خبرهای کلی

۵ میلیارد دلار در بخش نفت و گاز ایلام سرمایه گذاری می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن خجسته آنلاین صبح جمعه در دیدار با استاندار ایلام، نمایندگان استانی و مدیران شرکت نفت و گاز غرب استانداری ایلام، حوزه نفت و گاز را در اولویت سیزدهم قرار داد. دولت و ما امیدواریم که تغییری در محدوده مورد نیاز باشد.

وی افزود: حدود 15 میدان نفت و گاز با پتانسیل تولید فوق در استان وجود دارد فوق العاده آه تو وجود دارد و برنامه کم اهمیت این به منظور توسعه بیشتر صنعت نفت و گاز در استان است.

به آن اشاره کرد بر اساس بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید گاز تا سال 1401 به حدود 1.5 میلیارد متر مکعب افزایش می یابد. برگزاری امضا شده و بخشی از خلیج فارس چاه ها آشکار شد.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق مشاع استان ایلام اختصاص یافته است گفت: برای طرح توسعه میادین دهلران نیز قولنامه ای تهیه شده است.

خجسته آنلاین تصریح کرد: حدود 1.5 میلیارد دلار برای توسعه مشاعات سرمایه گذاری می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: کل سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز استان را شامل می شود آنها آگاه هستنددال پری، چشم خوش، طیبر شرق، بابا قیر و علاوه بر این که. جی. L 3100 این حدود 5 میلیارد دلار در این محدوده است.

او با همسو شدن با آموزش و پرورش آنلاین را برکت داد قدرت کارشناسی حدود 200 جوان در نفت و گاز ایلامی وی آموزش های ویژه ای را می گذراند، گفت: در پرداخت مسئولیت اجتماعی شرکت های نفت و گاز استان مشکلی وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا