خارجی

دوئل آرژانتین و فرانسه برای تصاحب عالی‌ترین کاپ جهان؛ جاودانگی مسی یا رکوردشکنی امباپه

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جام جهانی 2022 قطر با مشخص شدن قهرمان این دوره از مسابقات عصر فردا به پایان می رسد که تیم های فوتبال از ساعت 18:30 در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه. از آرژانتین و فرانسه برای سومین بار با یکدیگر دیدار می کنند. برنده معتبرترین تورنمنت فیفا باشید.

برنامه درخشان جام جهانی 2022 قطر توسط تیم هایی برگزار می شود که به دلیل ستاره های ثابت خود در طول سال ها هوادارانی از سراسر جهان دارند و البته آرژانتین با دیگو آرماندو مارادونا و اکنون لیونل مسی محبوب تر از فرانسه با میشل پلاتینی متولد شده است. زین الدین زیدان کیلیان امباپت. آلبی سلسته و لس بلوز در یک فینال هیجان انگیز برای با ارزش ترین جام بین المللی فوتبال ملی مبارزه خواهند کرد. فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی، بلیت خود را برای فینال در برابر کودکان شگفت انگیز آفریقایی مراکش با نتیجه 2-0 به دست آورد. این در حالی است که شاگردان لیونل اسکالونی با پیروزی 3-0 کرواسی برای دومین بار متوالی از حضور در فینال محروم شدند و از تکرار فینال جام جهانی 2018 محروم شدند. آنها به طور شگفت انگیزی روی یک نفر متمرکز شده اند.

**آرژانتین

این هفته ویدیویی از لیونل مسی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. نه ضربه های بلند یا پاس های باشکوه او، بلکه روزنامه نگاری که ویژگی های جاودانه آلبی سلسته 35 ساله را توصیف می کند و به او یادآوری می کند که چقدر الهام بخش همه پسران و دختران فوتبال دوست است. این بازیکن هفت‌بار توپ طلا تقریباً تمام کادرهای فهرست سطل فوتبال خود را به‌جز مهم‌ترین آنها علامت زده است و فیلمنامه‌نویسان از هم‌اکنون خود را آماده می‌کنند تا مسی جام نمادین را بالای سر ببرد. بازی خداحافظی شما در جام جهانی چه خواهد بود؟ همانطور که مهاجم پاری سن ژرمن در تورنمنت قطر مثال زد، هیچ فردی نمی تواند کشورش را به بزرگترین رویداد ورزشی جهان برساند. نیکلاس اوتامندی سال‌ها در دفاع عالی بوده است، انزو فرناندز می‌تواند فوتبالیست 9 رقمی بعدی باشد، و جولیان آلوارز به وضوح از کتاب شریک هجومی خود چند برگه را حذف کرده است.

مبارزه آرژانتین و فرانسه برای بهترین جام جهان؛  جاودانگی مسی یا شکستن رکورد امباپه

آرژانتین احساس می کرد که در خطر از دست دادن جام با ضربه خیره کننده سالم الدوسری عربستان سعودی بر امیلیانو مارتینز یا زمانی که وات وهورست حضور در مرحله یک چهارم نهایی را برای هلند تقریبا غیرممکن کرد، اما برنده کوپا آمریکا تصمیم گرفت این جام را از دست بدهد. به برزیل، اسپانیا، بلژیک، انگلیس و آلمان بپیوندید تا از آن اجتناب کنید.

تیم کرواسی یکی از برگزیدگان مسابقات در نیمه نهایی مقابل آرژانتین مغلوب برزیل شد، انتظار نمی رفت با 3 گل خورده زانو بزند اما آلبی سلسته نایب قهرمان 2018 را شکست داد. نقش داور در ضربه جنجالی زمانی که دومینیک لیواکوویچ خطای آلوارز را انجام داد، تشدید شد، مسی از 12 یارد به بیرون رفت و مهاجم منچسترسیتی تنها به خط کرواسی دوید و با یک گل دیگر خوش شانس بود.

مسی سپس یک باشگاه انحصاری از بازیکنان تشکیل داد تا یوسکو گواردیولا را در این جام جهانی احمق کند، ستاره 20 ساله را قبل از انتخاب آلوارز به چرخش درآورد تا هرگونه شک قابل اندازه گیری را برطرف کند و ششمین فینال جام جهانی را در دسترس قرار دهد. سلست. فینال قهرمانان جام جهانی 1978 و 1986 اکنون ادامه دارد. با این حال، سه فینال برای آرژانتین، از جمله جام جهانی 2014، با اشک های ناامید کننده به پایان رسید، و آنها اکنون می توانند رکورد ناخواسته آلمان را در چهار فینال جام جهانی باخت اما از روز افتتاحیه در هر بازی به دو گل نیاز دارند. امید به آرژانتین این مطمئنا یک آمار اطمینان بخش است. در سال 2010، تنها اسپانیا پس از باخت در بازی افتتاحیه خود در جام جهانی توانست جام را بالای سر ببرد، اما تیم اسکالونی به طور میانگین در قطر بیش از 6 شوت در هر بازی نداشت و باید از تخصص دفاعی خود برای دور نگه داشتن هم تیمی مسی، کیلیان امباپه استفاده کند. . ، حتی از یک گشایش در میدان لذت ببرید.

**فرانسه

تقریباً همه چیزهایی که ممکن است برای فرانسه اتفاق بیفتد قبل از سوار شدن به پرواز خود به خاورمیانه رخ داده است. مصدومیت چند بازیکن کلیدی، جنجال های ادامه دار خارج از زمین و سقوط تقریباً غیرقابل تصور از لیگ ملت ها که تقریباً موفق شدند از آن جلوگیری کنند. تعداد کمی فرانسه را در بین مدعیان عنوان قهرمانی در قطر می دیدند، اما کسانی که در قرعه کشی به آبی ها کمک کردند، اکنون می توانند کمی بیشتر احساس رضایت کنند، زیرا مدافع عنوان قهرمانی دقیقا ثابت خواهد کرد که چرا به درخشش خود ادامه می دهند. پل پوگبا در کابینه آنها نیست؟ نگولو کانته نیست؟ کریم بنزما برنده توپ طلا شد؟ دیدیه دشان ایرادی ندارد. حتی از بازیکن-مدیر قهرمان جام جهانی پرسیده شد که آیا بنزما که از ناحیه ران مصدوم شده بود را می توان برای فینال برگرداند، اما آه خسته او و امتناع او از پاسخ دادن به این سوال مردی بود که فقط به حال خود نگاه می کرد. قهرمان. پس از انکار انگلیس از بازگشت به جام، فرانسه در برابر اولین تیم آفریقایی که به نیمه نهایی جام جهانی رسیده است، با یک آزمون واقعی روبرو شد و مطمئناً می تواند ترسی از تیم شایع مراکش داشته باشد، اما آنها با حمایت ثابت پیروز شدند.

مبارزه آرژانتین و فرانسه برای بهترین جام جهان؛  جاودانگی مسی یا شکستن رکورد امباپه

خروس‌ها به دستکش‌های هوگو لوریس و قهرمانی‌های ابراهیما کوناته در برابر تیمی نیاز داشتند که هنوز یک امتیاز کامل را به حریف خود در مسابقات واگذار نکرده بود، اما ضربه آکروباتیک تئو هرناندز در دقیقه 5 جریان را تغییر داد. . سپس راندال کولو موانی تنها به 44 ثانیه زمان نیاز داشت تا برتری تیمش را دو برابر کند و اسطوره مراکش را برای 4 سال دیگر پایان دهد و اولین قهرمان از برزیل 1998 شود. او در ست های مستقیم به فینال رسید. در پایان، نگه داشتن اولین کلین شیت مسابقات در رویداد نمایشی دقیقاً همان کاری است که مردان دشان قبل از چهارمین فینال جام جهانی باید انجام دهند و آنها اکنون به دنبال سبقت گرفتن از ایتالیا و برزیل به عنوان سومین کشوری هستند که در تاریخ حضور دارند. دوبل را ببر مسابقات جهانی متوالی دنبال می شود. جام‌های جهانی پشت سر هم در حالی برگزار می‌شود که برندگان سال‌های 1998 و 2018 از سال 1978 به کشوری از آمریکای جنوبی در رقابت‌های برتر جهان شکست نخورده‌اند، اگرچه آن شکست مقابل آرژانتین بود و فوتبال هنوز 90 یا 120 دقیقه ادامه دارد. در استادیوم لوسیل در اواسط بازی قبل از شروع بازی.

پرس و جو شروع می شود. هواداران مشتاقانه منتظر تورنمنت قطر برای پتانسیل شوک آن هستند، جایی که مراکش و ژاپن قلب بی طرف ها را تسخیر خواهند کرد. اما مسائل عمده مربوط به مرگ و میر کارگران مهاجر، رفتار با جامعه دگرباشان جنسی و سایر نگرانی های حقوق بشر به این معنی است که یک ابر سیاه غلیظ برای همیشه بر نژادی که حتی سپ بلاتر نیز به آن اعتراف کرده است، سایه خواهد انداخت. اولاً نباید می رفت. به کشوری در خلیج فارس

**آمار و غیبت دو تیم

دو آرژانتینی پس از دریافت کارت زرد دوم خود مقابل هلند مجبور به تماشای نیمه نهایی از روی سکوها شدند اما مارکوس آکونا و گونزالو مونتیل دوباره در اختیار اسکالونی قرار گرفتند. مونتیل در یک نبرد باخت با ناهوئل مولینا در سمت راست است، اما آکونا می تواند جای نیکلاس تاگلیافیکو را در چهار خط دفاعی بگیرد زیرا لیساندرو مارتینز دوباره به دقایق تعویض محدود شده است. با ناراحتی هواداران منچستر یونایتد، آلبی سلسته فقط یک شک و شبهه در مورد مصدومیت دارد، آن هم در شخص الخاندرو گومز که به طور کامل روی نیمکت نیست و مچ پا پیچ خورده است و زمانی که مسی با قلب میله ای به همسترینگ ضربه می زند. دهان او در نیمه نهایی هیچ چیزی نشان نمی داد که این مهاجم کهنه کار نمی تواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، جایی که باید با 26 بازی رکورددار جام جهانی باشد و با تغییر ترکیب حتی می تواند زوج شود. شخص دیگری..

مبارزه آرژانتین و فرانسه برای بهترین جام جهان؛  جاودانگی مسی یا شکستن رکورد امباپه

گرگ و میش دوران حرفه ای بین المللی آنخل دی ماریا فرا رسیده است. اگر دی ماریا بتواند تناسب اندام خود را به موقع ثابت کند، لئاندرو پاردس سرسخت نامی بدشانس خواهد بود، در حالی که پائولو دیبالا و لائوتارو مارتینز سعی خواهند کرد دوباره به عنوان ذخیره طلایی عملکرد خود را بهبود بخشند.

در کمپ فرانسه، تهویه مطبوع ثابت در قطر قربانیان بعدی داویت اوپامکانو و آدرین رابیو را گرفت، در حالی که کینگزلی کومان نیز قبل از نیمه نهایی ناخوشایند بود و اکنون به همراه رافائل واران و ابراهیم کوناته در بستر بیماری هستند. متصل هستند

Opamecano و Rabiot احساس می کنند که احساس بهتری دارند و باید برای ترکیب اصلی رقابت کنند. اولی می تواند انتظار داشته باشد که به جای یوسف فوفانا مستقیماً از وسط شروع کند، اما دشان مشکلات بیشتری در دفاع دارد. کوناته که به شایستگی به خاطر عملکردش مقابل مراکش مورد تحسین قرار گرفت، احساس بدتری نسبت به واران دارد، بنابراین انتظار می رود دشان به بازگرداندن اوپامکانو به فرم آزمایش شده خود ادامه دهد، در حالی که کومان که تمرین روز پنجشنبه را از دست داد، هرگز این کار را نخواهد کرد. در گیر شدن. با این حال، او احتمالاً برای یک نقش اصلی تلاش خواهد کرد. تئو هرناندز، مدافع چپ مقابل مراکش چند ضربه به زانو زد، اما انتظار نمی رود جایگاه او در ترکیب اصلی فینال ها را به خطر بیندازد.

در حالی که کیلیان امباپه به نبرد انفرادی خود با مسی ادامه می دهد. کفش طلا اگر تلاش های تهاجمی او موفقیت آمیز باشد، این بازیکن 23 ساله به جوان ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که به بیش از یک فینال جام جهانی رسیده است و از خالق اصلی آنتوان گریزمان که 21 بار در جام جهانی حضور داشته است، پیشی می گیرد. جام پشتیبانی می شود.

**ترکیب دو تیم امکان پذیر است

آرژانتین: امیلیانو مارتینز; ناهوئل مولینا، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، مارکوس آکونا؛ رودریگو دی پل، انزو فرناندز، الکسیس مک آلیستر؛ آنخل دی ماریا، لیونل مسی، جولیان آلوارز.

فرانسه: هوگو لوریس؛ ژول کوند، رافائل واران، دایوت اوپامکانو، تئو هرناندز؛ اورلین چومنی، آدرین رابیو؛ عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، کیلیان امباپه؛ اولیویه ژیرو.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا