جامعه

اثر کارمند دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده جشنواره و اردوی ملی عکس بوشهر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر ، در مراسمی از بهترین جشنواره ها و اردوی ملی عکس بوشهر تقدیر و تقدیر شد و جلیل گلستانیان از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر موفق به کسب اولین جشنواره ملی عکس و اردوگاه عکس بوشهر شد. در جهانگردی بوشهر.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی اداره بندر بوشهر در این مراسم گفت: اولین جشنواره و اردوی ملی عکس بوشهر با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور بررسی پتانسیل های مردم شناسی ، گردشگری و مستند برگزار شد. عکاسان ارتش عکاسی ملی بوشهر از استانهای بوشهر ، کردستان ، آذربایجان غربی ، اصفهان ، همدان ، کرمان ، فارس ، تهران و گیلان در آن شرکت کردند و در مجموع 876 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مسعود غلامزاده فرد هدف از این جشنواره ترویج میراث فرهنگی ، هویت ، تاریخ و گردشگری بوشهر در سطح ملی و بین المللی ، تولید مثل مستقیم و غیرمستقیم اشتغال فرهنگی در منطقه ، تقویت و مستندسازی شهر از طریق تولید محتوا و نقش آن است. بازی: از بوشهر به عنوان شاهراه ابریشم دریایی نام برده شد.

جشنواره ملی عکس و ارتش بوشهر

جلیل گلستانیان بوشهر عکاس ، نقاش و خوشنویس است که آثار زیادی را در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف استانی ، ملی و بین المللی از جمله محرم در قاب قرمز ، تئاتر خیابان ، تئاتر بوشهر ، جشنواره خلیج فارس ، جشنواره کودکان ، جشنواره عکس های خبری منتشر کرده است. جلسات و غیره

گلستانیان که مربی عکاسی و عضو هیئت داوران جشنواره استانی فیلم و عکس بوشهر است ، سابقه و سازماندهی نمایشگاه اختصاصی و انفرادی عکس معماری هند (دهلی ، جیپور و آگرا) و یک نمایشگاه انفرادی ویژه تئاتر را در کارنامه خود دارد. در بوشهر. من

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا