ورزش

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان زودهنگام مسابقات جهانی بلغارستان شد.

به گزارش رویداد برتر، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امشب (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال دسته 5 دوم این رقابت ها به پایان می رسد.

در پایان 5 وزن اول، ایمان محمدی در 63 کیلوگرم نقره، ابوالازل چوبانی در 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

ایران در 5 وزن دوم شانس 2 طلا و 3 برنز را دارد که سعید اسماعیلی در 60 کیلوگرم، علیرضا محمدی در 82 کیلوگرم و علی عابدی در 97 کیلوگرم امشب برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند و سید دانیال سهرابی در 67 کیلوگرم امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم برای کسب مدال برنز با حریف خود به رقابت می‌پردازد.

با توجه به نتایج کسب شده در 5 امتیاز اولیه این رقابت ها عنوان قهرمانی نهایی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی قطعی شد، تیم های اوکراین و آذربایجان برای عنوان قهرمانی با یکدیگر مبارزه می کنند.

ایران در پایان مسابقات حداقل 149 و حداکثر 174 امتیاز، اوکراین بین 96 تا 116 و آذربایجان بین 104 تا 114 امتیاز کسب خواهند کرد.

با این وجود، در صورت شکست تمامی نمایندگان ایران در 5 وزن دوم در دیدارهای فینال و رده بندی، قهرمانی جهان همچنان متعلق به ایران خواهد بود.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد جوانان عنوان قهرمانی مسابقات جهانی بلغارستان را به دست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا