خبرهای کلی

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه مهدوی در استان قزوین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از روابط عمومی کمیسیون امداد مهرعلی در دیدار با رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر امام خمینی (ره) در استان قزوین ، وی اظهار داشت: همه ما نیاز به همکاری ، هم افزایی و همراهی یکدیگر داریم خدمات به نیازمندان. “

وی ادامه داد: در حال حاضر ، در سال 1400 ، اولین گام در پروژه دلسوز ایران برای تأمین معیشت و مشکلات نیازمندان و نیازمندان که 72 آشپزخانه در آن کار می کند ، آغاز شده است.

مدیرکل کمیسیون کمک های استان قزوین افزود: بر اساس برنامه طراحی شده ما انتظار داریم 313 هزار ظرف و سبد خرید امسال در ماه رمضان بین نیازمندان و نیازمندان استان توزیع می شود.

وی افزود: امروز با توجه به اوضاع اقتصادی – اجتماعی ، نیازی انکارناپذیر به مراقبت از نیازهای خود و نیازمندان وجود دارد ، از طرف دیگر مقام معظم رهبری در سخنرانی های مستقیم و نقل قول از مراقبت از نیازمندان تأکید می کنند. افراد مختلف “

حقگویان گفت: پیشنهاد ما ارتقا the کیفیت خدمات با همکاری و استفاده از ظرفیت طرفین است. ایماز رئیس دفتر مرکز اجرایی خمینی (ره) در استان قزوین ایجاد: مرکز اجرایی امام خمینی (ره) طی سالهای گذشته در مقاطع مختلف به نیازمندان و نیازمندان کمک کرده است.

سید مهدی میرغفاری وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد از طریق همکاری و هم افزایی می توانیم بستر مناسبی را برای جذب و جذب افراد نیازمند فراهم کنیم تا بسته معیشتی برای نیازمندان فراهم شود. چندین بار و آنها کمتر از این نیاز ندارند و همه باید به طور مساوی این کمک را دریافت کنند.

وی او به من یادآوری کرد: مرکز اجرایی امام خمینی (ره) آماده است تا از قابلیتهای مختلف خود برای خدمت به نیازمندان استفاده کند تا بتوانیم محیط زندگی مناسبی را برای ما فراهم سازیم. آه تو برای تأمین نیازمندان.

دکمه بازگشت به بالا