ورزش

برزیل بازی تدارکاتی با آرژانتین را نمی‌خواهد

تیم فوتبال برزیل به همراه آلبی سلسته به راحتی به جام جهانی 2022 قطر راه یافتند. دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی در سائوپائولو پس از 6 دقیقه متوقف و سپس لغو شد. مقامات بهداشتی برزیل با حضور چهار بازیکن آرژانتینی که به ادعای آنها قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشته بودند مخالفت کردند و در اتفاقی عجیب تا زمان لغو بازی اجازه حضور در بازی را نداشتند، اما هر دو تیم پس از پایان مجوز اجازه حضور داشتند. جام جهانی را فتح کند و این دیدار هیچ تاثیری روی خوش شانسی دو تیم ندارد.

فیفا هر دو تیم را جریمه کرده و اصرار دارد که مسابقات مقدماتی باید تکمیل شود. با این حال فیفا تاریخی برای این دیدار مشخص نکرده است اما پیش بینی می شود در شهریور ماه برگزار شود.

اتحادیه فوتبال برزیل و اتحادیه فوتبال آرژانتین پرونده را به دادگاه عالی ورزش بردند، اما دادگاه عالی ورزش نیز به برگزاری این مسابقه رای داد.

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، ادنالدو رودریگز، گفت که تیم ملی این کشور دو ماه مانده به جام جهانی به دلیل خطر مصدومیت و محرومیت نمی‌خواهد در این مسابقه شرکت کند. ما در حال تماس با فیفا برای لغو بازی هستیم. تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست های کادر مربیگری ام پاسخ دهم. اولویت ما قهرمانی در ششمین دوره جام جهانی قطر است. اگر بازیکنی در این مسابقه کارت بگیرد، می تواند جام جهانی را از دست بدهد. به همین دلیل ما معتقدیم که این جلسه جشن نباید برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

251251

دکمه بازگشت به بالا