استان ها

راه اندازی مرکز واکسیناسیون covid-۱۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر در تهران ؛ پیرو دستورالعمل های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، بررسی ظرفیت ها و نیازها در زمینه واکسیناسیون و پیشبرد اهداف تعیین شده با ظرفیت کامل ، واحد قدس دانشگاه آزاد اسلامی روند واکسیناسیون را در گادی اسلامی تسریع می کند. دانشگاه

این مرکز تحت نظارت کامل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و با تمجید از اینکه یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون در تهران است ، بعنوان دومین مرکز واکسیناسیون در غرب تهران راه اندازی و برای عموم مورد بهره برداری قرار می گیرد. در استان شهرقدس.

دکتر عبدالله قاسمی پیربلوتی رئیس واحد قدس دانشگاه آزاد اسلام و دکتر علیرضا مظلوم معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با حضور اساتید و کارکنان واحد شهر قدس طی بیشترین تعاملات ممکن با مرکز بهداشت شهر قدس واکسیناسیون جمعیت و شهروندان قدس.

از ویژگیهای بارز مرکز قدس می توان به وجود فضای فیزیکی برای رعایت فاصله اجتماعی مناسب و عبور ویژه افراد مسن یا معلول ، شرایط محیطی و امکانات فیزیکی خاص و همچنین دسترسی آسان به پارکینگ دانشگاه و پارکینگ شهرداری بعدی اشاره کرد. به دانشگاه. به

واحدهای وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی قدس شامل ملارد ، صفادشت و سما اندیشه ، معاون آموزش عمومی و مهارتهای زیر نظر اداره بهداشت شهرستان ، ممکن است برای بررسی همه گیری کرونا به واحد شهر قدس مراجعه کنند. 19 فرایند واکسیناسیون و استفاده از امکانات واکسیناسیون.

دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا ، اظهار داشت که به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) تسلیت گفت ؛ وی ضمن قدردانی از همکاران محترم در راه اندازی مرکز واکسیناسیون ، مطابق دستورالعمل رهبر ارشد در تسریع واکسیناسیون و تنها با دو مرکز واکسیناسیون در قدس ، محل زندگی بیش از 400000 نفر ، دانشگاه آزاد اسلامی در این شهر ، این مرکز یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون تهران است. به عنوان مقر دانشگاه آزاد اسلامی در قدس تاسیس شد. بنابراین همکاران و شهروندان محترم شهر قدس که تاکنون موفق به واکسیناسیون نشده اند می توانند واحد شهر قدس را به عنوان محل واکسیناسیون خود انتخاب کنند. از قابلیت های اطفاء واحد استفاده کنید.

0000

45555

67777

دکمه بازگشت به بالا