هنر و فرهنگ

تقدیر فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) از دست‌اندرکاران اجرایی کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام

رویداد برتر/ ایلام سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در ادامه تقدیر و قدردانی خود را از نهاد رهبری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام بیان کرد.

به نام خدا
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم رزقون.

مراسم اختتامیه کنگره باشکوه سرداران و 3000 شهید استان ایلام به اوج عظمت و سرچشمه منابع ناب رسید، حرکتی جهادی و امیدبخش که در خدمت مردم عزیز بوده و انقلاب اسلامی را از سه سال پیش آغاز کرده است، همچنان ادامه دارد. با قدرت تر از قبل سفر کنید

خدای متعال را شاکریم که در آستانه برگزاری آخرین اجلاسیه کنگره، فرصت دیدار خادمان کنگره شهدا با رهبر معظم انقلاب فراهم شد که فرمودند: «مدتی قلمروها به دست آمد. از دشمن، اما مانند کوه ایستاده بود.»

کنگره 3000 شهید استان ایلام با همه دستاوردها و پیامدهای ارزشمند خود پیامی را ابلاغ کرد و تاکید کرد که در راه خدا ترس و غمی نیست و باید در برابر وسوسه های دشمن بدون تردید به راه خود ادامه دهیم. . و ظهور تمدن بزرگ اسلامی باید سختی ها و مشکلات را تحمل کند و مصداق بارز آن صبر و استقامت مردم غیور ایلام تحت الحمایه مقدس بود که مشکلات و کمبود امکانات مادی نه تنها مانع رشد و حرکت آنان شد، بلکه باعث شد. جوانان نخبه، تربیت و ظاهر، مانند شهید رزین زاد شد که از ترس نبوغ علمی خود، ناجوانمردانه و ناجوانمردانه توسط دشمنان این ملت به قتل رسید.

حال و هوای دیار دلاور ایلام امروز به عطر دل انگیز 3000 کبوتر بالدار خون آلود معطر شده است که خون پاکشان اکسیر دانش و غیرت را برای همیشه در این کره خاکی جاودانه کرده و سرشار از افسانه های بی نظیر درباره نقش پرندگان است. علما، روحانیون، مربیان و دانش آموزان، دانشجویان، رزمندگان عشایری، ورزشکاران و شهدای زن که در اختتامیه کنگره شهدا با حضور پرشور در شهرستان ها به اوج خود رسید، فرصتی را فراهم کرد تا توشه های ارزشمندی را برای سال های آینده و آینده فراهم کنیم. . آثار و خاطرات شهدا، رزمندگان و ایثارگران باید به صورت هنری و تصویری، در کتاب، فیلم و… ظاهر شود.

اینجانب از تلاش های جهادی و شبانه روزی اعضای کنگره ملی 3000 ایلام و بالاتر از همه مقام معظم رهبری به عنوان رئیس شورای سیاسی کنگره، استاندار سابق و فعلی و معاونین مجلس شورای اسلامی مطلع هستم. مجلس، در مجلس خبرگان رهبری، وزیر آموزش و پرورش، مهمانان ویژه مراسم اختتامیه به ویژه سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان سپاه استان ها، شخصیت های کشوری و لشکری، مدیرکل افتخاری، استانداران سمینارهای حوزه، ایلات و عشایر، ایلات و عشایر، صدا و سیمای مرکز ایلام، همکاران کوشا در سپاه امیرالمومنین، فرماندهان سپاه ناحیه و حوزه مقاومت، تیپ 11 امیرالمومنین (ع)، اقشار مختلف بسیج، گردان های برادران بسیج، 21 نفر از اعضای اجرایی کنگره مدیران کمیته مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و به‌ویژه نهاد هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع طبیعی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ستاد عمومی یادمان‌های شهری، خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جهاد و خانواده‌های ایثارگران و خانواده‌های ایثارگران، هنرمندان فداکار و انقلابی به‌ویژه مسئولین. برای ساخت گروه هنری مهنا و مرکز نمایشگاه‌های دائمی تئاتر فرهنگی رزمی رقص پرچم ایلام، مطبوعات و مطبوعات، پژوهشگران، شاعران و نویسندگان، فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، شوراهای شهر و مردم استان، که بخشی از برنامه های کنگره بزرگ شهداست، یاد و خاطره شهدای مقیم شهرستان و دیار قهرمان قهرمانمان را گرامی بداریم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا