ورزش

تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، لیتوانی بین 12 سپتامبر تا 4 اکتبر سال جاری میزبان نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال خواهد بود.

قرعه کشی قرعه کشی این مسابقات امروز ساعت 19:30 در زوریخ سوئیس در مقر فیفا و تیم ملی برگزار شد. فوتسال ایران توسط آرژانتین ، ایالات متحده و صربستان در گروه ششم این بازیها قرار گرفت.

سیدبندی جام جهانی با اتحادیه فوتبال روسیه!

دیروز فیفا سیدبندی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

سید من: لیتوانی (میزبان) ، اسپانیا ، برزیل ، آرژانتین ، اتحادیه فوتبال روسیه ، پرتغال
دوم سمت: ایران، پاراگوئه ، مصر ، کاستاریکا ، تایلند ، جمهوری چک
سید سید: جزایر سلیمان ، ژاپن ، گواتمالا ، قزاقستان ، صربستان ، پاناما
صفحه 4: مراکش ، ویتنام ، ایالات متحده آمریکا ، ازبکستان ، آنگولا ، ونزوئلا

قرعه کشی جام جهانی فوتسال آغاز شد

روسیه بدون پرچم و سرود در جام جهانی

در اخبار جام جهانی فیفا ، روسیه “اتحادیه فوتبال روسیه” نامیده می شود. این تصمیم به دنبال محکومیت روسیه از ورزش روسیه از سوی آژانس جهانی ضد دوپینگ و همچنین درگیری روسیه با کمیته بین المللی المپیک و سایر ارگان ها صورت گرفت. به این ترتیب روسیه بدون قرار دادن پرچم روی پیراهن بازیکنان و بدون سرود ملی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

اسطوره فوتسال و مهاجم زودتر فوتبال مهمان قرعه کشی

طبق اعلام فیفا در مراسم امروز “کیکه“ستاره زودتر فوتسال اسپانیا در کنار «ادگار یانکی ها“ضارب زودتر تیم ملی فوتبال لیتوانی یکی از مهمانان ویژه این قرعه کشی بود. کیکه وی در سال 2000 و 2004 با اسپانیا و در سال 2009 در وب سایت “فوتسال” قهرمان جام جهانی فوتسال شد. گیاهوی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال جهان انتخاب شد.

قرعه کشی جام جهانی فوتسال آغاز شد
کیکه قبل از قرعه کشی

رونمایی از توپ رسمی جام جهانی

فیفا ساعاتی قبل از قرعه کشی از توپ رسمی مسابقات رونمایی کرد. ما این کار را با ارسال یک کلیپ کوتاه از این توپ در نماهای مختلف انجام دادیم.

قرعه کشی جام جهانی فوتسال آغاز شد

کلیپ ها و پیام های قدیمی رئیس فیفا را پخش کنید

در ابتدای مراسم ، کلیپی از جام های جهانی گذشته پخش شد که شامل برخی از بازی های منتخب در میان تصاویر بود. فوتسال ایران نیز حضور داشت ، از جمله بازی با اسپانیا و برزیل. بعدی کلیپ پیام است اینفانتینو رئیس فیفا برای جام جهانی آزاد شد. اینفانتینو وی برای تیم ها در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و از فدراسیون لیتوانی برای مهمان نوازی تشکر کرد. بعد از اینفانتینو، کلیپی از سخنان رئیس فدراسیون لیتوانی پخش شد.

جام جهانی فوتسال /
جیانی اینفانتینو

کیکه: بحث هایی از آرژانتین ، برزیل و اسپانیا

بعد از این مراسم بازیکن سابق تیم ملی لیتوانی ، یانکاوسکاس افتخار میزبانی این کشور را داشت. سپس اسطوره اسپانیایی kike لحظه ای با میزبان صحبت کرد. کیک از آرژانتین ، برزیل و اسپانیا به عنوان چشم انداز قهرمانی نام برد و گفت همه تیم ها و بازیکنان در سطح بالایی هستند.

جام جهانی فوتسال /

آنها قرعه کشی کردند

گذشته از همه اینها قرعه کشی و تیم ملی آغاز می شود فوتسال کشورمان با قهرمان مسابقات قبلی آرژانتین ، صربستان و ایالات متحده همگروه شد.

گروه
لیتوانی ، کاستاریکا ، قزاقستان و ونزوئلا

گروه B
روسیه ، مصر ، گواتمالا و ازبکستان

گروه C
پرتغال ، تایلند ، جزایر سلیمان و مراکش

گروه D
برزیل ، جمهوری چک ، پاناما و ویتنام

این گروه
اسپانیا ، پاراگوئه ، ژاپن و آنگولا

گروه F
آرژانتین ، صربستان ، ایران و ایالات متحده

تیم فوتسال ایران با آرژانتین ، ایالات متحده و صربستان هم گروه شد

به گزارش خبرنگار آنلاین ، براساس این قرعه کشی ، گروه اول با حضور لیتوانی ، کاستاریکا و ونزوئلا ساده ترین گروه این رقابت ها خواهد بود. ایران و ژاپن را نیز می توان گروه های عظیمی در نظر گرفت.

دکمه بازگشت به بالا