سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سروش حیدری سنگستانی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر منصوب کرد.

در حکم دکتر تهرانی آمده است:

برادر عزیز سروش حیدری

با سلام و درود

با توجه به تعهد و سوابق ارزشمند ایشان به عنوان “سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوصدر و واحد بوشهر” منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود از تمامی ظرفیت های فکری و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه برای تقویت نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی آن استفاده کنید. . دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای واحدهای دانشگاهی در محورهای زیر احداث شد.

1. ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و نیز توجه به آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش با توجه به نیاز جامعه در طرح آمایش فضایی

3- ارتقای استاندارد تحقیقات کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت باز.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و استقرار سیستم مدیریت چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری های فناورانه و به کارگیری اعضای دانش بنیان خانواده بزرگ دانشگاه. .

6- حفظ دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولیدات داخلی.

7- مدیریت و هماهنگی هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه استانی در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن انجام امور در این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان مقدس وحدت در خدمت به مقاصد مقدس اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی موفق باشیم.

حیدری سنگستانی، دارای مدرک دکتری مهندسی هسته ای، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دارای واحد دلوار است.

دکتر تهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات دکتر اسماعیل عبدالله به عنوان سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و واحد بوشهر تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/4040/

دکمه بازگشت به بالا