خبرهای کلی

قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی /توزیع سهمیه تنظیم بازاری از فردا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی جعفری با اشاره به تولید 792 تن گوشت مرغ گرم در استان افزود: ذخیره گوشت مرغ منجمد در استان 251 تن و میزان تولید تخم مرغ از ابتدای امسال تا هفته گذشته 593 تن بوده است. هزار و 413 تن ولت.

به گفته وی، مصرف روزانه تخم مرغ استان 35 هزار تن است و مابقی تخم مرغ تولیدی استان به سایر استان ها صادر می شود.

جعفری با اشاره به اینکه قیمت گوشت بره قرمز در استان بین 210 تا 215 هزار تومان است، در حالی که در سایر استان ها به 260 هزار تومان رسیده است، گفت: برای توزیع گوشت قرمز در استان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: از فردا سهمیه 98 تن گوشت منجمد گوساله و 48 تن گوشت منجمد گوسفندی در تمامی شهرستان های خراسان و جنابی به صورت هماهنگ توزیع می شود و مردم شهرستان های بیرجند و قائنات امکان خرید دارند. از طریق سیستم 19 دسامبر انجام دهید

به گفته وی توزیع گوشت در سایر شهرستان های استان با اولویت فروشگاه های زنجیره ای و نهادهای حمایتی به صورت فیزیکی انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه اقلام تنظیم بازار از جمله شکر، روغن، مرغ و تخم مرغ در استان کمبودی نداریم و برای ذخیره سازی آن اقدامات کافی انجام شده است، تصریح کرد:

جعفری ادامه داد: از نظر میوه، سیب در بازار شب عید و پرتقال در زمان مقرر ذخیره شد.

وی با اشاره به خرید گوشت مرغ مازاد در کراسزن جنوبی گفت: شرکت حامی مسائل دامپروری فقط نژاد آرین را خریداری می کند و سایر نژادها را تعاونی های روستایی خریداری می کنند که اصناف به دلیل کمبود آنها در حال حاضر امکان خرید ندارند. ظرفیت مالی.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی کمبود نقدینگی را مهمترین مشکل واحدهای صنفی در خرید مرغ مازاد اعلام کرد و افزود: ۷۰ میلیارد تن تسهیلات طلب دارند و در حال حاضر ۵۰۰ تن خرید کرده اند. از جوجه های مازاد، یا ذخیره شده توسط کشتارگاه استان.

جعفری از انجام 52 هزار و 914 پرونده بازرسی در 9 ماهه امسال خبر داد و افزود: تاکنون 21 میلیارد پرونده تخلف تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان مشکل تامین پرداختی حامیان بازاری گفت: طلب بازاریان 2 میلیارد تومان است که سازمان بسیج اصناف قول پرداخت 200 میلیون تومان آن را داده است اما برای پرداخت بقیه مطالبات مشکل داریم. . .

دکمه بازگشت به بالا