خبرهای کلی

طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در ایلام کلید خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا محمد رحیمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: خداحافظ ماه مبارک رمضان و افزایش نیازهای عمومی مردم به ویژه لبنیات، پروتئین، برنج، روغن، بطری قند و شکر، خرما، میوه ها، سبزیجات و شیرینی جات مصرف به طور سنتی طرح تشدید نظارت و نظارت بر بازار ویژه در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: با توجه به مسئولیت های داخلی خود، رویکردی فعالانه ضمن رصد و رصد مستمر بازار و عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی به تخلفات احتمالی دارد. هماهنگی، پاسخ هم افزایی اتاق اصناف استان سطوح نظارت بر بازار و به حداکثر رساندن گردش مالی خرده فروشی و ظرفیت بازرسان افتخاری و همچنین گشت های مشترک به موقع و هدفمند با سایر دستگاه های ذیربط استانی. ریختن و اقدامات لازم انجام شده است.

محمد رحیمی با اشاره به تکمیل طرح نظارت ویژه نوروزی 1401 و شروع کنید این طرح تقویت نظارت و کنترل بازار ویژه سراسر کشور در استان ایلام همزمان در ماه مبارک رمضان از 4 فروردین لغایت 4 اردیبهشت است. در مورد چی همکاری با مراجع ذیصلاح استان، دریافت شکایات و اطلاع رسانی از طریق سامانه ارتباطی 124، نظارت بر فروش فوق خارق العاده هم اصناف و هم زنجیره های خرده فروشی در دستور کار هستند.

این مسئول در خصوص تخلفات و شکایات صنفی از جمله عدم درج قیمت از شهروندان سوال کرد. باج گیریزیر فروش، انباشت و از طریق سیستم ارتباطی 124 پاسخ در شکل آن حضور در سازمان صمت یا به مقامات شهری تابعه اطلاع دهید در اسرع وقت همچنین شکایات و گزارشات استانی ها مراقبش باش

دکمه بازگشت به بالا