ورزش

هت تریک گرایی با کسب سومین مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان

نماینده 77 کیلوگرم ایران سومین مدال برنز خود را در مسابقات جهانی کسب کرد.

به گزارش رویداد برتر ، مسابقات جهانی کشتی 2021 در اسلو ، محمد علیگرای ، پایتخت نروژ ، در ادامه چهار وزن نخست ایران ، نماینده 77 کیلوگرم ایران است و دارای 2 مدال برنز قهرمانی جهان است. در سالهای 2017 و 2019 ، تاماش لوی روی فرش مقابل دارنده مدال برنز مسابقات جهانی زیر 23 سال در مجارستان رفت و سرانجام با اجرای 2 هوادار 2 امتیازی Salto Dock در 2 دقیقه 9-0 برنده شد و سومین برنز خود را بدست آورد. مدال در مسابقات جهانی ایران اولین سکه خود را در این مسابقات به دست آورد.

دارنده دو مدال برنز قهرمان جهان که پنجشنبه ظهر پنجشنبه در مرحله یک هشتم با نتیجه 10 بر 10 از روسیه حذف شد و در برابر رومن ولاسوف ، دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک روسیه ، از روسیه حذف شد. برای کسب مدال برنز عصر امروز (جمعه).

گرای پیش از این در دور اول مقابل ایکه ماناتسکانیان بلغاری با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و پس از آن یلا بولکاوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال گرجستان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید ، اما در دور سوم مقابل رومن ولاسوف 2 مدال طلا کسب کرد. 2 طلای المپیک در نیمه اول با عملکرد ضعیف 10: 1 باخت و در راه گروه بازنده ها به دلیل نهایی شدن حریف. در این مرحله او شادوکایف قزاقستانی را 9 بر صفر شکست داد و به جدول رسید.

پیش از این محمدرضا مختاری نمی توانست با وزن 72 کیلوگرم به مدال برنز قهرمانی جهان برسد ، این شکست جدی 10 بر 1 مقابل حریف لیتوانیایی اش بود.

پژمان پشت وزن 82 کیلوگرم آخرین نماینده ایران در 4 وزن اول این مسابقات است که برای کسب مدال برنز قهرمانی جهان در دقایقی به مصاف لاسلو زابو مجارستانی می رود.

سجاد عباسپور دیگر نمایندگان وزن 55 کیلوگرم ایران در 4 وزن اول بود که در اولین روز دور اول با شکست مقابل حریف آمریکایی از دور مسابقات حذف شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا