت جایگاه آن در میان کشورهای جهان صحبت می کند.

وی در گفتگوی کوتاه با آنا ، مدیر انجمن اساتید بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ، با اشاره به حضور این دوره ، اظهار داشت ، “استقبال از اعضای هیئت علمی با توجه به اقدامات بهداشتی و رویکرد تحول آفرین اساتید. “، تحولات پس از انقلاب اسلامی باید توسط دانشگاهیان نهادینه شود.

حمیدرضا خدایی توضیح داد: مطالعه ، تفکر و تأمل در کتاب “40 سال خیزش” نوشته سید محمد حسین راجی و سید محمدرضا خاتمی را به دانشگاهیان توصیه می کنم.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا